Welk filmpje?quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef berney het volgende:
Jongens, waar kan ik dat lezen over dat filmpje van Rob?
Douche na het zonnebanken is wel zo fris...quote:Op maandag 20 november 2006 10:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat Mo nu alweer douchen?
Die is echt bezig met een charmeoffensief. Ook al op de manier zoals ze zich ervoor had gekleed.
In dat geval ben ik ook zeer beniewd.quote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef berney het volgende:
[..]
Ik las zoiets dat mo te horen had gekregen dat Rob het wel ok vond zoiets.
ik zal eens teruglezen ok dan quote ik het evenquote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
In dat geval ben ik ook zeer beniewd.
Ow, okquote:Op maandag 20 november 2006 10:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Douche na het zonnebanken is wel zo fris...![]()
En over die outfit....ze had d'r bikini aan omdat ze onder de zonnebank ging, das standaard...zo raar is dat toch niet.![]()
Top!quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef berney het volgende:
[..]
ik zal eens teruglezen ok dan quote ik het even
Klopt. In het filmpje zei Rob dat ze het heel goed deed en dat als ze eruit zou komen hun relatie nog sterker zou zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef berney het volgende:
[..]
Ik las zoiets dat mo te horen had gekregen dat Rob het wel ok vond zoiets.
Ok, dan heb ik het goed gelezen. weet je ook of er een filmpje van is?quote:Op maandag 20 november 2006 10:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt. In het filmpje zei Rob dat ze het heel goed deed en dat als ze eruit zou komen hun relatie nog sterker zou zijn.
Geen idee, ben het zelf nog niet tegengekomen in een topic.quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef berney het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het goed gelezen. weet je ook of er een filmpje van is?
Zal effe de streamverslagen terug lezen ook.
eentje bij de buren heeft de streams opgenomen gisteren. en maakt er een flimpje van. hopelijk ook met dat gedeeltequote:Op maandag 20 november 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, ben het zelf nog niet tegengekomen in een topic.
Laat mij dan nog een keer zeggen dat hij er zelf om gevraagd heeftquote:Op maandag 20 november 2006 11:10 schreef Spablauw het volgende:
Ok, ik zeg het nog maar een keer, arme Jeroen!
Hij raakt z'n "maatje" kwijt (denkt tie)....quote:Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Snoet123 het volgende:
Wat is die Tijn een triest mannetje geworden zeg. Wat een Depri persoon.........
Ik zie geen maatje...ik zie iem die gewoon nu al liefdesverdriet heeft...quote:Op maandag 20 november 2006 11:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij raakt z'n "maatje" kwijt (denkt tie)....
Zou ik ook triest van worden...
Kzie wel dat Mo en Tijn ook deze morgen bij mekaar in de buurt blijven...mekaars handje pakken, langdurig in de ogen kijken. Wat zal Mo blij zijn als ze vanavond weer terug dat huis in mag....dag Rob.Kga weer even terug naar m'n maatje.
![]()
Met een bos rozen, en dan zegt ie suprisequote:Op maandag 20 november 2006 11:19 schreef Spablauw het volgende:
Ben wel benieuwd of Rob in de studio zal zijn vanavond!
Of hij neemt d'r meteen mee naar huis! Ook leuk!quote:Op maandag 20 november 2006 11:21 schreef berney het volgende:
[..]
Met een bos rozen, en dan zegt ie suprise
je mag nog een weekje terug.
Eén week...aanstellert die Tijn!quote:Op maandag 20 november 2006 11:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij raakt z'n "maatje" kwijt (denkt tie)....
Zou ik ook triest van worden...
Kzie wel dat Mo en Tijn ook deze morgen bij mekaar in de buurt blijven...mekaars handje pakken, langdurig in de ogen kijken. Wat zal Mo blij zijn als ze vanavond weer terug dat huis in mag....dag Rob.Kga weer even terug naar m'n maatje.
![]()
Mo laat haar wenkbrauwen epileren, denkt ze extra stemmen te winnen?quote:Op maandag 20 november 2006 09:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denkt Mo met die outfit extra stemmen te winnen?
quote:Op maandag 20 november 2006 11:18 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik zie geen maatje...ik zie iem die gewoon nu al liefdesverdriet heeft...
Voor Jeroen wel als ie eruit moet.quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef blomst het volgende:
Het zal voor Jeroen of Moniek wel een tegenvaller zijn vanavond, dat ze moeten blijven.
En hoezo dat?quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat mij dan nog een keer zeggen dat hij er zelf om gevraagd heeft![]()
Ik zou het vreselijk vinden als dat domme wicht Jeroen overklast qua aantal stemmen, maar een mooi scenario zou het wel opleveren als ze denken van hem verlost te zijn en Jeroen luttele ogenblikken later weer vrolijk door de deur wandelt...quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef blomst het volgende:
Het zal voor Jeroen of Moniek wel een tegenvaller zijn vanavond, dat ze moeten blijven.
Ik hoef het kwartet niet aan te halen maar herhaal gewoon wat hij zelf daarover zei gisterenavondquote:Op maandag 20 november 2006 11:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
En hoezo dat?
Als we lijstjes kunnen maken met punten waarop Bewoners het verdienen om als een hond behandeld te worden dan denk ik dat we bij 'de vier' ook flink wat A4-tjes nodig hebben hoor.
Door het kwartet wordt teveel de nadruk gelegd op het feit dat Jeroen zo bezig is met het spel en met zij tactische stemmen. Alsof onze twee broertjes vooraf niet zinnens waren om vriendschap te leggen met een ander koppeltje, omdat het wel eens in hun voordeel zou kunnen werken...
Ach voor Mo maakt tie heus wel een uitzondering...echt en puur zeggen toch, dit zit al veel te diep.quote:Op maandag 20 november 2006 11:53 schreef 2live het volgende:
maar wil tijn wel een liefdesrelatie met haar? ik kan me herrinneren dat hij vd week zei dat tien jaar leeftijdsverschil echt veel te veel is in een relatie........
Je weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 20 november 2006 11:56 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat Jeroen uit het spel ligt, hij heeft in mijn ogen niets toegevoegd aan BB6.
Die Jongen had er bij de eerste nominatie al uit moeten liggen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |