Kun je mooi een cursusje Nederlands van kopen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:25 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik wilde toen strax even geld pinnen, 20 Euro.
Omdat ik briefjes van 5 nodig had, wilde ik op het knopje bij de tekst "Bedrag en Biljet Keuze" drukken, die normaliter altijd rechtsonder zit.
Ik had een beetje haast, dus hoppa pas erin, pincode ingetypt, volgende scherm komt eraan, ik druk op knop rechtsonder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! What the fuck !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Er staat 250 naast het knopje wat ik zojuist ingedrukt heb. Ik nog een paar keer op Stop geramd, maar het mocht niet meer baten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu loop ik met 250 Euro in m'n portommonneeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is toch met een x?quote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je mooi een cursusje Nederlands van kopen.
"toen strax"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergeef me als ik het grapje niet doorheb vanwege het late tijdstip maar dit kun je niet menenquote:Op maandag 20 november 2006 02:41 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is toch met een x?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het probleem is?quote:Op maandag 20 november 2006 02:25 schreef JediMindTricks het volgende:
Nu loop ik met 250 Euro in m'n portommonneeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergevenquote:Op maandag 20 november 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeef me als ik het grapje niet doorheb vanwege het late tijdstip maar dit kun je niet menenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brabantquote:Daarbij is "toen straks" ook waardeloosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat het nu drie keer sneller opgaatquote:
Ik zit thuis..quote:Op maandag 20 november 2006 03:01 schreef Jegorex het volgende:
Waar loop je ergens?
Ik wil wel wat geld overnemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, weer een virtueel stoere vent.quote:Op maandag 20 november 2006 03:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch nog eerst langs m'n ploertendoderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, come try mequote:Op maandag 20 november 2006 03:08 schreef static het volgende:
[..]
Ah, weer een virtueel stoere vent.
Ligt je wijf nog niet op bed dan?quote:Op maandag 20 november 2006 03:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik zit thuis..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dan moet je toch nog eerst langs m'n ploertendoderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*checkt*quote:Op maandag 20 november 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt je wijf nog niet op bed dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef je adres maar, dat ding gaat zover je balletjes in zodat je kleinkinderen blauw geboren worden.quote:Op maandag 20 november 2006 03:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Haha, come try meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je balletjes in ?! Whehe, gare fantasie heb jijquote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef static het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dat ding gaat zover je balletjes in zodat je kleinkinderen blauw geboren worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je geeft hondenopvoedcursussen?quote:Op maandag 20 november 2006 03:13 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je balletjes in ?! Whehe, gare fantasie heb jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anyways, Ringbaan Noord 4, Uden.
Toeter maar even als je voor staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opvoedingscursussen, behendigheidscursussen en recreatiecursussen. Ook individueel advies bij gedragsproblemenquote:Op maandag 20 november 2006 03:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je geeft hondenopvoedcursussen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jahwel, want waar nu E250 stond, stond voorheen altijd "Bedrag / Biljetkeuze"..quote:Op maandag 20 november 2006 03:24 schreef Janetje het volgende:
Niks mis met die pinautomaat hoor.
Ergo: Ik kan niet uit m'n doppen kijken en geef daarvoor andere mensen/voorwerpen de schuld.quote:Op maandag 20 november 2006 03:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jahwel, want waar nu E250 stond, stond voorheen altijd "Bedrag / Biljetkeuze"..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergo: Kut pinautomaat !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergo: Kut pinautomaatquote:Op maandag 20 november 2006 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ergo: Ik kan niet uit m'n doppen kijken en geef daarvoor andere mensen/voorwerpen de schuld.
jij kijkt nooit naar wat er op het scherm staat?quote:Op maandag 20 november 2006 03:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jahwel, want waar nu E250 stond, stond voorheen altijd "Bedrag / Biljetkeuze"..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergo: Kut pinautomaat !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard kijk ik wel wat erop het scherm staat,quote:Op maandag 20 november 2006 03:27 schreef Petre het volgende:
[..]
jij kijkt nooit naar wat er op het scherm staat?
volgende keer stop jij je pas in een namaakopening en vil jij je pin in op de toetsen van de criminelen?
dan kopiëren ze je pas en hebben ze je pincodeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop