Ik bedoelde op welke partij je gaat stemmen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
nope... ik ga zo wel even googlen. Eerst even aardappels schillen.
Hahaha nee nog niet. Zal denk ik woensdagmorgen in het stemhokje gebeuren. Morgenavond nog even debat kijken. Neig momenteel wel erg naar PvdA trouwens, maar krijg net folder van de SP. Die ook maar even doorlezen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik bedoelde op welke partij je gaat stemmen.
Tssssssssk... bij de opvraag van de PvdA-homepage kreeg ik als bericht "service unavailable".quote:Op maandag 20 november 2006 16:50 schreef Z het volgende:
Op desbetreffende sites tel ik:
6 x Balkie
5 x Bos
Dan valt dat van Jan nog wel mee.
Verdeeld.quote:Op maandag 20 november 2006 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hahaha nee nog niet. Zal denk ik woensdagmorgen in het stemhokje gebeuren. Morgenavond nog even debat kijken. Neig momenteel wel erg naar PvdA trouwens, maar krijg net folder van de SP. Die ook maar even doorlezen.
Hoe zijn hier eigenlijk een beetje de stemmen verdeeld?
Da's helemaal goed, Tokay!quote:Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef Tokay het volgende:
Da's de freule.Wttwaal van Stoetwegen.
(Ik weet niet of de naam correct is gespeld.)
Geboren in Kampen, Diaan, en je kunt het nog steeds een beetje horen.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef pyl het volgende:
Dat heb je he-le-maal verkeerd.
pyl en het CDA![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je de meneer van pyl verwart met Maxime Verhagen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hij lijkt me iemand van de CDA, maar dat kan ik helemaal verkeerd hebben.
Nee, D66 is lucht voor mij sinds Dittrich de zaak in de uitverkoop deed.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
De volgende ingeving die ik heb, is D '66 of Christenunie.
Voor mij ookquote:Op maandag 20 november 2006 20:45 schreef pyl het volgende:
Nee, D66 is lucht voor mij sinds Dittrich de zaak in de uitverkoop deed.
pyl en D66![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef dartfanaat het volgende:
Aleid Wolfsen
Tuurlijk, moest ik dit wetenquote:
Dat kan ook inderdaad niet anders Dart!! Bedankt voor je kaartjequote:
Graag gedaanquote:Op maandag 20 november 2006 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad niet anders Dart!! Bedankt voor je kaartje![]()
Die naam (her) ken ik wel... PvdA hoor ik net.... Ow Pyl dan zitten we wel een beetje op één lijn he?
Als ik ga stemmen op de PvdA, ga ik denk ik op Sharon Dijksma stemmen.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:55 schreef pyl het volgende:
O ja, die. Herman van Veen heeft dezelfde coupe.![]()
Meneer lijkt me een strijdbaar typje. Anarcho-communist?
Dat weet ik ook wel... op wie ga je stemmen? Gefeliciteerd met je lidmaatschap...quote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Graag gedaan
Woensdag wordt het sowieso spannend. Ben heel benieuwd
Ik weet in ieder geval al wat ik ga stemmen
Die ander was eigenlijk eerder hoor....quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef pyl het volgende:
Ja, hé, hallo, zo gaat dat niet!!!![]()
Is meneer een kunstenaar dan? Een schilder?
Op iemand hier uit de regio. Dank je, moet alleen nog schriftelijk bevestigd wordenquote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel... op wie ga je stemmen? Gefeliciteerd met je lidmaatschap...
Ik zal het je niet zeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef pyl het volgende:
Ik wil het niet we-ten dart!!!!!!!!!!Denk er-om!!!!
![]()
Hmmmmmmm ...... ja, nu je het zegt. Een Nederlander? En is dit het enige fotootje van hem?quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ja meneer is kunstenaar: kunstschilder, tekenaar en etser
Hij is inderdaad een Nederlander. Ik kan geen ander fotootje van hem vinden, maar wel een plaatje van één van zn schilderijen:quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm ...... ja, nu je het zegt. Een Nederlander? En is dit het enige fotootje van hem?
Toch niet Dion Graus hè, laat ik het niet merken, dart!quote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
Op iemand hier uit de regio.
Je zult er niets van merkenquote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Toch niet Dion Graus hè, laat ik het niet merken, dart!
Verkeerde partij Tokay. Dus je kunt gerust zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Toch niet Dion Graus hè, laat ik het niet merken, dart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |