Meer schoten me even niet te binnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
Yuri had Bank natuurlijk ook nog onthouden van de vraag van pyl
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Kia?
Koreaansquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Daewoo?
Volgens mij heb ik het ooit wel eens gehoord maar eb geen idee nuquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:00 schreef erkel het volgende:
geen autokenners hier ben ik bang voor je![]()
Inderdaad, en dat is gelijk een Maleisische autofabrikantquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:03 schreef tummeke het volgende:
ownee dat kan natuurlijk niet.. dan zal t wel Proton zijn?
Neuh, combineren daarvan. En op een flink andere manier stellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Dan moet het toch protnen en neutronen zijn?
Oh, dat is nog de autovraag!
Zijn ook vrij lelijke auto's. Erger dan Opels en Kia's, en alleen met het stuur aan de rechterkantquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Nog nooit van die merken gehoord![]()
Maar een waterstofatoom heeft slechts 1 proton in de kern, en geen neutronen. Dus was Proton al een goed antwoord, wat tegelijk ook weer een Maleisische autofabrikant is. Zo had iemand een autovraag goed zonder het te weten, gna gnaquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Waarom specifiek een waterstofatoom? Elk atoom bestaat uit protonen en elektronen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |