dat snap ik dan niet hoor, waarom niet gelijk vanaf de launch onlinequote:
Omdat het niet af isquote:Op maandag 20 november 2006 18:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat snap ik dan niet hoor, waarom niet gelijk vanaf de launch online
nja lekker internetten op de tv met de wiimote lijkt me eigenlijk wel wat.quote:
jah ik snap dat het niet af isquote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het niet af is
Nintendo ligt achter op het gebied van Internet op consoles.. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat ze direct alles goed hebben.. Microsoft deed er ook 1.5 jaar over om Live! uberhaupt online te krijgen.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef -Dries- het volgende:
Ik koop mijn wii voor Zelda, Super Smash Brawl en Metroid verder hoef ik niks
Vertel ons meer over jouw mening. We willen allemaal jouw mening hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Super Smash Brawl, wat is daar nou aan....
Gewoon een opgepoetste gamecube versie. Zelfde (clunky) controls, paar nieuwe characters, lekker boeiend.
Ook in januari denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Damn ik ben opeens hooked aan de Wii in 1 dag.
Koop hem rond 16 januari met Legend of Zelda, Red Steel en Wario Ware Smooth Moves, wel een goede keuze denk ik.
Wanneer komt hier Trauma Center uit?
Onzin. Het is veel beter. Je kan gewoon e-mailen met je Wii met andere mensen omdat elke Wii een e-mail adres heeft (w1234567890@wii.com).quote:Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef kepler het volgende:
Het is nou niet een heel ingewikkeld systeem zoals Xbox Live
SNAKE!!!quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Super Smash Brawl, wat is daar nou aan....
Gewoon een opgepoetste gamecube versie. Zelfde (clunky) controls, paar nieuwe characters, lekker boeiend.
ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 20 november 2006 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Onzin. Het is veel beter. Je kan gewoon e-mailen met je Wii met andere mensen omdat elke Wii een e-mail adres heeft (w1234567890@wii.com).
Maar wel een hele lekkerequote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Die reviewlijst..... valt op de Zelda de enige must have is.
Launchgames zijn nooit supergeweldig.quote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Die reviewlijst..... valt op de Zelda de enige must have is.
De SNES launch was geweldigquote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Launchgames zijn nooit supergeweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |