FOK!forum / Klaagbaak / NS en regels over spelen op de rails
soppigmaandag 20 november 2006 @ 15:38
Fijn !

De NS wil een positievere ervaring op de rails ! Reclames, brochures, gezellige dame over de intercom die niet meer over vertragingen maar aankomst tijden praat.
Het genot!

En nu dachten al die slimme mensen bij de NS:"wat nou als we meer lol op de rails hadden? En wat is nu leuker dan spelletje spelen op de rails !" U hoort het .. Vandaag deden in Rotterdam treinen aan tikkertje ! Ze faalden ... jammerlijk.

Dikke vertraginen etc etc tot gevolg. Maar nu komt ie dus.

"
Storingen13:17 uur Utrecht<->Geldermalsen/Eindhoven Door logistieke problemen rijden er tussen Utrecht en Eindhoven minder intercity's en rijden er tussen Utrecht en Geldermalsen minder treinen. De intercity's Haarlem-Maastricht/ Heerlen stoppen extra te Duivendrecht. Vertraging: 15-30 minuten.

14:37 uur Rotterdam<->Den Haag/Gouda/Dordrecht Door een eerdere aanrijding rijden er minder treinen tussen: - Rotterdam en Gouda - Rotterdam en Schiedam - Rotterdam en Dordrecht - Rotterdam en Den Haag HS Vertraging: ongeveer 30 minuten. Reisadvies: * Reizigers tussen Roosendaal en Utrecht kunnen omreizen via Den Bosch."

Vertraging 1 omschrijft hoe je dus via Den Bosch naar Utrecht kan.
Vertraging 2 omschrijft doodleuk dat de aansluiting die je moet hebben in Den bosch om naar utrecht te gaan vertaging heeft.

Nu hebben we gezellig de kans om op de stations te wachten terwijl me extra speeltijd krijgen. Want vertaging of regelrecht verkloten mogen we het natuurlijk niet meer noemen

NS STERF

Leuker kunnen we het niet maken, wel langer.
DerBollemaandag 20 november 2006 @ 15:41
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:38 schreef soppig het volgende:

En nu dachten al die slimme mensen bij de NS:"wat nou als we meer lol op de rails hadden? En wat is nu leuker dan spelletje spelen op de rails !" U hoort het .. Vandaag deden in Rotterdam treinen aan tikkertje ! Ze faalden ... jammerlijk.
net zoals deze poging tot humor dus
Remcomaandag 20 november 2006 @ 15:41
Vandaag was echt drama. Maar dat lag voornamelijk aan het weer(blaadjes) en dus die botsing bij Rotterdam.
soppigmaandag 20 november 2006 @ 15:41
ja ! wat moet ik anders beetje kut kanker hoeren roepen.

toedels
Ratelslangetjemaandag 20 november 2006 @ 15:45
Normaal gesproken niks dan lof voor de NS, maar ik ben blij dat ik niet met de trein hoef te reizen.
Als ik die ellende lees...
Zoskmaandag 20 november 2006 @ 15:46
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:41 schreef DerBolle het volgende:

[..]

net zoals deze poging tot humor dus
Kitelessmaandag 20 november 2006 @ 15:46
dan ga je toch met de auto ?
soppigmaandag 20 november 2006 @ 15:47
Auto + Utrecht->Rotterdam verbinding = niet zo een puik plan helaas
Zoskmaandag 20 november 2006 @ 15:54
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Kiteless het volgende:
dan ga je toch met de auto ?
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 15:56
Jezus, deze poging tot grappig gevonden worden is zoo intens mislukt.
BobbyBmaandag 20 november 2006 @ 15:59
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Kiteless het volgende:
dan ga je toch met de auto ?
De files van de laatste tijd wel eens gezien? Maar goed, dan nog ga ik nog steeds liever met de auto
Dark_Killahmaandag 20 november 2006 @ 16:08
Stelletje kankermongolen hier dan.

Kom aan op 't station om naar leiden CS te gaan, aldaar moet ik binnen 5 minuten de trein naar schiphol hebben, maar m'n trein komt natuurlijk te laat waardoor ik de overstaptijd niet haal.
Ik zie m'n trein die ik moet hebben daarstaan, en zo gauw de stoptrein stopt blaast die kankeridioot van een conducteur aan de andere kant van 't perron op z'n fluitje.

100 mensen sprinten en vloeken dus

debielen
Isabeaumaandag 20 november 2006 @ 16:10
Ik had vorige week meer dan een uur vertraging zonder dat ik haast had: krijg hele treinkaartje vergoed

Lang leve de vertragingen
NiGeLaToRmaandag 20 november 2006 @ 16:10
Weeetjewat.. ik zeg, ruilen? Pakken jullie mijn auto en gaan gezellig, droog en onder het genot van een eigen radio 3 fucking uur optrekken en afremmen in 's lands meest verschrikkelijke files ooit

Reizen in Nederland
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vorige week meer dan een uur vertraging zonder dat ik haast had: krijg hele treinkaartje vergoed

Lang leve de vertragingen
Owjah en nog blij doen ook
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:14
Dat een GOEDERENTREIN op een lege trein botst, wat kan de NS daar aan doen? NS rijdt geen goederen treinen.... dus de chaos bij rotterdam ligt niet aan de NS.

En de railzen blaadjesvrij houden is toch echt een klusje voor de spoor beheerder ---> Prorail dus.
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:15
Als er een gat in de weg zit, waardoor een connexxion bus daar niet meer kan rijden, gaan we dan ook allemaal massaal Connexxion lopen dissen? Dan ligt het toch aan degene die die klote weg moet onderhouden? Om maar eventjes een voorbeeld te noemen.
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 16:16
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Goldfishie het volgende:
Dat een GOEDERENTREIN op een lege trein botst, wat kan de NS daar aan doen? NS rijdt geen goederen treinen.... dus de chaos bij rotterdam ligt niet aan de NS.

En de railzen blaadjesvrij houden is toch echt een klusje voor de spoor beheerder ---> Prorail dus.
Het was andersom toch?
Koewammaandag 20 november 2006 @ 16:18
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Goldfishie het volgende:
Dat een GOEDERENTREIN op een lege trein botst, wat kan de NS daar aan doen? NS rijdt geen goederen treinen.... dus de chaos bij rotterdam ligt niet aan de NS.

En de railzen blaadjesvrij houden is toch echt een klusje voor de spoor beheerder ---> Prorail dus.
Ik WIST het! HA!
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:21
Ja hoor een lege trein die op een goederentrein botst moehahaa de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Whats next....de spook trein??
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 16:22
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef Goldfishie het volgende:
Ja hoor een lege trein die op een goederentrein botst moehahaa de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Whats next....de spook trein??
Nee. Een trein met 2 machinsten erin.

Maar goed, ga vooral door met jezelf belachelijk maken.
Vorkmaandag 20 november 2006 @ 16:23
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vorige week meer dan een uur vertraging zonder dat ik haast had: krijg hele treinkaartje vergoed

Lang leve de vertragingen
Opvallend, want als er een vertraging is dan heeft iedereen toch altijd haast?
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:24
Wie maakt zichzelf nou belachelijk? Degene die met de feiten aankomt, of degene die ondanks de feiten constant over de NS blijft zeiken... Mensen met overtuigende argumenten waarom IK het fout zie ben ik op dit forum namelijk niet tegen gekomen. Meestal krijg ik alleen intelligente feedback in de trant van "hou je bek trut"
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 16:37
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:24 schreef Goldfishie het volgende:
Wie maakt zichzelf nou belachelijk? Degene die met de feiten aankomt, of degene die ondanks de feiten constant over de NS blijft zeiken... Mensen met overtuigende argumenten waarom IK het fout zie ben ik op dit forum namelijk niet tegen gekomen. Meestal krijg ik alleen intelligente feedback in de trant van "hou je bek trut"
Ik quote het bericht wel even voor je.Het lijkt namelijk niet tot je door te dringen.
quote:
ROTTERDAM - Een botsing tussen een goederentrein en een lege passagierstrein heeft maandagochtend een chaos veroorzaakt op het spoor rond Rotterdam. Van en naar de Maasstad is geen treinverkeer mogelijk. Dat meldden de NS.


Foto: R. Grootenboers | De zeecontainers liggen verspreid over de rails


De aanrijding had rond 10.00 uur plaats ter hoogte van het Statenviaduct aan de noordkant van CS. De materiële schade is groot, maar de twee machinisten zijn ongedeerd, aldus de NS en de politie.

Door het ongeval is de bovenleiding beschadigd geraakt. Daarom is de stroom eraf gehaald zodat het treinverkeer is komen stil te liggen.

De zeecontainers die de goederentrein vervoerde, liggen verspreid over de rails. Omdat niet duidelijk is wat er in de containers zit, kan de NS nog niet zeggen hoe lang het opruimen van de ravage en het herstel van rails en bovenleiding gaan duren.
Ik ben met je eens dat niet direct uit het bericht blijkt dat de passagierstrein op de goederentrein botste, maar uit diverse berichtgeving en de foto blijkt van wel.



En aangezien jij jouw pro-NS verhaal baseerd op het feit dat het ongeluk niet op conto van de NS komt omdat de goederentrein op de personentrein botste en de goederentrein niet van de NS is, blijkt je verhaal nu -tot waarschijnlijk jouw ontsteltenis- blijkt dat de personentrein op de goederen botste, bullshit.

Overtuigend genoeg?
BadKeukenTegelmaandag 20 november 2006 @ 16:41
Een beetje regen en gelijk een ontspoorde trein, hoe voorspelbaar NS?
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:42
Goed de oorzaak is dus niet bekend. Kan 3 dingen zijn. A de machinist van de NS trein lette niet op, B de machinist van de goederentrein lette niet op C er was een defect/foutief sein.

Als ik hier op het forum lees welke dingen allemaal aan die 'kenker ns' worden toegewezen... is bijna allemaal bullshit. Ik heb nergens beweerd dat de NS foutloos is. Ik geef alleen aan dat er meerdere factoren zijn die voor vertragingen zorgen. Springers, rommel op het spoor... slecht onderhoud, seinstoringen bij prorail. NS veroorzaakt heel weinig zelf, maar krijgt wel alle gezeik over zich heen. Neem de goederen treinen buiten Amsterdam CS die ontspoorden. In dat geval is er ook onderzoek bij Pro rail geweest.

Guttegut misschien heeft de NS machinist het dit keer op zn geweten. Blijft toch nog genoeg over wat niet hun schuld is.
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 16:43
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:42 schreef Goldfishie het volgende:
Goed de oorzaak is dus niet bekend. Kan 3 dingen zijn. A de machinist van de NS trein lette niet op, B de machinist van de goederentrein lette niet op C er was een defect/foutief sein.

Als ik hier op het forum lees welke dingen allemaal aan die 'kenker ns' worden toegewezen... is bijna allemaal bullshit. Ik heb nergens beweerd dat de NS foutloos is. Ik geef alleen aan dat er meerdere factoren zijn die voor vertragingen zorgen. Springers, rommel op het spoor... slecht onderhoud, seinstoringen bij prorail. NS veroorzaakt heel weinig zelf, maar krijgt wel alle gezeik over zich heen. Neem de goederen treinen buiten Amsterdam CS die ontspoorden. In dat geval is er ook onderzoek bij Pro rail geweest.

Guttegut misschien heeft de NS machinist het dit keer op zn geweten. Blijft toch nog genoeg over wat niet hun schuld is.
Goh, iemand die pretendeert altijd gelijk te hebben mag zijn of haar ongelijk in een bepaald geval ook wel eens toegeven.

Trut.
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:46
Het is nog niet bekend of ik ongelijk heb of niet. Ik geef toch ook aan dat het dit keer dus wel door de NS kan komen! Ik geef alleen aan, dat (en dat kan je hier in genoeg topics nalezen) er heeeel vaak gezeurd wordt over dingen waar de NS niks aan kan doen.

Wel leuk. Als ik keer (mogelijk) ongelijk heb, moet ik persee gaan toegeven dat ik ongelijk heb , anders ben ik een trut. Al die keren dat ik terecht wijs op het feit dat de NS er weinig aan kan doen, moet ik mn bek houden. Er is nog niemand geweest die dan zegt 'goh, zo had ik het nog niet bekeken, dat zou best weleens kunnen' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut. Trutterdetrut.
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 16:49
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef Goldfishie het volgende:
Het is nog niet bekend of ik ongelijk heb of niet. Ik geef toch ook aan dat het dit keer dus wel door de NS kan komen! Ik geef alleen aan, dat (en dat kan je hier in genoeg topics nalezen) er heeeel vaak gezeurd wordt over dingen waar de NS niks aan kan doen.

Wel leuk. Als ik keer (mogelijk) ongelijk heb, moet ik persee gaan toegeven dat ik ongelijk heb , anders ben ik een trut. Al die keren dat ik terecht wijs op het feit dat de NS er weinig aan kan doen, moet ik mn bek houden. Er is nog niemand geweest die dan zegt 'goh, zo had ik het nog niet bekeken, dat zou best weleens kunnen' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut. Trutterdetrut.


De NS is altijd verantwoordelijk. Om het zo makkelijk mogelijk voor je te houden:

Jij koopt een vervoersbewijs waarin je met de NS afspreekt dat zij jou voor een bepaald bedrag van A naar B brengen op een fatsoenlijke manier. Daarneest heeft de NS een target dat staat voor een percentage treinen dat op tijd dient te rijden. Wanneer de NS mij dus niet van A naar B brengt wanneer ik dat met ze heb afgesproken EN wanneer de NS haar target niet haalt.

Dán kutwijf, is de NS verantwoordelijk en heb ik recht te kankeren op diezelfde NS. En of ze er daadwerkelijk iets aan kunnen doen is een tweede, voor mij niet belangrijke, vraag. Dan moeten ze maar zorgen dat ProRail de zaakjes op orde heeft.
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:50
Ik baseer me trouwens qua informatie op het volgende. Vanochtend stond ik zelf op het station en kon ik niet naar school vanwege die aanrijding. Ben naar huis gegaan, waar mn man de info in zijn rail pocket voor me opzocht. Daarin stond dat er een goederentrein op een lege reizigerstrein was gebotst. En wat de foto betreft: Ik zie 2 treinen die tegen elkaar aan zitten Het is voor mij niet te zien wie nou wie heeft aangereden. Neem je de foto vanaf de andere kant, ziet het er weer anders uit. Ik wacht nog even op de officiele oorzaak.
framboosmaandag 20 november 2006 @ 16:51
NS

Ik reis elke dag voor m'n werk van Utrecht naar Rotterdam Alexander en vice versa. Er is iedere, ECHT IEDERE week wel wat, aanrijding, seinstoring bij Gouda (bij Gouda zit er echt iets niet goed, zo vaak als daar seinstoringen zijn), stroomstoring, wisselstoring, etc. etc. En ik weet dat de NS niet overal wat aan kan doen, maar op een gegeven moment raakt je geduld gewoon op en maakt het niet meer uit of het de NS of prorail is die de ellende veroorzaakt. Elke week.
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 16:53
Ik weet het ik reis ook op dat traject. Seinen, wissels en computer storingen zijn per definitie pro rail. Stroom storing is grijs gebied. Dat kan ook door een trein die de bovenleiding kapot trekt. Maar ook door een baanwerker die iets verkeerd doet bij werkzaamheden. Ik begrijp je frustratie ik kom vaak te laat op school. Maar alleen op ons traject al zijn iets van 2 springers geweest in een maand tijd en tja dat houdt op! Ik vind sowieso dat er een spoor verdubbeling moet komen tussen Rotterdam en Gouda... want het is elke keer raak zo.
Janetjemaandag 20 november 2006 @ 16:56
Goldfishie, tijdens je kruistocht voor de NS zal je heus wel wat kritiek krijgen.
Je punt is duidelijk.

Zowel hier als in het centrale NS topic.

En nu ophouden met geflame, zowel goldfishie als FritsBom
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 16:57
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:56 schreef Janetje het volgende:
Goldfishie, tijdens je kruistocht voor de NS zal je heus wel wat kritiek krijgen.
Je punt is duidelijk.

Zowel hier als in het centrale NS topic.

En nu ophouden met geflame, zowel goldfishie als FritsBom
Geflame?
Janetjemaandag 20 november 2006 @ 17:00
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:57 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Geflame?
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Trut.
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef Goldfishie het volgende:
Wel leuk. Als ik keer (mogelijk) ongelijk heb, moet ik persee gaan toegeven dat ik ongelijk heb , anders ben ik een trut. Al die keren dat ik terecht wijs op het feit dat de NS er weinig aan kan doen, moet ik mn bek houden. Er is nog niemand geweest die dan zegt 'goh, zo had ik het nog niet bekeken, dat zou best weleens kunnen' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut. Trutterdetrut.
Dat dus, geldt voor beide kanten.
Preventief dus, voor het hele topic in een scheldtopic verzandt.
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 17:01
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:00 schreef Janetje het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dat dus, geldt voor beide kanten.
Preventief dus, voor het hele topic in een scheldtopic verzandt.
Ik vond het eigenlijk behoorlijk inhoudelijk
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 17:04
Even ter verduidelijking, het stukje waarin ik het over' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut' had... zat ik even af te geven op het stomme woord trut. Ik heb zelf niemand een trut genoemd hier. Indien iemand dat zo heeft opgevat: excuses voor het ongemak
RenzoBradmaandag 20 november 2006 @ 17:10
Als je gek van treinen bent en nog werk zoekt: www.tellenindetrein.nl
Sandermaandag 20 november 2006 @ 17:13
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef Goldfishie het volgende:
Even ter verduidelijking, het stukje waarin ik het over' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut' had... zat ik even af te geven op het stomme woord trut. Ik heb zelf niemand een trut genoemd hier. Indien iemand dat zo heeft opgevat: excuses voor het ongemak
Jij kan natuurlijk ook tegen hém zeggen van "goh, zo had ik het nog niet bekeken". Voor wat hoort wat hè?
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 17:20
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je gek van treinen bent en nog werk zoekt: www.tellenindetrein.nl
Hey thanks. Heb me gelijk aangemeld. Zit nogal om cash te springen nl
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 17:22
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Jij kan natuurlijk ook tegen hém zeggen van "goh, zo had ik het nog niet bekeken". Voor wat hoort wat hè?
Als je mn stukje leest, geef ik ook aan dat er meerdere mogelijkheden zijn. Dat de ns heus weleens fouten maakt. Maar goed. Je hebt wel gelijk, had ik iets duidelijker kunnen zeggen dat ik in dit specifieke geval het nog niet zo had bekeken. Wat trouwens niet betekent, dat mijn toegeven dat de NS ook fout kan zijn, inhoudt dat ik dus overal maar ongelijk over heb.
4EverBlackEyedmaandag 20 november 2006 @ 17:27
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je gek van treinen bent en nog werk zoekt: www.tellenindetrein.nl
Nog nooit zo'n glanzende trein gezien als op die site.

Hebben ze hem net uitgepakt ofzo?
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 17:29
Ik hoop dat ik die baan krijg. 70 euro per dag. 10 dagen door de trein wandelen (wat ik toch leuk vind) en ik ben weer over de ellende van mn tiefus brommer (zie gelijknamige topic) heen. Kan ik de remmen van mn puch maken, nieuwe hardloop schoenen kopen en hou ik nog geld over ook!
FritsBommaandag 20 november 2006 @ 17:30
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:29 schreef Goldfishie het volgende:
Ik hoop dat ik die baan krijg. 70 euro per dag. 10 dagen door de trein wandelen (wat ik toch leuk vind) en ik ben weer over de ellende van mn tiefus brommer (zie gelijknamige topic) heen. Kan ik de remmen van mn puch maken, nieuwe hardloop schoenen kopen en hou ik nog geld over ook!
Wie gaat er nu grafwerk doen voor 70 bruto per dag.
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 17:32
Hou ik netto over. Want als ik per kwartaal onder de 1500 euro blijf, krijg ik netto wat ik bruto verdien.
Originele_Naammaandag 20 november 2006 @ 18:05
Ik ga et zeker doen, verdient wel makkelijk geld
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 19:29
Ohh even voor de duidelijkheid ik was ook verre van blij met de aanrijding. Mn ritje van normaal kwartiertje duurde door omrijden vandaag ruim 2 uur. En nee daar word ik niet vrolijk van. Maar ik denk dan ook weer aan die machinisten en ben blij dat ze nog leven. :-D
Goldfishiemaandag 20 november 2006 @ 21:25
O trouwens, hoor net, dat het weliswaar een NS trein was, maar de machinist was een storings monteur van Ned train die een rangeer beweging uitvoerde. Nedtrain is een apart bedrijf wat het onderhoud aan de treinen doet en dus geen NS :-D

Zou het zelfde zijn als je je auto naar de kwik fit brengt en de monteur rijdt het ding tegen een andere auto aan tijdens een proefritje. Dan ben jij toch ook niet schuldig omdat het jouw auto is?

Overigens is het nog steeds niet duidelijk wie nou de schuldige is. Wel is duidelijk dat de NS trein met nedtrain machinist achterop de goederentrein is geklapt. Maar het kan nog steeds een storing aan de seinen of wissels geweest zijn.

Bij deze is het dus wederom niet de schuld van de NS. Niet omdat ik persee gelijk wil hebben hoor.
Isegrimmaandag 20 november 2006 @ 21:33
Afgelopen vrijdag:

Ik was, zoals elke vrijdag, onderweg van Leeuwarden (mijn woonplaats) naar Rotterdam (mijn toekomstige woonplaats en de huidige woonplaats van mijn lief). Onderweg werd er omgeroepen dat er wisselstoring was bij Gouda. De gehele trein zou -in plaats van te Utrecht te worden gesplitst in een deel voor R'dam en een deel voor Den haag- doorrijden richting Den Haag. Reizigers voor Rotterdam, zo werd vriendelijk omgeroepen, konden overstappen in Gouda.

En wat gebeurt er bij Gouda? De trein rijdt op volle snelheid voorbij het station. Geen stop, geen mededeling, helemaal niets. Alle passagiers hadden grote vraagtekens boven hun hoofden hangen.

En de trein reed door, en door en door. En voor we het wisten waren we in Den Haag. Je wilt naar Rotterdam en je eindigt in Den Haag, rara, hoe kan dat? En toen had een conductrice nog het gore lef om met een allervriendelijkste stem om te roepen: "Mochten er nog reizigers voor de richting Rotterdam in deze trein zitten, dan kunnen zij de Intercity nemen die om 20:20 vertrekt vanaf spoor 2".

Wel godverdomme! Wat is dat nou voor ongelooflijke klantennaaierij? Dan kan ik zo'n vertragingsformulier invullen en dan krijg ik een lousy 4,50 terug. Ik heb verdomme een heel ander product gekregen dan waar ik voor betaald heb, en dan krijg ik niet de volle mep terug??? Absurd, werkelijk waar.
Goldfishiedinsdag 21 november 2006 @ 22:17
Negatief

Wel uit hij zich kritisch over spoorbeheerder ProRail. "De laatste tijd is ProRail te vaak negatief in het nieuws geweest. Onlangs ging het over seinen die slecht zichtbaar zijn bij sneeuwval, en vorige week kregen ze gigantisch op hun lazer over de spoorspattingen."

bron: NU.nl


Ben dus niet de enige die steeds over prorail zeikt!
SEMTEXdinsdag 21 november 2006 @ 23:21
Het is allemaal te wijten aan ProRail. Slechte planning, slecht onderhoud, laat ProRail dan meer weer een overheidsbedrijf worden.
Goldfishiewoensdag 22 november 2006 @ 10:33
Pro rail. Waar staat dat voor? Niet voor Professioneel in ieder geval. Voor Probleem?
Blikwoensdag 22 november 2006 @ 11:46
Prorail, niet de schuld van de NS, zoals in 90% van de gevallen
Goldfishievrijdag 24 november 2006 @ 08:58
Mensen: als jullie op een perron moeten blijven staan omdat de trein vol is.... het is jullie eigen stomme kudde kut schuld!!! Vanochtend kon ik niet mee met de trein naar Rotterdam. De reden: de trein zat vol. In eerste instantie dacht zelfs ik even @$^@##@ NS.

Half uur moeten wachten en me met geweld de trein in gewurmd. En toen snapte ik waarom ik niet mee kon. Iedereen bleef op een kluitje op het balkon staan. ALLE gangpaden zowel boven als beneden bleven leeg, terwijl daar ook genoeg mensen in passen. En inderdaad. Op Capelle Schollevaar konden er weereens mensen niet mee omdat het gang pad compleet vol stond. Ik riep nog, loop door naar boven! Maar toen kreeg ik een grote bek van een meneer.

Dus bedank voortaan niet de NS als je niet meekan maar je blatende kudde schapen genaamd mede reiziger. Ik heb vanochtend gezien dat iedereen gewoon mee had gekund als we beetje plaats hadden gemaakt. Maarjah
Goldfishiezaterdag 2 december 2006 @ 16:50
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je gek van treinen bent en nog werk zoekt: www.tellenindetrein.nl
Ben aangenomen! Als alles doorgaat qua planning enzo heb ik toch nog 700 eurie er bij in deze donkere maanden. Hoera
Damzkieeezaterdag 2 december 2006 @ 16:52
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:50 schreef Goldfishie het volgende:

[..]

Ben aangenomen! Als alles doorgaat qua planning enzo heb ik toch nog 700 eurie er bij in deze donkere maanden. Hoera
En maar lekker de hele dag door de trein lopen
Goldfishiezaterdag 2 december 2006 @ 17:13
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:52 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

En maar lekker de hele dag door de trein lopen
Super cool en er nog voor betaald krijgen ook! En ik krijg een NS tas en jas! woeha