Trafassiquote:Op woensdag 29 november 2006 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
Hèhè eindelijk een nieuwe artists-list.... wel weer een bizarre
[[url=http://imagegen.last.fm/OldPaperOArtist/artists/SoMHDN.gif]afbeelding] [/url]
Gezellig samen met mij de enige hiphoplijstquote:Op woensdag 29 november 2006 11:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
Top Artists for the week ending 26 Nov 2006
1 Isis 18
1 Basic Vocab 18
3 KMD 17
4 dead prez 16
4 6th Sense 16
6 Common Sense 15
7 Wu-Tang Clan 14
7 The Orb 14
9 Massive Attack 13
9 Public Enemy 13
9 UNKLE 13
9 Bebel Gilberto 13
9 The Brand New Heavies 13
9 Kool G Rap & DJ Polo 13
Geef je password maar, dan gooi ik er even 10x Kylie Minogue achteraan.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:24 schreef cafca het volgende:
Last Scrobbled : X&Y by Coldplay
via de neighbour radio dus.....
En aangezien ik thuis even geen internet heb, en er vandaag weer collega's op kantoor zitten, blijft-ie voorlopig nog wel even staan![]()
* cafca staat in dubio: "wat is erger, Kylie of Coldplay?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geef je password maar, dan gooi ik er even 10x Kylie Minogue achteraan.
quote:Camille - Mon petit vieux
Aerosmith – Eat the Rich
Miles Davis – Blue in Green
Hank Williams – I'm A Long Gone Daddy
The Replacements – Take Me Down To The Hospital
Blonde Redhead – I Am There While You Choke On
The Postal Service – This Place Is a Prison
Ash – Renegade Cavalcade
The Velvet Underground – Sunday Morning
Django Reinhardt – Speevey
Five for Fighting – Superman (It's Not Easy)
Nina Simone – Keeper of the Flame
Pavement – Summer Baby
Jem – 24
Thursday – Standing on the Edge of Summer
Global Communication – 9:25
dat doe ik ook maar evenquote:Op maandag 4 december 2006 09:48 schreef Frollo het volgende:
Om het wachten op de overall-lijst wat te verkorten, heb ik maar eens de tracks bij elkaar gezocht waar ik top fan van schijn te zijn.
Dat was juist gedacht.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
Depeche Mode blijft toch aardig lang bovenaan staan. Maar in de lijst van deze week zullen ze de eerste plaats wil aan The Beatles moeten afstaan denk ik.
Dat snapt niemand.quote:Op maandag 4 december 2006 16:27 schreef Norrage het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe de recommendations radio werkt en hoe recommendations in het algemeen werken? Kan het nergens vinden en snap er bovendien geen hout van
Die neighbours begrijp ik de laatste tijd ook totaal niet meer.quote:Op maandag 4 december 2006 16:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat snapt niemand.
Het zal wel zoiets gaan als 'Persoon A draait graag artiest X, artiest Y en artiest Z. Persoon B draait graag artiest X en artiest Z. Dus zal persoon B artiest Y ook wel waarderen', alleen dan wat ingewikkelder.
Heb jij toevallig het nummer "pop" van ze? Zoek ik al jaaaaaaaaren (na het horen van een mix van DJ Lemmings). Leuke lijst btw.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:05 schreef bukgeit het volgende:
5 Bangkok Impact 8
quote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tintern Abbey, daar ben ik eens geweest!
Wist niet dat het ook een band was.
Dank. Besteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Nee, maar voor 10 euro is ie van jou:
http://www.smack-dynamik.com/releases_detail.php?ID=27
Niiice!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:02 schreef cafca het volgende:
Geinig: http://tools.waglo.com/covers/camilero
Ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef placebeau het volgende:
Heb er mijn desktop mee volgezet!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook
we hebben maar 3 dzelfde trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|