Hij IS niet gemeen, maar hij speelt gewoon het spel en hij is gewoon eerlijk zoals hij er over denkt. Stephan die gaat in de keuken door de pan roeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik haat Bart als hij bijdehand gaat doen...hij is zo fucking gemeen!
stel dat hij alles mag zeggen "Ja en Bart en Brian hebben je punten verstopt en Eveline is met een complot tegen Stephan bezig"quote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef Tamaartje het volgende:
Iedereen hier heeft wel meteen een vooroordeel hahaha
Daardoor vind ik het wel heel leukquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
stel dat hij alles mag zeggen "Ja en Bart en Brian hebben je punten verstopt en Eveline is met een complot tegen Stephan bezig"
Dan is het programma toch geen hol meer aan.
Daarom is het ook uitkijken met hem!
Ja nieuwe bewonerquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is hij? nieuw?
Ah, dat dat doet frans ookquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef smalfilm het volgende:
Hij stottert wel.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij IS niet gemeen, maar hij speelt gewoon het spel en hij is gewoon eerlijk zoals hij er over denkt. Stephan die gaat in de keuken door de pan roeren.
Ja zei hij in het begin. Natasia heeft een joods buurjongetje met dezelfde naam.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is een Joodse naam denk ik..zoals mijne.
kijk, dat zou ik nou stoer vindenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
stel dat hij alles mag zeggen "Ja en Bart en Brian hebben je punten verstopt en Eveline is met een complot tegen Stephan bezig"
Dan is het programma toch geen hol meer aan.
Daarom is het ook uitkijken met hem!
Hij is zeker gemeen, zijn blik is on the fire!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij IS niet gemeen, maar hij speelt gewoon het spel en hij is gewoon eerlijk zoals hij er over denkt. Stephan die gaat in de keuken door de pan roeren.
Wie er ook binnen was gekomen, Bart had 'm niet gemoeten.
Ze weten nog niet dat Nathanael ook een zoontje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |