abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:11:35 #51
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43741900
Er zaten inderdaad veel verwijzingen 'naar de echte wereld' in. Kan me ook nog een verhaal herinneren over twee landen die oorlog voerden om religieuze redenen, waarbij later bleek dat het enige verschil was dat het heilige dier in het ene land een schaap was en in het andere een geit, of zo. Die afleveringen met de Kraaienpartij vond ik vroeger ook erg spannend ja
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:17:08 #52
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43742048
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_43847581
Fantastische serie is het
Hopen dat het snel op DVD komt!
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:03:38 #54
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43850097
Er zijn al DVD's uitgebracht. Alleen hebben ze nogal onlogische titels... Avontuur 1, Magie 1, Vriendschap 1 Geen idee wat er precies op staat, maar ik ga ze binnenkort maar eens bestellen
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:52:13 #55
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_43857295
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:03 schreef JX het volgende:
Er zijn al DVD's uitgebracht. Alleen hebben ze nogal onlogische titels... Avontuur 1, Magie 1, Vriendschap 1 Geen idee wat er precies op staat, maar ik ga ze binnenkort maar eens bestellen
Alle afleveringen staan daardoor ook door elkaar op de dvd's
Ik hoop dat ze ook nog gewoon een keer een 'normale' box uitbrengen waar niet alles door elkaar staat...
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_43858741
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Alfred J. Kwak is dan ook geen gewone tekenfilm serie. Het heeft een sterk maatschappelijke boodschap, zaken als apartheid, het leegvissen van de zee, de verschillen tussen arm en rijk in de wereld en ook de gevolgen van een totalitair systeem worden aan de kaak gesteld. De makers, waaronder Herman van Veen zijn van mening (en ik ook) dat deze lessen niet vroeg genoeg geleerd kunnen worden. Een hitler-achtige figuur is dan ook niet verwonderlijk. Ik vond het een geweldige serie, en ik vind dat nog steeds, jammer dat het zo weinig op TV is. Zou vaste kost moeten zijn voor ieder kind.
Da's precies wat ik ook wou zeggen. Bijzonder knappe tekenfilmserie
Ik doe hier niet aan mee.
pi_43862407
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:47 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

Da's precies wat ik ook wou zeggen. Bijzonder knappe tekenfilmserie
Alfred J. Kwak, elke werkdag rond 14.30 uur op Ned 3

Fantastische serie !

En wat gemeen van de hofhouding van de koning om Alfred niet zijn geld terug te geven
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_43910141
Zo zonde dat ze allemaal afleveringen door elkaar hebben gegooid op de DVD .

Hopelijk komt er over een tijdje gewoon 1 mooie box uit met alle afleveringen op volgorde en wat extra's
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_44537514
Heh ik kijk nu alfred j kwak. Toet kat kamon ofzo.
pi_44542470
Owja die roelde. Met die professor in die piramide.
I think I'm a banana tree
pi_44542881
Die Winnie was echt een lekker ding ja! Veel beter dan Katrien.
pi_44543368
Alfred J. Kwak

Briljante serie, kijk het nog regelmatig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')