Ik ga er een survival film van maken hoe ik mijn Wii op 8 december haal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem me hoe je wilt. Ik Wii op 8 december zonder moeite
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga er een survival film van maken hoe ik mijn Wii op 8 december haal niet kan vinden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dank je.
Pre-orderen is voor mietjes die heel hun leven al hebben uitgestippeld. Echte mannen gaan gewoon op de dag zelf voor de winkel staan, avontuur opzoeken
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dank je.
Pre-orderen is voor mietjes die heel hun leven al hebben uitgestippeld. Echte mannen gaan gewoon op de dag zelf voor de winkel staan, avontuur opzoeken
Agreesquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem me hoe je wilt. Ik Wii op 8 december zonder moeite
En dus heeft preorderen voor velen ook geen zin omdat ze alsnog geen Wii bij de launch krijgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:09 schreef BMH het volgende:
WAT! Zijn er hier mensen die geen wii hebben gepre-ordered? LOL! Die moeten zeker nog een maand na de release wachten tot ze er 1 krijgen. Bij iedere gameshop zijn er immers 2 tot 4 keer zoveel pre-orders aangenomen als er wii's voor de launch beschikbaar zijn
D000med!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dus heeft preorderen voor velen ook geen zin omdat ze alsnog geen Wii bij de launch krijgenSo what's your point?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dus heeft preorderen voor velen ook geen zin omdat ze alsnog geen Wii bij de launch krijgenSo what's your point?
nee nu niet meerquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja da's makkelijk lullen achteraf hè. "Paar weken geleden nog wel!11!11eins"quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef kepler het volgende:
[..]
nee nu niet meerMaar een paar weken geleden nog wel, en toen was iedereen zo 'eigenwijs' om het niet te doen. Terwijl het wel redelijk duidelijk was dat Europa niet de meeste consoles zou krijgen
Was er tekort aan 360's bij de launch dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef zquing het volgende:
ik ga gwoon bivakeren voor een mediamarkt met een stel vrienden en dan zo snel mogelijk naar de wii's rennen als de winkel open gaat, zo heeft een vrien van me ook een 360 kunnen bemagtigen op de launch dag
Hmmm, een kans op Wii of geen kans op Wii. Moeilijke keuze.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat makkelijk lullen. Dus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
Ja da's makkelijk lullen achteraf hè. "Paar weken geleden nog wel!11!11eins"Maakt alsnog geen ruk uit want vrijwel overal geldt 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Dus je hebt, ookal heb je vroeg gepreorderd, nog steeds niet altijd garantie dat je 'm bij de launch hebt.
![]()
Was er vraag naar de 360 danquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Was er tekort aan 360's bij de launch dan?![]()
Je weet niet eens hoeveel er beschikbaar zullen zijn, dus hoe zeker weet je dat mensen die niet gepreorderd hebben geen kans hebben op een Wii? Bovendien hoef ik niet per se een Wii op 8 december. Alsof hier in NL dezelfde praktijken zullen voorkomen als in Amerika, kom op zegquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmmm, een kans op Wii of geen kans op Wii. Moeilijke keuze.
[..]
Natuurlijk is dat makkelijk lullen. Dus?Klopt als een bus.
Op mijn pre-order briefje staat 'Wanneer er meer reserveringen dan Wii's zijn, handelt men de Wii's af op volgorde van inschrijving'.
Maar goed, veel plezier zonder je wii.
Dat weet ik niet, maar daarom is het nog wel belachelijk pre-orderenden belachelijk te makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoeveel er beschikbaar zullen zijn, dus hoe zeker weet je dat mensen die niet gepreorderd hebben geen kans hebben op een Wii?
Dan is je betoog sowieso belachelijk.quote:Bovendien hoef ik niet per se een Wii op 8 december. Alsof hier in NL dezelfde praktijken zullen voorkomen als in Amerika, kom op zeg![]()
Zulke dingen gebeuren alleen in Japan en Amerika.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoeveel er beschikbaar zullen zijn, dus hoe zeker weet je dat mensen die niet gepreorderd hebben geen kans hebben op een Wii? Bovendien hoef ik niet per se een Wii op 8 december. Alsof hier in NL dezelfde praktijken zullen voorkomen als in Amerika, kom op zeg![]()
Nee, geen wachtrijen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoeveel er beschikbaar zullen zijn, dus hoe zeker weet je dat mensen die niet gepreorderd hebben geen kans hebben op een Wii? Bovendien hoef ik niet per se een Wii op 8 december. Alsof hier in NL dezelfde praktijken zullen voorkomen als in Amerika, kom op zeg![]()
Want? Omdat ik het raar vind dat mensen gaan doemdenken als anderen niet hebben gepreorderd? Lekker boeiend wie wel en wie niet heeft gepreorderd trouwens. Ikzelf heb nooit gepreorderd, dus waarom zou ik het nu wel doen? Om de eerste te zijn? Whooptie-fucking-doo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar daarom is het nog wel belachelijk pre-orderenden belachelijk te maken
[..]
Dan is je betoog sowieso belachelijk.
Ja. Ooit rijen gezien voor een $insert_willekeurige_winkel voor de launch van een console hier in NL? Ik niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren alleen in Japan en Amerika.![]()
Als er zoveel reserveringen zijn waarom geen wachtrijen dan, aangezien die mensen hun Wii in ontvangst willen nemen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:12 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Nee, geen wachtrijen.
Ja, wel veel reserveringen. Echt veel.
niemand heeft natuurlijk ook niet geleerd van de Xbox 360-launch, zelfs met het prima pre-order systeem dat MS had stonden er nog rijen voor de winkels. Iedereen loopt hier altijd te roepen dat de Wii zoveel verkocht gaat worden, maar verwachten geen tekorten/rijen bij de launchquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja da's makkelijk lullen achteraf hè. "Paar weken geleden nog wel!11!11eins"Maakt alsnog geen ruk uit want vrijwel overal geldt 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Dus je hebt, ookal heb je vroeg gepreorderd, nog steeds niet altijd garantie dat je 'm bij de launch hebt.
![]()
bij de 360 launch meer dan genoeg, bij de Makro, bij de Dixons, meer dan 100 mensen bij de Mediamarktquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja. Ooit rijen gezien voor een $insert_willekeurige_winkel voor de launch van een console hier in NL? Ik niet.
Idd de meeste mensen weten nog niet eens wat een wii is volgens mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kan me nu al voorstellen dat ik gewoon om 9:00 de Bart Smit binnenloop en gewoon zomaar en zonder problemen een Wii pak en vervolgens aanschaf.Als ik dan rij zou tegenkomen zou dat voor mijn gevoel echt bizar zijn.
Wii launch vergelijken met 360 launchquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef kepler het volgende:
[..]
bij de 360 launch meer dan genoeg, bij de Makro, bij de Dixons, meer dan 100 mensen bij de Mediamarkt
Ik heb de Wii Ge ordered bij bart Smit en ik was 6e. Maar volgens haar mocht ik blij zijn als er 6 binnekwamen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Idd de meeste mensen weten nog niet eens wat een wii is volgens mij![]()
De logica ontbreekt. Als je pre-ordered en dus gegarendeerd een wii bij de launch krijgt heeft het daadwerkelijk wel zin. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
MediaMarkt Enschede nam pre-orders aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef disjfa het volgende:
Enige is dat de mediamarkt geen pre orders aannam (toch) Dus daar word het rellen
Je kunt gewoon netzogoed zonder preorder voor openingstijd voor een winkel wachten. Of denk jij nou echt dat alle Wii's in Nederland binnen 5 uur zijn uitverkocht?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De logica ontbreekt. Als je pre-ordered en dus gegarendeerd een wii bij de launch krijgt heeft het daadwerkelijk wel zin. Niet geschoten is altijd mis.
een console-launch is een console-launch. Als veel mensen op de launch een console willen hebben dan gaan ze in de rij staan, maakt niet eens zoveel uit hoeveel er geleverd zullen worden. Nu verwacht ik dat de Wii redelijk gewild is op de launch en dat het snel uitverkocht zal zijn en dat er zeker rijen zullen staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wii launch vergelijken met 360 launchVan de 360 waren er geheid minder dan er van de Wii beschikbaar zullen zijn hoor. Bovendien maakt het wel veel uit WAAR je hem haalt. Als je gewoon bij een V&D of een speelgoedwinkel in een durp haalt is er niks aan de hand.
40.000 Wii's voor heel Europa. Yeah right.
Een ge-pre-orderde Wii word niet verkocht aan iemand anders. En als een gameshop 20 wii's binnenkrijgt en 20 pre-orders heeft kun je wel 2 weken voor de winkel staan... Ze verkopen hem echt niet aan je.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon netzogoed zonder preorder voor openingstijd voor een winkel wachten. Of denk jij nou echt dat alle Wii's in Nederland binnen 5 uur zijn uitverkocht?![]()
Bullcrap. Alle gameshops waar ik geweest ben krijgen minder Wii's bij de launch dan ze 360's bij de launch kregen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wii launch vergelijken met 360 launchVan de 360 waren er geheid minder dan er van de Wii beschikbaar zullen zijn hoor. Bovendien maakt het wel veel uit WAAR je hem haalt. Als je gewoon bij een V&D of een speelgoedwinkel in een durp haalt is er niks aan de hand.
Trouwens: 40.000 Wii's voor heel Europa. Yeah right.
Het nieuwsbericht van eerder op de dag zei van wel. Dus daarvanuitgaanende kan jij lekker voor de winkel liggen. Maar die winkels hebben alleen pre order wii`s.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon netzogoed zonder preorder voor openingstijd voor een winkel wachten. Of denk jij nou echt dat alle Wii's in Nederland binnen 5 uur zijn uitverkocht?![]()
Sure. En da's echt representatief voor de rest van het landquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Een ge-pre-orderde Wii word niet verkocht aan iemand anders. En als een gameshop 20 wii's binnenkrijgt en 20 pre-orders heeft kun je wel 2 weken voor de winkel staan... Ze verkopen hem echt niet aan je.
[..]
Bullcrap. Alle gameshops waar ik geweest ben krijgen minder Wii's bij de launch dan ze 360's bij de launch kregen.
We zien wel. Ik ben er iig zeker van dat ik er een heb. Maar ik begrijp je frustratiequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Sure. En da's echt representatief voor de rest van het landEn zoals Roi al zei, dit is Nederland. Minstens 85% van de bevolking weet amper wat een Wii is.
Over welke "frustratie" heb jij het?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:45 schreef BMH het volgende:
[..]
We zien wel. Ik ben er iig zeker van dat ik er een heb. Maar ik begrijp je frustratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |