Dat het zijn voeding is, zal ie wel weten. Ik denk dat hij wil weten wat voor onderdeel er is doorgebrand.quote:Op maandag 20 november 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is de voeding.
Wanneer je er een andere in hangt, wat gebeurd er dan?
Een andere erin hangen..... zo'n techneut ben ik niet op pc-gebied....quote:Op maandag 20 november 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is de voeding.
Wanneer je er een andere in hangt, wat gebeurd er dan?
Wist geneens dat het de voeding was, maar je hebt wel gelijk...quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat het zijn voeding is, zal ie wel weten. Ik denk dat hij wil weten wat voor onderdeel er is doorgebrand.
Volgens mij is het een weerstand, maar ik kan me vergissen.
Kan de oorzaak zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 09:43 schreef Romek het volgende:
[..]
Wist geneens dat het de voeding was, maar je hebt wel gelijk...
ik wil idd weten wat da zwarte ding is en of dat de oorzaak is.....
Waarschijnlijk is je voeding doorgebrand door kortsluiting, of als je er (te)veel hebt aangehangen, overbelasting.quote:Op maandag 20 november 2006 09:43 schreef Romek het volgende:
[..]
Wist geneens dat het de voeding was, maar je hebt wel gelijk...
ik wil idd weten wat da zwarte ding is en of dat de oorzaak is.....
Mag ik even vragen wat een doorgebrand component in je voeding te maken heeft met je geheugen ?quote:Op maandag 20 november 2006 09:43 schreef Trance_X het volgende:
Waarschijnlijk moet je je geheugen vervangen of beter aandrukken.
Kijk anders hier http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1223 of zoek op google naar computerbeeps.
En de voeding stinkt niet zoals je vroeg.....quote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik even vragen wat een doorgebrand component in je voeding te maken heeft met je geheugen ?
dat weet IK dus niet.......???
(als het doorgebrand is tenminste, kan het niet echt zien op de foto, stinkt je voeding?)
Omdat ik nog nooit een moederbord heb horen piepen dat de voeding overleden was, en al helemaal niet wanneer die piepjes betekenen dat het geheugen waarschijnlijk niet goed is...quote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik even vragen wat een doorgebrand component in je voeding te maken heeft met je geheugen ?
(als het doorgebrand is tenminste, kan het niet echt zien op de foto, stinkt je voeding?)
Okay, de ballen verstand van computers en voedingen maar wél zo verstandig zijn om je voeding open te schroeven, terwijl je alle "DO NOT OPEN YOU RETARD. HIGH FUCKING VOLTAGE" waarschuwingen die er vast mooi opgestickerd staan in de wind sloeg? Heb je de contactstukjes van je RAMstripjes ook eventjes mooi schoongeveegd met je vingertjes?quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Romek het volgende:
Een andere erin hangen..... zo'n techneut ben ik niet op pc-gebied....
volgens mij werkt de voeding nog gewoon (door hitte is er wart isolatie afgevallen meer niet)quote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen nederlandse les geven op ICT dan.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef T42 het volgende:
[..]
volgens mij werkt de voeding nog gewoon (door hitte is er war isolatie afgevallen meer niet)
lijkt mij ook het geheugen (piep code) kan ook Vout zitte als ict-er![]()
maar als voeding niet werkt gaat je mobo niet piepe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |