net zoals deze poging tot humor dusquote:Op maandag 20 november 2006 15:38 schreef soppig het volgende:
En nu dachten al die slimme mensen bij de NS:"wat nou als we meer lol op de rails hadden? En wat is nu leuker dan spelletje spelen op de rails !" U hoort het .. Vandaag deden in Rotterdam treinen aan tikkertje ! Ze faalden ... jammerlijk.
quote:Op maandag 20 november 2006 15:41 schreef DerBolle het volgende:
[..]
net zoals deze poging tot humor dus
quote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Kiteless het volgende:
dan ga je toch met de auto ?
De files van de laatste tijd wel eens gezien? Maar goed, dan nog ga ik nog steeds liever met de autoquote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Kiteless het volgende:
dan ga je toch met de auto ?
Owjah en nog blij doen ookquote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vorige week meer dan een uur vertraging zonder dat ik haast had: krijg hele treinkaartje vergoed
Lang leve de vertragingen
Het was andersom toch?quote:Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Goldfishie het volgende:
Dat een GOEDERENTREIN op een lege trein botst, wat kan de NS daar aan doen? NS rijdt geen goederen treinen.... dus de chaos bij rotterdam ligt niet aan de NS.
En de railzen blaadjesvrij houden is toch echt een klusje voor de spoor beheerder ---> Prorail dus.
Ik WIST het! HA!quote:Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Goldfishie het volgende:
Dat een GOEDERENTREIN op een lege trein botst, wat kan de NS daar aan doen? NS rijdt geen goederen treinen.... dus de chaos bij rotterdam ligt niet aan de NS.
En de railzen blaadjesvrij houden is toch echt een klusje voor de spoor beheerder ---> Prorail dus.
Nee. Een trein met 2 machinsten erin.quote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef Goldfishie het volgende:
Ja hoor een lege trein die op een goederentrein botst moehahaa de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Whats next....de spook trein??
Opvallend, want als er een vertraging is dan heeft iedereen toch altijd haast?quote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vorige week meer dan een uur vertraging zonder dat ik haast had: krijg hele treinkaartje vergoed
Lang leve de vertragingen
Ik quote het bericht wel even voor je.Het lijkt namelijk niet tot je door te dringen.quote:Op maandag 20 november 2006 16:24 schreef Goldfishie het volgende:
Wie maakt zichzelf nou belachelijk? Degene die met de feiten aankomt, of degene die ondanks de feiten constant over de NS blijft zeiken... Mensen met overtuigende argumenten waarom IK het fout zie ben ik op dit forum namelijk niet tegen gekomen. Meestal krijg ik alleen intelligente feedback in de trant van "hou je bek trut"
Ik ben met je eens dat niet direct uit het bericht blijkt dat de passagierstrein op de goederentrein botste, maar uit diverse berichtgeving en de foto blijkt van wel.quote:ROTTERDAM - Een botsing tussen een goederentrein en een lege passagierstrein heeft maandagochtend een chaos veroorzaakt op het spoor rond Rotterdam. Van en naar de Maasstad is geen treinverkeer mogelijk. Dat meldden de NS.
Foto: R. Grootenboers | De zeecontainers liggen verspreid over de rails
De aanrijding had rond 10.00 uur plaats ter hoogte van het Statenviaduct aan de noordkant van CS. De materiële schade is groot, maar de twee machinisten zijn ongedeerd, aldus de NS en de politie.
Door het ongeval is de bovenleiding beschadigd geraakt. Daarom is de stroom eraf gehaald zodat het treinverkeer is komen stil te liggen.
De zeecontainers die de goederentrein vervoerde, liggen verspreid over de rails. Omdat niet duidelijk is wat er in de containers zit, kan de NS nog niet zeggen hoe lang het opruimen van de ravage en het herstel van rails en bovenleiding gaan duren.
Goh, iemand die pretendeert altijd gelijk te hebben mag zijn of haar ongelijk in een bepaald geval ook wel eens toegeven.quote:Op maandag 20 november 2006 16:42 schreef Goldfishie het volgende:
Goed de oorzaak is dus niet bekend. Kan 3 dingen zijn. A de machinist van de NS trein lette niet op, B de machinist van de goederentrein lette niet op C er was een defect/foutief sein.
Als ik hier op het forum lees welke dingen allemaal aan die 'kenker ns' worden toegewezen... is bijna allemaal bullshit. Ik heb nergens beweerd dat de NS foutloos is. Ik geef alleen aan dat er meerdere factoren zijn die voor vertragingen zorgen. Springers, rommel op het spoor... slecht onderhoud, seinstoringen bij prorail. NS veroorzaakt heel weinig zelf, maar krijgt wel alle gezeik over zich heen. Neem de goederen treinen buiten Amsterdam CS die ontspoorden. In dat geval is er ook onderzoek bij Pro rail geweest.
Guttegut misschien heeft de NS machinist het dit keer op zn geweten. Blijft toch nog genoeg over wat niet hun schuld is.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef Goldfishie het volgende:
Het is nog niet bekend of ik ongelijk heb of niet. Ik geef toch ook aan dat het dit keer dus wel door de NS kan komen! Ik geef alleen aan, dat (en dat kan je hier in genoeg topics nalezen) er heeeel vaak gezeurd wordt over dingen waar de NS niks aan kan doen.
Wel leuk. Als ik keer (mogelijk) ongelijk heb, moet ik persee gaan toegeven dat ik ongelijk heb , anders ben ik een trut. Al die keren dat ik terecht wijs op het feit dat de NS er weinig aan kan doen, moet ik mn bek houden. Er is nog niemand geweest die dan zegt 'goh, zo had ik het nog niet bekeken, dat zou best weleens kunnen' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut. Trutterdetrut.
Geflame?quote:Op maandag 20 november 2006 16:56 schreef Janetje het volgende:
Goldfishie, tijdens je kruistocht voor de NS zal je heus wel wat kritiek krijgen.
Je punt is duidelijk.
Zowel hier als in het centrale NS topic.
En nu ophouden met geflame, zowel goldfishie als FritsBom
quote:
quote:
Dat dus, geldt voor beide kanten.quote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef Goldfishie het volgende:
Wel leuk. Als ik keer (mogelijk) ongelijk heb, moet ik persee gaan toegeven dat ik ongelijk heb , anders ben ik een trut. Al die keren dat ik terecht wijs op het feit dat de NS er weinig aan kan doen, moet ik mn bek houden. Er is nog niemand geweest die dan zegt 'goh, zo had ik het nog niet bekeken, dat zou best weleens kunnen' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut. Trutterdetrut.
Ik vond het eigenlijk behoorlijk inhoudelijkquote:Op maandag 20 november 2006 17:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dus, geldt voor beide kanten.
Preventief dus, voor het hele topic in een scheldtopic verzandt.
Jij kan natuurlijk ook tegen hém zeggen van "goh, zo had ik het nog niet bekeken". Voor wat hoort wat hè?quote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef Goldfishie het volgende:
Even ter verduidelijking, het stukje waarin ik het over' Ik trut jij trut wij zouden hebben getrut' had... zat ik even af te geven op het stomme woord trut. Ik heb zelf niemand een trut genoemd hier. Indien iemand dat zo heeft opgevat: excuses voor het ongemak
Hey thanks. Heb me gelijk aangemeld. Zit nogal om cash te springen nlquote:Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je gek van treinen bent en nog werk zoekt: www.tellenindetrein.nl![]()
Als je mn stukje leest, geef ik ook aan dat er meerdere mogelijkheden zijn. Dat de ns heus weleens fouten maakt. Maar goed. Je hebt wel gelijk, had ik iets duidelijker kunnen zeggen dat ik in dit specifieke geval het nog niet zo had bekeken. Wat trouwens niet betekent, dat mijn toegeven dat de NS ook fout kan zijn, inhoudt dat ik dus overal maar ongelijk over heb.quote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk ook tegen hém zeggen van "goh, zo had ik het nog niet bekeken". Voor wat hoort wat hè?
Nog nooit zo'n glanzende trein gezien als op die site.quote:Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef RenzoBrad het volgende:
Wie gaat er nu grafwerk doen voor 70 bruto per dag.quote:Op maandag 20 november 2006 17:29 schreef Goldfishie het volgende:
Ik hoop dat ik die baan krijg. 70 euro per dag. 10 dagen door de trein wandelen (wat ik toch leuk vind) en ik ben weer over de ellende van mn tiefus brommer (zie gelijknamige topic) heen. Kan ik de remmen van mn puch maken, nieuwe hardloop schoenen kopen en hou ik nog geld over ook!
Ben aangenomen! Als alles doorgaat qua planning enzo heb ik toch nog 700 eurie er bij in deze donkere maanden. Hoeraquote:Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef RenzoBrad het volgende:
En maar lekker de hele dag door de trein lopenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:50 schreef Goldfishie het volgende:
[..]
Ben aangenomen! Als alles doorgaat qua planning enzo heb ik toch nog 700 eurie er bij in deze donkere maanden. Hoera![]()
Super cool en er nog voor betaald krijgen ook! En ik krijg een NS tas en jas! woehaquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En maar lekker de hele dag door de trein lopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |