kan je geen andere vraag bedenken, zonde van dit dubbele punten topicquote:Op maandag 20 november 2006 23:59 schreef BrandX het volgende:
Wanneer werd er in Londen voor het laatst een heksenproces gehouden (je mag er 5 jaar naast zitten), en van wanneer dateerde de toen gebruikte wet (je mag er 20 jaar naast zitten)?
Neuh, de vraag blijkt niet zo lastig als de vragen op de eerste pagina die passeerden zonder antwoord te krijgen enzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
kan je geen andere vraag bedenken, zonde van dit dubbele punten topic
1945??quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:04 schreef BrandX het volgende:
Erkel heeft het jaartal goed, 1735, het proces vond inderdaad in de vorige eeuw plaats, doeka zit dichtbij, maar nog niet in de range van 20 jaar
Dus diegene die in de range komt heeft de punten!![]()
quote:het laatste heksenproces vond in 1944 plaats in Londen. De beschuldigde heette Helen Duncan, en de wet die gebruikt werd stamde uit 1735!
strikvraag? nee hoor. Jayhawk foutquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:13 schreef BrandX het volgende:
strikvraag!
anyways, ik ga pitten, veel plezier nog met puntenscoren!
dat is meer de waarde van je diploma, maar ik dacht probeer het tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:12 schreef Jayhawk het volgende:
Judicium?
Ja het valt onder een ordinale meting, maar de schaal heeft nog specifiek een naamquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ordinaal
te lompquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:19 schreef erkel het volgende:
niemand die hier statistiek heeft gehad?
sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Dieper dan ordinaal weet ik niet
Ja Jay, te lomp!![]()
Jawel, maar toen ik na de eerste 3 makkelijke weken 1 keer een college oversloeg, snapte ik er niets meer van.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:19 schreef erkel het volgende:
niemand die hier statistiek heeft gehad?
het was de opmerking die ik gewijzigd hebquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:24 schreef erkel het volgende:
Wat te lomp? Statistiek wordt tegenwoordig bijna in elke studie gedoceerd
Owquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
het was de opmerking die ik gewijzigd heb
wyccie +2quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Paddington
Bank
King's Cross
Victoria
Coventry? + verandering.
Forum Opties | |
---|---|