Gadver,quote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou zo met mijn anus op die vinger willen zitten![]()
Ik moet haar voor geen meter.quote:
zet maar vast klaar, voor over een 2 uurtjes of zo!quote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef Bartoli het volgende:
de topic titel queen hilde is coming back vond ik beter
Hopelijk blijft hij erin.quote:Op maandag 20 november 2006 19:01 schreef schizolientje het volgende:
ik krijg het mijn toetsenbord bijna niet uit maar Mo valt me tot nu toe heel erg mee wat drama betreft, Tijn schiet er nu in
mag ik de eer hebben om die dan te openen? bij deze is dat dan vastgelegd. zo niet eisquote:Op maandag 20 november 2006 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
zet maar vast klaar, voor over een 2 uurtjes of zo!
en anti-moquote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Sow, die reguliere uitzending was echt super Anti-Tijn
YEAH!quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Eerste beelden van de her-intrede van Hilde:
[afbeelding]
hij hapert al bij tijd en wijlequote:Op maandag 20 november 2006 19:39 schreef schatje het volgende:
Ik wil maar een ding en dat is dat FOK! vanavond lief doet en niet gaat stotteren.
quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[afbeelding]
dat is nog maar een uurtje van je avond, ik heb helemaal geen zin in het ge'schatje' van Janinequote:Op maandag 20 november 2006 20:08 schreef arneaux het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die hyperactieve Bridget.
god, wat ben ik afgeknapt op die man zeg.quote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Oh God, dan krijgen we straks die domme Goofy-lach van Egbert weer.
don't worry dat gebeurd nietquote:Op maandag 20 november 2006 20:10 schreef T-lex het volgende:
Hoop dat Jeroen niet voor niks z'n nieuwe pakkie heeft aan gedaan...![]()
Beetje Mo "de zwakste tegenstander" uitkiezen...en dan alsnog eruit....wil ik die kop van hem wel is zien als de uitslag tot hem doordringt.
![]()
Ik had ingezet op dat ze als Sinterklaas en zwarte Pieten het huis zouden betreden.quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Komen alle bewoners tegelijk terug?
wat een idiotriequote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
ze moeten nog even stemmen in het washok
ik denk met ballonnen en champagne in de lounche.quote:Op maandag 20 november 2006 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had ingezet op dat ze als Sinterklaas en zwarte Pieten het huis zouden betreden.
Jammer...dacht dat ze Roene ff via de achterdeur het huis lieten verlaten.quote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
ze moeten nog even stemmen in het washok
zou leuk zijnquote:Op maandag 20 november 2006 20:10 schreef T-lex het volgende:
Hoop dat Jeroen niet voor niks z'n nieuwe pakkie heeft aan gedaan...![]()
Beetje Mo "de zwakste tegenstander" uitkiezen...en dan alsnog eruit....wil ik die kop van hem wel is zien als de uitslag tot hem doordringt.
![]()
*gniffel*quote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk met ballonnen en champagne in de lounche.
Zelf had ik ze eerst een prive gesprek met een bewoner laten doen, apart van de andere bewoners dus.
Bijv E10 met Sa
Marcel met Jeroen
Monique met Hilde![]()
Idd, hele dagen zitten ze in de neus te hakken, en nu ineens dit vlak voor de uitzending.quote:Op maandag 20 november 2006 20:22 schreef avonne het volgende:
Goeie timing van BB.... NOT
over Monique en Hilde? Ja, dat wordt wel leukquote:Op maandag 20 november 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
*gniffel*
Geloof je het zelf?
Dat had je zaterdag ingezet mop.quote:Op maandag 20 november 2006 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had ingezet op dat ze als Sinterklaas en zwarte Pieten het huis zouden betreden.
zal de machtiging zijn voor het stemmenquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef jeempie het volgende:
Ze moeten ook iets ondertekenen in het washok.
Mja, Bridget is al een tijdje zo hoorquote:Op maandag 20 november 2006 20:32 schreef arneaux het volgende:
Wat een debiel wijf zeg nu op Talpa..
quote:
net gesmst voor jeroenskiquote:Op maandag 20 november 2006 20:41 schreef NS het volgende:
Bel allemaal nog even voor Jeroen; ik ben dat mormel van een Mo zo zat.
Heb nog ff 2 smsjes verstuurd...quote:Op maandag 20 november 2006 20:41 schreef NS het volgende:
Bel allemaal nog even voor Jeroen; ik ben dat mormel van een Mo zo zat.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Stemming gesloten![]()
Haaaaaaaaaahaaaaaaaaa, ik heb helemaal niet op Monique gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:03 schreef wolferl het volgende:
die vent van monique keek niet blij.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Stemming gesloten![]()
Haaaaaaaaaahaaaaaaaaa, ik heb helemaal niet op Monique gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
kan ook zonder mannenlijke hoerenquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Bartoli het volgende:
hoerenfeest
quote:Op maandag 20 november 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
Oke dan, Etienne is meteen weer begonnen. Barry zwart maken... en whoppa, Sabrina is al over hem heen
Een kerstavatar terwijl de Sint er net isquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef Day het volgende:
Ik hoor alweer 'bizar" en mijn haren gaan alweer overeind staan.
toch leuk die oud bewoners in het huis weer terug.quote:Op maandag 20 november 2006 21:32 schreef avonne het volgende:
E10 vertelt dat Barry in Sabrina's huis woont, maar dat ie volgens Rob geen reet voor Sabrinas huis of dochter doet.
Nog 1tje danquote:Op maandag 20 november 2006 21:34 schreef Bartoli het volgende:
ow egbert is terug yeah
rob zei ook dat e10 meer voor jenna gedaan heeft in die tijd dan barryquote:Op maandag 20 november 2006 21:32 schreef avonne het volgende:
E10 vertelt dat Barry in Sabrina's huis woont, maar dat ie volgens Rob geen reet voor Sabrinas huis of dochter doet.
die komt donderdagquote:Op maandag 20 november 2006 21:34 schreef tonja het volgende:
Ik zie melicia nergens
die komt donderdagquote:Op maandag 20 november 2006 21:34 schreef tonja het volgende:
Ik zie melicia nergens
Heeft hij ook wel verdiendquote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Het doet me écht goed om Jeroen op te zien leven. Serieus, je ziet gewoon dat er een enorme last van 'm afvalt.
Semih: "Stokkerij".quote:Op maandag 20 november 2006 21:42 schreef Bartoli het volgende:
Semih en Jeroen hebben het nu over die bout reden waarom die met sem omging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |