Alle afleveringen staan daardoor ook door elkaar op de dvd'squote:Op vrijdag 24 november 2006 14:03 schreef JX het volgende:
Er zijn al DVD's uitgebracht. Alleen hebben ze nogal onlogische titels... Avontuur 1, Magie 1, Vriendschap 1Geen idee wat er precies op staat, maar ik ga ze binnenkort maar eens bestellen
![]()
Da's precies wat ik ook wou zeggen. Bijzonder knappe tekenfilmseriequote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Alfred J. Kwak is dan ook geen gewone tekenfilm serie. Het heeft een sterk maatschappelijke boodschap, zaken als apartheid, het leegvissen van de zee, de verschillen tussen arm en rijk in de wereld en ook de gevolgen van een totalitair systeem worden aan de kaak gesteld. De makers, waaronder Herman van Veen zijn van mening (en ik ook) dat deze lessen niet vroeg genoeg geleerd kunnen worden. Een hitler-achtige figuur is dan ook niet verwonderlijk. Ik vond het een geweldige serie, en ik vind dat nog steeds, jammer dat het zo weinig op TV is. Zou vaste kost moeten zijn voor ieder kind.
Alfred J. Kwak, elke werkdag rond 14.30 uur op Ned 3quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:47 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Da's precies wat ik ook wou zeggen. Bijzonder knappe tekenfilmserie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |