Mika vind het ook heerlijk. Als ik iets te lang wacht of ff niet oplet word ie helemaal boos. En hij vertrok ook helemaal geen spier toen ie voor de eerste keer kreeg. Kevin helemaal filmen in de hoop op een zuur bekkie maar die kwam mooi niet. Hij werd er alleen maar helemaal vrolijk vanquote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
lekker hoor MeNicole dat het dan zo beter gaat
Ezra krijgt inmiddels ook fruithappie, had ook behoefte aan wat erbij voor mijn gevoel en hij vind het ook zaligslurpt het zo naar binnen van een lepeltje.
Sugar wat fijn en goedquote:Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef Sugar het volgende:
Ik moet hier nog vertellen dat het met Storm zoveel beter gaat.
Lacht veel, is duidelijk in wat hij wil en nodig heeft en ik voel me vertrouwder met hem. Heel erg fijn en dat had ik jullie al veel te lang niet laten weten.
Haha je doelt vast op het fruithapjequote:Op zondag 26 november 2006 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ezraknappe kerel, en hopenlijk wordt mika niet ziek want het si geen pretje.
Storm hoezee fijn sugar!
en voor de rest geeft ik mijn mening maar niet of vraag ik maar niets![]()
![]()
Fijn dat het goed gaat, en dat is toch het belangrijkste.quote:Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef Belana het volgende:
evenstar ik snap best heel goed wat je bedoeld hoor, ik moet ook zeggen dat ik het dit keer niet van plan was eigenlijk. netjes tot 6 maanden wachten was het plan. Maar meneer leek behoefte te hebben (en ja das ook een beetje subjectief, dat weet ik) we zijn idd eerst al aan de rijstbloem gegaan en dat ging al een week of 2 goed. en dit ook, het bevalt hem en hij heeft ook nergens last van ofzo. en ik zie het niet als discussie hoor, het is gewoon op je eigen manier en jij hebt helaas een wel hele slechte ervaring ook met Arwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |