Kun je mooi een cursusje Nederlands van kopen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:25 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik wilde toen strax even geld pinnen, 20 Euro.
Omdat ik briefjes van 5 nodig had, wilde ik op het knopje bij de tekst "Bedrag en Biljet Keuze" drukken, die normaliter altijd rechtsonder zit.
Ik had een beetje haast, dus hoppa pas erin, pincode ingetypt, volgende scherm komt eraan, ik druk op knop rechtsonder.! What the fuck !
Er staat 250 naast het knopje wat ik zojuist ingedrukt heb. Ik nog een paar keer op Stop geramd, maar het mocht niet meer baten.
Nu loop ik met 250 Euro in m'n portommonnee.
Dat is toch met een x?quote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je mooi een cursusje Nederlands van kopen.
"toen strax"
Vergeef me als ik het grapje niet doorheb vanwege het late tijdstip maar dit kun je niet menenquote:
En het probleem is?quote:Op maandag 20 november 2006 02:25 schreef JediMindTricks het volgende:
Nu loop ik met 250 Euro in m'n portommonnee.
Vergevenquote:Op maandag 20 november 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeef me als ik het grapje niet doorheb vanwege het late tijdstip maar dit kun je niet menen
Brabantquote:Daarbij is "toen straks" ook waardeloos
Dat het nu drie keer sneller opgaatquote:
Ik zit thuis..quote:Op maandag 20 november 2006 03:01 schreef Jegorex het volgende:
Waar loop je ergens?
Ik wil wel wat geld overnemen
Ah, weer een virtueel stoere vent.quote:Op maandag 20 november 2006 03:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch nog eerst langs m'n ploertendoder.
Haha, come try mequote:Op maandag 20 november 2006 03:08 schreef static het volgende:
[..]
Ah, weer een virtueel stoere vent.
Ligt je wijf nog niet op bed dan?quote:Op maandag 20 november 2006 03:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik zit thuis..
Maar dan moet je toch nog eerst langs m'n ploertendoder.
*checkt*quote:Op maandag 20 november 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt je wijf nog niet op bed dan?![]()
Geef je adres maar, dat ding gaat zover je balletjes in zodat je kleinkinderen blauw geboren worden.quote:
Je balletjes in ?! Whehe, gare fantasie heb jijquote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef static het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dat ding gaat zover je balletjes in zodat je kleinkinderen blauw geboren worden.
Je geeft hondenopvoedcursussen?quote:Op maandag 20 november 2006 03:13 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je balletjes in ?! Whehe, gare fantasie heb jij
Anyways, Ringbaan Noord 4, Uden.
Toeter maar even als je voor staat
Opvoedingscursussen, behendigheidscursussen en recreatiecursussen. Ook individueel advies bij gedragsproblemenquote:Op maandag 20 november 2006 03:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je geeft hondenopvoedcursussen?
Jahwel, want waar nu E250 stond, stond voorheen altijd "Bedrag / Biljetkeuze"..quote:Op maandag 20 november 2006 03:24 schreef Janetje het volgende:
Niks mis met die pinautomaat hoor.
Ergo: Ik kan niet uit m'n doppen kijken en geef daarvoor andere mensen/voorwerpen de schuld.quote:Op maandag 20 november 2006 03:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jahwel, want waar nu E250 stond, stond voorheen altijd "Bedrag / Biljetkeuze"...
Ergo: Kut pinautomaat !
Ergo: Kut pinautomaatquote:Op maandag 20 november 2006 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ergo: Ik kan niet uit m'n doppen kijken en geef daarvoor andere mensen/voorwerpen de schuld.
jij kijkt nooit naar wat er op het scherm staat?quote:Op maandag 20 november 2006 03:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jahwel, want waar nu E250 stond, stond voorheen altijd "Bedrag / Biljetkeuze"...
Ergo: Kut pinautomaat !
Uiteraard kijk ik wel wat erop het scherm staat,quote:Op maandag 20 november 2006 03:27 schreef Petre het volgende:
[..]
jij kijkt nooit naar wat er op het scherm staat?
volgende keer stop jij je pas in een namaakopening en vil jij je pin in op de toetsen van de criminelen?
dan kopiëren ze je pas en hebben ze je pincode![]()
net goed
quote:Op maandag 20 november 2006 03:29 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Uiteraard kijk ik wel wat erop het scherm staat,
Daar spreek je jezelf tegen.quote:Hoe moet ik weten dank die bankhomo snel de keuze-opties heeft veranderd.
Een adres, niet een omschrijving achterlijke idioot.quote:Op maandag 20 november 2006 03:13 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je balletjes in ?! Whehe, gare fantasie heb jij
Anyways, Ringbaan Noord 4, Uden.
Toeter maar even als je voor staat
Tijd voor een afspraak met de spiegel dunkt mequote:Op maandag 20 november 2006 03:22 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Opvoedingscursussen, behendigheidscursussen en recreatiecursussen. Ook individueel advies bij gedragsproblemen
.
Ringbaard Noord is het adres, verloren klaplongquote:Op maandag 20 november 2006 03:33 schreef static het volgende:
[..]
Een adres, niet een omschrijving achterlijke idioot.
je wil hem gewoon flink nemenquote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef static het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dat ding gaat zover je balletjes in zodat je kleinkinderen blauw geboren worden.
quote:Op maandag 20 november 2006 03:34 schreef Bushmaster het volgende:
K*t Rabobank ook altijd! Uden, kan nie missen![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 november 2006 03:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ringbaard Noord is het adres, verloren klaplong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |