Nee hoor ben er niet bang voor, hij mag doen wat hij niet laten kanquote:Op maandag 20 november 2006 15:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus je vertrouwt erop dat die Marokkaan jou rol niet verraad als hij opgepakt wordt. Hij zal vast en zeker mensen mee de gevangenis in sleuren om zo zijn strafmaat te verminderen.
Jongen, je bent medeplichtig![]()
p.s. voel je je nou niet schuldig dat je buurmeisje op dit moment doggystyle genomen wordt door 2 choco's ?
Gepakt wordt ze zeker jaquote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef Triggershot het volgende:
Mwuaah, als zij gepakt wil worden, prima haar keus. Maar ik kom hier nog met haar op terug.
Als dat zo was had die haar niet laten spijbelen etc etcquote:Op maandag 20 november 2006 15:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
wie weet is die knul wel onwijs aardig enzo
Kan toch niet, is een marokkaan.quote:Op maandag 20 november 2006 15:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
wie weet is die knul wel onwijs aardig enzo
Omdat hij een Marokkaan is?quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja, en door de gehele achterstandswijk.
Pcies om die vooroordelen wil buurmeisje niet dat buurvrouw erachter komtquote:Op maandag 20 november 2006 15:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En Roodkapje woont echt in de Efteling.
ik geloof jequote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef poepeneesje het volgende:
Kut voor haar, kut voor jou en kut voor je buren. En ja ik meen het ook nog.
Mijn eerste beeld bij de TT was iets van The girl next door:quote:Op maandag 20 november 2006 15:41 schreef Dwersdriever het volgende:
37 reacties in een half uurtje. Populair topic.
ha! ha!quote:Op maandag 20 november 2006 15:55 schreef DerBolle het volgende:
voor hoeveel kon je d'r weer mee nemen TS?
100%quote:Op maandag 20 november 2006 15:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Even je buurvrouw vertellen![]()
Het woord veilig zal ze vast niet kennenquote:
Wat lul jij man, ik ben zelf een marokkaanquote:Op maandag 20 november 2006 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ey Triggershot. Heb je ook op de bestuurdersstoel gekeken of ze niet heeft gelekt
Dadelijk heb je Marokkanencum in die bak van je
WTFquote:Op maandag 20 november 2006 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat lul jij man, ik ben zelf een marokkaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |