abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 23:00:29 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_43891706
LadyS, wat naar! ik hoop dat iris snel opknapt zeg! veel sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 november 2006 @ 23:05:19 #177
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43891814
Oh bah, sterkte LadyS.

Linda, Jetske had ook wat blauwig om haar mondje toen ze een tijdje geleden verkouden was. Ik ben toen daarvoor naar de huisarts gegaan. Hij vertelde mij dat dat vrij normaal is bij kinderen, hij noemde het een masker. Als ze wat verkouden zijn is het nog moeilijker om zuurstof binnen te krijgen zeker als ze dan drinken, het zou verder geen kwaad kunnen. Maar ik houd het toch nog wel in de gaten hoor en als ik het niet zou vertrouwen sta ik zo weer op de stoep. Dat was geen probleem zeiden ze.
Lekker douchen!
  zondag 26 november 2006 @ 07:56:08 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43897628
LadyS beterschap met Iris.

Maud krijgt echt geen lucht. Ze ligt maar te reutelen en probeert zo goed en zo kwaad als ze kan door d'r mond lucht binnen te krijgen. Met alle gevolgen van dien voor de BV. Heb ze vanacht gevingervoed en vanochtend de afgekolfde melk uit pure wanhoop maar met het flesje gegeven. Ik liet ze dan 15 slokken nemen en dan ademhalen. Want zelf doet ze het niet. Als ze drinkt ademt ze niet. En dat moet toch niet de bedoeling zijn. De borst pakken deed ze trouwens niet, maar dat lijkt me ook wel logisch.

Als ik het goed lees, adviseren jullie toch echt om neusspray te gebruiken. De ui heeft in elk geval niet zijn werk gedaan. En ik heb al in de badkamer met d'r gestaan in de hoop dat de 'stoom' wat goeds zou doen. Mijn vraag is toch, mag neusspray wel. Ze is nog geen twee weken oud. Ik vind het zo eng om die slijmvliezen zo rechtstreeks te gaan 'iriteren'. Heeft er niemand nog iets anders dat ik kan proberen.....
  zondag 26 november 2006 @ 08:41:30 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_43897701
lieve chaca, het mag echt wel hoor neusspray. zoutoplossing uiteraard.
Dan heeft je kleine meisje snel weer lucht. andere dingen (uien, luuf) irriteren de slijmvliezen juist, neusspray niet.
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 november 2006 @ 08:52:02 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_43897737
Nick legt Ezra net op zijn buik op de grond, voor de grap eigenlijk... "kruip maar naar mama" zegt ie...
nou, dat deed ie niet, maar hij draait zich wel zo om op zijn rug
stormy waters...
sailin'
pi_43897795
chaca, ik zou ook neusspray proberen en anders de HAP bellen voor meer advies, want als ze amper kan eten, schiet het ook niet op natuurlijk

Ezra wat goed van je Iris doet dat echt nog niet. Ze gooit wel eens haar benen om hoog en kantelt dan naar de zijkant, maar daar is alles zo een beetje mee gezegd

Iris heeft de hele nacht niet gespuugd gelukkig. Ze heeft om iets van 22.30 uur de laatste voeding gekregen en ik heb haar niet meer gehoord tot 7.30 ur. Ze heeft weer wat kleur op haar wangetjes (en ze voelt wel wat warm aan, maar ik let nu op te veel dingen denk ik) Ik ga haar straks verschonen en dan kijken of ze veel geplast heeft en meteen haar temp even opmeten.
  zondag 26 november 2006 @ 09:35:54 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_43897941
gelukkig dat het wat beter lijkt te gaan ladyS, zo eng vind ik dat bij die kleintjes.

Je had ezra moeten zien, hij deed het zo handig, alsof ie het al jaren doet eerst zijn ene schouder naar achteren en vervolgens trok ie zijn knie omhoog en zwaaide dat been over de andere.
stormy waters...
sailin'
pi_43897967
Fijn dat Iris niet meer heeft gespuugd

En knappe Ezra!
pi_43898189
Hier eindelijk maar eens weer een update van Mika. Heb lang niet gepost want we waren echt zo aan het klooien hier

Mika mag nu in overleg met CB en HA al fruithapje. Hij dronk zo slecht dat ie te weinig binnen kreeg. Hij had niks raars maar zijn smaak of zuigbehoefte naar de fles was helemaal weg. Hij dronk soms nog geen 500 cc en plaste daarbij ook eigenlijk niet meer

Maar nu krijgt ie duf fruithapje en gaat het meteen stukken beter. Hij heeft er gelukkig helemaal geen last van gehad en drinkt nu in eens ook weer heel veel Heel raar maar ben allang blij dat ie weer wat binnen krijgt. Nu krijgt ie nog potjes maar als ie echt 4 maand is geweest mag ik overstappen naar vers fruit met een liga erdoor. Maar voor nu gaat het zo ff prima.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 26 november 2006 @ 10:36:27 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_43898389
lekker hoor MeNicole dat het dan zo beter gaat
Ezra krijgt inmiddels ook fruithappie, had ook behoefte aan wat erbij voor mijn gevoel en hij vind het ook zalig slurpt het zo naar binnen van een lepeltje.
stormy waters...
sailin'
pi_43898507
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
lekker hoor MeNicole dat het dan zo beter gaat
Ezra krijgt inmiddels ook fruithappie, had ook behoefte aan wat erbij voor mijn gevoel en hij vind het ook zalig slurpt het zo naar binnen van een lepeltje.
Mika vind het ook heerlijk. Als ik iets te lang wacht of ff niet oplet word ie helemaal boos. En hij vertrok ook helemaal geen spier toen ie voor de eerste keer kreeg. Kevin helemaal filmen in de hoop op een zuur bekkie maar die kwam mooi niet. Hij werd er alleen maar helemaal vrolijk van

En hij moet nu ook de hele dag lachen Met een heel hoog fel gilletje, je word er melig van als je dat hoort. En soms is het net een aapje want dat zit ie: oeoeoeoeoe. En als ie honger heeft dan zegt ie hammmm (maar dat krijgt ie nog niet )

Het word nu echt steeds leuker
Liefde
  zondag 26 november 2006 @ 10:54:16 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43898623
Ik moet hier nog vertellen dat het met Storm zoveel beter gaat.
Lacht veel, is duidelijk in wat hij wil en nodig heeft en ik voel me vertrouwder met hem. Heel erg fijn en dat had ik jullie al veel te lang niet laten weten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 26 november 2006 @ 10:55:33 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_43898642
Ik kan me van Liam wel dat zure bekkie herinneren toen ie de eerste keer fruit kreeg, maar Ezra vond het net als Mika meteen heerlijk grappig he, dat verschil in kindjes.
Het is een hapje erbij nog voor ezra, niks bijzonders, hooguit 1/4 potje per keer denk ik. binnenkort ff liga halen idd en met vers fruit doen

ja, het wordt steeds leuker, hoewel ik dit keer vanaf het begin overal van genoten heb, want het gaat allemaal heel snel.
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 november 2006 @ 10:55:56 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_43898646
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef Sugar het volgende:
Ik moet hier nog vertellen dat het met Storm zoveel beter gaat.
Lacht veel, is duidelijk in wat hij wil en nodig heeft en ik voel me vertrouwder met hem. Heel erg fijn en dat had ik jullie al veel te lang niet laten weten.
Sugar wat fijn en goed
stormy waters...
sailin'
pi_43898749
Mika krijgt nu een half potje. En daarnaast gewoon 5 of 4 flessen. Net hoe het uitkomt.
Liefde
pi_43898957
Sugar, dat is een fijn bericht

En Ezra kan al omdraaien wat grappig dat hij dat zo ineens deed.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 26 november 2006 @ 11:16:06 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_43899006
misschien was het maar een toevalstreffer hoor, maar hij leek echt heel gericht bezig te zijn. Mijn ouders zeiden laatst ook al dat ie van zijn rug op zijn zij gedraaid was. we gaan het nog wel even een paar keer uitproberen

[ Bericht 1% gewijzigd door Belana op 26-11-2006 12:21:08 ]
stormy waters...
sailin'
pi_43899121
Bleh lees ik net op google dat het rs virus besmettelijk is. Ons kleine nichtje van 2 maand ligt al een hele tijd in het ziekenhuis ivm KMA. Nu kregen we gister te horen dat ze ook nog het rs virus te pakken heeft. Heel vervelend allemaal en nu moet ik Mika dus goed in de gaten houden want we zijn er van de week op visite geweest met hem erbij hopelijk gaat het hem voorbij. Kunnen we er echt niet bij gbruiken
Liefde
  zondag 26 november 2006 @ 12:07:44 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43899988
Ezra wat goed. .
Sugar fijn dat je zo van Storm geniet.

Maud heeft om 10 uur lekker bij me aan de borst gedronken. Na het bad was d'r neus lekker vrij en kon ze bijna 20 minuten drinken...
  zondag 26 november 2006 @ 12:12:13 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43900104
Ezra knappe kerel, en hopenlijk wordt mika niet ziek want het si geen pretje.
Storm hoezee fijn sugar!

en voor de rest geeft ik mijn mening maar niet of vraag ik maar niets
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43900130
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ezra knappe kerel, en hopenlijk wordt mika niet ziek want het si geen pretje.
Storm hoezee fijn sugar!

en voor de rest geeft ik mijn mening maar niet of vraag ik maar niets
Haha je doelt vast op het fruithapje
Liefde
  zondag 26 november 2006 @ 12:20:59 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43900300
zoals ik eerder zei ieders eigen keuze, maar waarom niet eerst rijstebloem met vanille smaak, geeft nl alleen in uiterste reacties en vult ook en kun je ook met een lepeltje geven
Maar goed jullie weten zelf wat het beste is, en de discussie is vaak genoeg geweest.
Daarbij heb ik en kan ik misschien niet te relativerend mijn mening er overgeven, omdat ik weet wat het is en ik het dus echt niemand gun als de voeding niet goed gaat. En als de flessen niet goed gaan, dan is zoiets soms wel een goede oplossing. .
  zondag 26 november 2006 @ 12:24:53 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_43900387
evenstar ik snap best heel goed wat je bedoeld hoor, ik moet ook zeggen dat ik het dit keer niet van plan was eigenlijk. netjes tot 6 maanden wachten was het plan. Maar meneer leek behoefte te hebben (en ja das ook een beetje subjectief, dat weet ik ) we zijn idd eerst al aan de rijstbloem gegaan en dat ging al een week of 2 goed. en dit ook, het bevalt hem en hij heeft ook nergens last van ofzo. en ik zie het niet als discussie hoor, het is gewoon op je eigen manier en jij hebt helaas een wel hele slechte ervaring ook met Arwen.
stormy waters...
sailin'
pi_43900532
Ezra wat knap!!

LadyS, hoe is het nu met Iris? Beterschap iig!

MeNicole, wat fijn dat Mika nu goed eet!

Sugar Gelukkig dat het een stuk beter gaat met die mooie kleine vent!

Hoop dat Maud ook snel van het verkoudheidje af is..

Ik vond samen slapen met Amber doodeng. Toen ze net geboren was wilde ze alleen maar bij ons slapen. Toen heeft de vk als advies gegeven om het voedingskussen tussen ons in te leggen maar zelfs dat vonden we een eng idee. Amber heeft nooit een hele nacht bij ons geslapen. Soms een klein uurtje maar echt niet meer. Michel slaapt sowieso niet als ze bij ons ligt. Die is veel te bang dat hij op dr gaat liggen of dat ze onder de dekens terecht komt. Amber sliep de eerste 3 weken bij ons op de kamer en nadat ze uit het ziekenhuis kwam is ze direct naar haar eigen kamertje gegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 26 november 2006 @ 12:33:45 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43900621
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef Belana het volgende:
evenstar ik snap best heel goed wat je bedoeld hoor, ik moet ook zeggen dat ik het dit keer niet van plan was eigenlijk. netjes tot 6 maanden wachten was het plan. Maar meneer leek behoefte te hebben (en ja das ook een beetje subjectief, dat weet ik ) we zijn idd eerst al aan de rijstbloem gegaan en dat ging al een week of 2 goed. en dit ook, het bevalt hem en hij heeft ook nergens last van ofzo. en ik zie het niet als discussie hoor, het is gewoon op je eigen manier en jij hebt helaas een wel hele slechte ervaring ook met Arwen.
Fijn dat het goed gaat, en dat is toch het belangrijkste.

is het stom dat ik jaloers ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')