Dat is toch Curacao?quote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef ChillyWilly het volgende:
Een populaire sport is om aan het hek te gaan hangen en zo te zweven op de jetblast van het vliegtuig
Nee, de vragensteller is ChopperMickquote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Vragensteller is foetsie?
ChopperMick is foetsie?quote:Op maandag 20 november 2006 15:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, de vragensteller is ChopperMick![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 20 november 2006 16:02 schreef RoofingBurner het volgende:
TeeVeePee
Je vergeet het punt dat hij zojuist gescored had... Dus ChopperMick -69quote:
shit, zit ik net een half uur zonder stroom, komt deze vraag, had het gister nog even hem, m'n pa heeft em nog zien voetballenquote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef -PatrickO- het volgende:
Wat is de bijnaam van de recordhouder van het meeste aantal doelpunten in 1 seizoen in de eredivisie (de all-time topscoorder zal ik maar zeggen)...
meneer de raafquote:Op maandag 20 november 2006 16:12 schreef ChrisJX het volgende:
Om maar even in de Samson en Gert-sferen te blijven (zie mijn vorige vraag), hoe noemt Samson de onderstaande mensen?Octaaf de Bolle Jeannine de Bolle Alberto Vermicelli
Een kennerquote:Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Supersheep het volgende:
meneer de raaf
mevr pralien
meneer spaghetti
Soempie +1quote:Op maandag 20 november 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
st maarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |