quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed bezig, J.
Nee, man. Tieten.quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zijn jesters niet van die narren?
Jesters Jopen Borsten Tieten its all the same .quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zijn jesters niet van die narren?
Het doet wel voorkomen alsof dat zo is ja.quote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al impliceert dit wel iets eng-reeksigs.
Gelukkig is dit geen reeks maar een slowchat die zich uitstrekt over meerdere topics.quote:Op maandag 20 november 2006 13:59 schreef Joene het volgende:
Het doet wel voorkomen alsof dat zo is ja.
We zijn ook geen kliekje maar mensen die elkaar regelmatig opzoeken in een slowchat.quote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen reeks maar een slowchat die zich uitstrekt over meerdere topics.
We zijn er trots op , vetzak !quote:
Zeker niets te doen in Assen hequote:
Nou hup ga je zus vingeren die was lekker toch ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie trekken het blijkbaar wel erg aan dat ik hier post als je er speciaal een nieuw topic voor maakt die ik waarschijnlijk in jullie oog net zo snel weer verneuk met mn posts
Je moet nog even doorgaan mannetje.quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie trekken het blijkbaar wel erg aan dat ik hier post als je er speciaal een nieuw topic voor maakt die ik waarschijnlijk in jullie oog net zo snel weer verneuk met mn posts
ow je komt serieus in andere topics dan deze mongoolbie sc's ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou hup ga je zus vingeren die was lekker toch ?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet nog even doorgaan mannetje.
He je moeder roept je, ze ligt al met de benen wijd op je te wachten...quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ow je komt serieus in andere topics dan deze mongoolbie sc's ?
whehheehe . Kom je zo thuis van zo een dag fok!ken ! op je werk.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He je moeder roept je, ze ligt al met de benen wijd op je te wachten...
Zo werkt het. Als je het er niet mee eens bent dan is dat jammer! Doei!quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het werkt dan een beetje tegenstrijdig he? Dat hier alleen oldbies mogen komen die 'newbies' commanderen om op te rotten omdat toevallig admins en mods oldbies zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |