Nee, gisteren was het zondag, eergisteren was het zaterdag. Zaterdag was Sinterklaas in Den Haag en zondag niet. Dus Sinterklaas was gisteren(zondag) niet overal....quote:
Wel een ietswat sadistische.quote:Op maandag 20 november 2006 12:37 schreef Biogarde het volgende:
God is een dronken noep.
Die M/V/O die 666 een "duistere" lading heeft gegevenquote:Op maandag 20 november 2006 12:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wat is een god?
Mijn huisnummer, wat doe jequote:Op maandag 20 november 2006 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die M/V/O die 666 een "duistere" lading heeft gegeven
Een sprookjes verhaal waar veel mensen in geloven, netzo als kinderen in sinterklaasquote:Op maandag 20 november 2006 12:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wat is een god?
ikquote:Op maandag 20 november 2006 12:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wat is een god?
Was er toen een luide "PLOP" te horen toen je van z'n schoot afging?quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef ondeugend het volgende:
Sinterklaas bestaat, God niet.
Ik weet het want ik heb bij de sint op schoot gezeten.
hehe hij ging stukje omhoogquote:Op maandag 20 november 2006 13:13 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Was er toen een luide "PLOP" te horen toen je van z'n schoot afging?
quote:Op maandag 20 november 2006 13:13 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Was er toen een luide "PLOP" te horen toen je van z'n schoot afging?
Jezus houd van kinderen.... Sinterklaas ook. Als de een pedo is dan verdenk ik de andere er ook van.quote:Op maandag 20 november 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Jezus bestaat toch.
Daar heb je je god
Jezus bestaat toch niet?quote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Jezus houd van kinderen.... Sinterklaas ook. Als de een pedo is dan verdenk ik de andere er ook van.
Weer zo'n mythe waarover te discussieren valt...quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Weer zo'n mietje waarover te discussieren valt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |