Dank u, dank u.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:00 schreef popolon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor alle NHL'ers!
quote:
NASN op digitale kabel. Volgens mij hebben alle digitale abonnementen die zender wel in het pakket zitten tegenwoordig. Ze zenden niet ALLE wedstrijden uit, maar toch heel wat geloof ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:31 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
toch jammer dat er in nederland geen NHL op tv komt :-(
Hij moet er niet zolang mee schaatsen, gewoon schieten als ie er recht voor is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef WasQ het volgende:Erg mooi! Wel lullig voor Stefan, want je ziet de puck gewoon ergens op het (normaal toch wel erg vlakke en regelmatige) ijs een hobbeltje tegenkomen... Maar goed, het blijft schlemielig. Mooie afronding van Hemsky trouwens...
Altijd leuk om te horen. Ik zou zeggen: ga een keer kijken hier in Nederland. Het niveau is lang geen NHL, maar veel Nederlanders onderschatten het niveau toch wel. En in het echt kijken is vele malen leuker dan op tv, want ijshockey is niet echt een tv sport, in vergelijking met andere sporten.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik begin ijshockey eigenlijk nog best tof te vinden, ik volg steeds vaker wedstrijden via NASN. Vooral de snelheid in het spel spreekt me heel erg aan.
En nu staat er een kneus in die nog 0x heeft gewonnen in zijn leven en dus ook 1-0 buffalo op dit momentquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:31 schreef blueangel_ het volgende:
Bingo Bango Bongo, his name is Roberto Luongo
Zal wel highscoring gaan worden, 10-9 ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef popolon het volgende:
Vanavond de All Star game.
Het complete roster is hier te vinden.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
3-2 Oilers, eindstand
Nog steeds geen duidelijkheid. Waarschijnlijk zal hij voor een paar maandjes vertrekken. Maar hoeveel zullen de flyers ervoor terug willen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:27 schreef popolon het volgende:
De geruchten rond Forsberg gaan maar door, blijft ie, gaat 'ie weg?
Hehe, die is wel lollig ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:23 schreef PirE het volgende:
Swedish Twins![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iQmojMxvbCQ
Wings hebben een 'klootzak' nodig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:52 schreef WasQ het volgende:
Zullen Avs fans blij mee zijn
Als Bert op tijd fit wordt, kan het een erg goede move zijn van de Wings. Zo niet, dan niet natuurlijk.
Calder scoorde al binnen 2 minuten zijn eerste goal als Wing... Zo hoort het!
Heej dat heb ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik begin ijshockey eigenlijk nog best tof te vinden, ik volg steeds vaker wedstrijden via NASN. Vooral de snelheid in het spel spreekt me heel erg aan.
Damn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 05:26 schreef popolon het volgende:
The Thug, Bertuzzi is nu een Red Wing.
Wings weer wat beter de laatste tijd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef popolon het volgende:
4-1 Wings in de tweede tegen Chicago.
Teringquote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef popolon het volgende:
Cheap shot on Kaberle by Janssen - no call
Wanker, veel te laat die hit.
Teringquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef popolon het volgende:
Gisteravond: Moordaanslag van Simon op Hollweg
Rond de 1.40 zie je hem goed in de herhaling.
Hopelijk wordt ie voor dit en volgend seizoen geschorst, dit zijn moordaanslagen.
Had hem dus al gepost.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef popolon het volgende:
Hopelijk wordt ie voor dit en volgend seizoen geschorst, dit zijn moordaanslagen.
Wtf, zieke gast.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef popolon het volgende:
25 wedstrijden voor Simon, dus mist de rest van het seizoen, inclusief de play-offs, wellicht zelfs de opening van volgend seizoen (als de Islanders niet of niet ver in de play-offs komen).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Had hem dus al gepost.
Simon geschorst. Schat dat hij voor oktober niet meer in actie komt.
Simon suspended indefinitely for slash
Ik denk dat het dit seizoen weinig uitmaakt of je eerste wordt in de Western Conference, of 8ste.. Er is echt zo'n afscheiding tussen de playoff-teams en de nummers 9 tot 15 daaronder.. echt iedereen van die top 8 kan hem winnen denk ik, maargoed dat was eigenlijk vorig jaar ook al zo, toen ging in de eerste ronde de top 4 seeds eruitquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef popolon het volgende:
Na de winst op Nashville gisteren is Detroit weer het beste team in de NHL:
GP - W - L - OTL - PT
71 - 45 - 17 - 9 - 99
Dat was vorig jaar ook zo, toen ging het even gigantisch fout in de playoffs.
4-1quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef popolon het volgende:
Na de winst op Nashville gisteren is Detroit weer het beste team in de NHL:
GP - W - L - OTL - PT
71 - 45 - 17 - 9 - 99
Dat was vorig jaar ook zo, toen ging het even gigantisch fout in de playoffs.
Ik ben nog zachtjes na aan het sniffen. Färjestadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef JZweeds het volgende:
In het oosten is het nog steeds erg close:
6 NY RANGERS 77 87
7 TAMPA BAY 77 86
8 MONTREAL 77 86
9 CAROLINA 77 84
10 TORONTO 77 85
11 NY ISLANDERS 76 84
Verder doorbreekt LHC in de Zweedse Elitserien de serie van FBK en behaalt Linköping haar 1e finale in haar bestaan. 11 games voor het einde van het regular season nog op een degradatieplaats en nu 2 maanden later in de finale om het SM-guld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |