Hij zal wel een boterham met grapjes als ontbijt hebben gehadquote:
Wel grappig eigenlijk. Iedereen die hier zit heeft meer te maken met computermuizen, dan met levende muizen. Maar toch denkt iedereen bij het woord muis aan het organisme.quote:Op maandag 20 november 2006 23:00 schreef Zrtlrnc het volgende:
misleidende topic titel, origineeleins!
Hmmm diep man, diep.quote:Op maandag 20 november 2006 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk. Iedereen die hier zit heeft meer te maken met computermuizen, dan met levende muizen. Maar toch denkt iedereen bij het woord muis aan het organisme.
Alhoewel je bij sex eerder aan een levend wezen denkt, dan aan hardware. (de meeste dan die dus geen vibrerend racestuurtje hebben en dan de hele tijd gaan botsen in racegames omdat het stuur dan gaat trillen als ze hun pik er tegen aan hebben.)
Man zo heet de helft van de draadloze netwerken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
ik moest een héél klein beetje glimlachen om de draadlozing garp
ik bel een nederlands leraar je typte dockter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:46 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ik bel een dockter, je bent ziek. KAN NIET MISSEN!![]()
Japanse dockterquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik bel een nederlands leraar je typte dockter.
De muis ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
ze vind je lelijk
jou humor ligt richting R&Pquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
De muis.
lollereinz pwnt!|!11111!!1111!!!!!11!!!11!1!1[11
je ontwijkt mijn reactie, je probeert hem te nuanceren zodat het niet opvalt dat je kankerhard gepwnt bentquote:
oh ja wat ben ik verschrikkelijk kankerhard gepwnt zegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
je ontwijkt mijn reactie, je probeert hem te nuanceren zodat het niet opvalt dat je kankerhard gepwnt bent![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oh ja wat ben ik verschrikkelijk kankerhard gepwnt zeg![]()
over wie heb je het ? --> ''Zij''quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:21 schreef Backhander het volgende:
ik zij al niet zo grof in de mond!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:40 schreef Ulreazj het volgende:
Kanker de kanker, mn muis wat doe je !!!//???!!!111muisineenkluisje!!!1111
jonge bek dicht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
over wie heb je het ? --> ''Zij''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |