aangezien mijn favoriete teams niet meedoen nm Chicago, Toronto en Edmonton ga ik voor de Canucks go Sedins!quote:
Vier overtimes, dik 5 uur heeft de wedstrijd geduurd. Om 7 uur begonnen, om half een 's nachts afgelopen!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:03 schreef Playmaker het volgende:
Ik kijk normaal nooit ijshockey,maar zijn ze nou nog aan 't spelen?Op NASN staat dat de wedstrijd live is,de 3de OT.Hoe laat is het daar wel niet?![]()
+ West coast timezone. Is -9 uur vergeleken met NL.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:32 schreef WasQ het volgende:
[..]
Vier overtimes, dik 5 uur heeft de wedstrijd geduurd. Om 7 uur begonnen, om half een 's nachts afgelopen!
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef blueangel_ het volgende:
Om 4 uur opgestaan om dan zo'n wedstrjd te zien![]()
![]()
GO CANUCKS GO
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:03 schreef Playmaker het volgende:
Ik kijk normaal nooit ijshockey,maar zijn ze nou nog aan 't spelen?Op NASN staat dat de wedstrijd live is,de 3de OT.Hoe laat is het daar wel niet?![]()
Haha je zal er maar bij zijn geweestquote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Saviola het volgende:
Vancouver-Dallas
volgens het official scoresheet op NHL:
Start 7:11 PM PT; End 12:32 AM PT
Heb je wel waar voor je geldquote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha je zal er maar bij zijn geweest![]()
Kiprussoff had inderdaad veel goeie saves, het had zonder overdrijven nog veel erger kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef WasQ het volgende:
Dat was een gemakkelijke overwinning voor de Wings. Kiprusoff was verreweg de beste man van de Flames, en die ene goal van Calgary kwam uit de lucht vallen. Zegt genoeg, lijkt me!
GL, word wel lastig i guess.quote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef Saviola het volgende:
Dat volkslied is ook altijd lachen..![]()
Here we goLet's go Lightning
TB gaat niet winnen als ze zoveel straffen blijven krijgenquote:Op zondag 15 april 2007 01:43 schreef Saviola het volgende:
2 powerplays op rij voor NJ, op de 2de scoren ze, 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |