;-)quote:Op maandag 20 november 2006 11:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Deze week belangrijke veranderingen op komst, Jupiter in Boogschutter. Zaterdag is de dag. Jupiter 12 maanden in Sagittarius.
Dit brengt veranderingen met zich mee. Boogschutter is een agressief, sportief en oorlogszuchtig teken dat veel voorkomt bij legerfiguren. Ook religie is een belangrijk item.
Jupiter gaat uit Schorpioen. Het is uit met de gezapigheid. Weg met dromerige rust en vrede.
Vanaf zaterdag is het weer hard tegen hard.
Nou jupiter is de grootste planeet van ons zonnestelsel dus alle grote dingen, de dingen waar iemand in uitblinkt of mee wint zullen duidelijk naar voren komen. Als je sport zul je tot grotere prestaties in staat zijn bijvoorbeeld. Ook zul je de neiging hebben om de strijd aan te gaan met anderen op allerlei gebieden en hierin zul je sneller succes halen.quote:Ja, 12 maanden Jupiter in mijn sterrenbeeld?
Wat betekent dat voor mij?
Ik neem aan dat je dat zegt omdat Boogschutter een vuurteken is?quote:Op maandag 20 november 2006 11:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Deze week belangrijke veranderingen op komst, Jupiter in Boogschutter. Zaterdag is de dag. Jupiter 12 maanden in Sagittarius.
Dit brengt veranderingen met zich mee. Boogschutter is een agressief, sportief en oorlogszuchtig teken dat veel voorkomt bij legerfiguren. Ook religie is een belangrijk item.
Jupiter gaat uit Schorpioen. Het is uit met de gezapigheid. Weg met dromerige rust en vrede.
Vanaf zaterdag is het weer hard tegen hard.
En omdat je sport als voorbeeld neemt denk ik dat jouw Mars in het vijfde levensgebied staat (maar dat is een gok)quote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik heb zelf overigens Mars in Boogschutter.
Uh, maar hoe weet ik dan welke planeet er in mijn teken stond bij mijn geboorte?quote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik heb zelf overigens Mars in Boogschutter.
En waar haal je die (niet juiste) info vandaan?quote:Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef Kiteless het volgende:
Wel interessant !
Toch wel jammer, ik ben een stier en stieren geloven niet in astrologie
Snap er niets meer van...quote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat zegt omdat Boogschutter een vuurteken is?
Ik zie dat toch niet in Boogschutter terug.
Boogschutter wil graag grenzen verleggen, inzicht werven, kennis bundelen tot inzicht.
Hij zoekt naar een visie over de sociaal maatschappelijke plaats die hem past.
Hij zoekt niet alleen de universele waarheid, hij wil ze ook uitdragen, verkondigen wat hij als zijn waarheid heeft ontdekt.
Waarheidsievend en optimistisch, maar soms grenzenloos overdrijvend holt Boogschutter voort naar de toekomst.
Reizen doet hij graag, is het niet in de stof, dan wel in de geest.
Hij vervalt gemakkelijk in zelfoverschatting, tactloosheid en eigenwijsheid met een behoorlijke dosis ongeduld.
Kan ook vervallen tot een blaaskaak of windbuil.
Jupiter laat zien hoe we onze horizon willen verbreden.
De geestelijke horizon ( studie, religie, filosofie), maar ook de concrete aardse horizon ( verre reizen).
Jupiter is de drang tot uitbreiden, vermeerderen, vergroten.In tegenstelling tot het teken Boogschutter waar hij heerser over is, is Jupiter minder veranderlijk en meer verantwoordelijk.
Ik denk dat je Mars en Boogschutter door elkaar haalt, Mars is wel strijdlustig.
Heeft helemaal niets met wel of niet leuk te maken.quote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef MoChe het volgende:
jah is dit nou leuk of niet leuk voor een boogschutter?
Ah.. bullshit dusquote:Op maandag 20 november 2006 12:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met wel of niet leuk te maken.
Verteld gewoon iets over de manier van handelen de komende tijd.
En dan is het ook nog afhankelijk van bijv. of er planeten (buiten je zon) in Boogschutter staan, welke aspecten die maken enz enz.
http://www.astro.com/horoscopen/ahor.aspquote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Uh, maar hoe weet ik dan welke planeet er in mijn teken stond bij mijn geboorte?
http://www.astro.com/swisseph/ae/1900/ae_1999.pdfquote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Uh, maar hoe weet ik dan welke planeet er in mijn teken stond bij mijn geboorte?
Helemaal geen bullshit, zit alleen niet zo simpel in elkaar als TS denkt.quote:
En je juiste geboortetijd dan?quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
http://www.astro.com/swisseph/ae/1900/ae_1999.pdf
Dit is 1999. Die moet je vervangen door je eigen jaartal en dan zoeken naar jouw datum.
Heel simpel dus ipv 1999, jouw geboortejaar
Zo, nou snap ik het helemaal!quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
http://www.astro.com/swisseph/ae/1900/ae_1999.pdf
Dit is 1999. Die moet je vervangen door je eigen jaartal en dan zoeken naar jouw datum.
Heel simpel dus ipv 1999, jouw geboortejaar
quote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En waar haal je die (niet juiste) info vandaan?
Jij gelooft niet in astrologie maar ik ken genoeg stieren die dat wel doen hoor![]()
"Jupiter Vierkant Jupiter: Dreigende tekortenquote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
http://www.astro.com/horoscopen/ahor.asp
Hoezo... 'jouw' mars? Er is maar 1 mars, en die staat ergens lijkt mij? Hoewel ik misschien spotten overkom, bedoel ik dat niet zo. Het is meer dat ik op zoek ben naar waarom sommige mensen dit geloven en hier waarde aan hechten, dan of het waar is wat TS zegt, maar daarom vind ik het niet minder interessant.quote:Op maandag 20 november 2006 12:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En omdat je sport als voorbeeld neemt denk ik dat jouw Mars in het vijfde levensgebied staat (maar dat is een gok)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |