Ja, een stinkend oorplooitje, dat hebben we hier ook al gehad
![]()
. Ze heeft ook zoveel plooitjes, ons Michelinvrouwtje...
![]()
En samen slapen doen we meestal niet, maar de paar keer dat we het deden legden we Eva op haar aankleedkussen, dat vond ik wel een veilig idee. Voor je daarop rolt. En dan idd net als bij PM haar hoog leggen, tussen de kussens, zodat ze niet onder de dekens terecht kwam. Fons ligt daar prachtig te slapen, zo op je schoot.
![]()
. Wonderlijk hoe babietjes toch in alle houdingen kunnen slapen... Lief ook, hoeveel vertrouwen ze in je hebben.
Maudje, lekker gegroeid, op mama's melk
![]()
En Romme, lekker beertje
![]()
Beetje zorgen hier. Eva is zo ontzettend verkouden. Nou ja, verkouden, haar neus zit verstopt. Behoorlijk. Ze snurkt dus erg, en snuift, en bij elke voeding maak ik haar neusje een beetje schoon met een watje, even sprayen met Otrivin voor baby's en als het echt heel erg is, met zo'n neuspeertje.
Nu zegt mijn man net (broodnuchter): "ja, het leek bij de laatste voeding wel of ze ff wat blauw om haar lipjes werd. Weet het niet zeker hoor, kan ook wat stof van mijn vinger zijn ofzo (we zijn aan het klussen) en het was ook zo weer weg, en daarna was ze alert en vrolijk en wakker...."
Maar ik ben nu nogal gestressd!
![]()
. Het zal wel niet echt wat zijn, want ze ligt nu ook lekker rustig in haar bedje te knorren (letterlijk dus) en ze lijkt verder ook weinig last van dr dichte neusje te hebben, maar huh, wat vind ik het soms toch eng, zo'n klein ding, waar ik geen controle over heb, en van wie ik zo ontzettend veel houd.
ook bij mijn man lig ik af en toe al in bed te luisteren of hij nog ademt... ik ben soms een stresskip...[ Bericht 5% gewijzigd door linda856763 op 24-11-2006 23:01:09 ]