abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43720955
Męn wat een stank/geur zeg komt van dat ding af....

Als ik met de trein aankom en daarna mijn studentenkot opzoek komt er me toch een walm tegemoet van die chicken döner en durum döner! De schoorstenen van die tent staan op het dak en het dak is ter hoogte van de perrons. Nu blazen al die (overigens heerlijke) geuren zo m'n neusje binnen! Dan krijg je gewoon echt fukking honger en zin in broodje döner, en dat voor maar 1,95 inclusief sla en saus!

Maar als poor student heb ik geen geld en kom ik thuis met een hongergevoel....

Doner Company Tilburg, verwijder je schoorstenen of ga dicht!
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 20 november 2006 @ 16:58:14 #2
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_43721268
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Męn wat een stank/geur zeg komt van dat ding af....

Als ik met de trein aankom en daarna mijn studentenkot opzoek komt er me toch een walm tegemoet van die chicken döner en durum döner! De schoorstenen van die tent staan op het dak en het dak is ter hoogte van de perrons. Nu blazen al die (overigens heerlijke) geuren zo m'n neusje binnen! Dan krijg je gewoon echt fukking honger en zin in broodje döner, en dat voor maar 1,95 inclusief sla en saus!

Maar als poor student heb ik geen geld en kom ik thuis met een hongergevoel....

Doner Company Tilburg, verwijder je schoorstenen of ga dicht!
Snif snif, hier bij Amstelstation hebben ze ook een speciale studenentactie, voor maar 2.75 . We hebben hier alleen geen schoorsteen die naar je toe blaast, toch ruik je het nog steeds als een malle. Afschaffen die tent, aanzetten tot ongezond eten
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')