Opsodekankerhoeren ik sloot het topic.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[BeF] #815 Dikke tetten, huyge cecks en onderbroekenlul!
Joecheiquote:Op maandag 20 november 2006 02:36 schreef Nosh het volgende:
Sfeer! Vreugde! Mensen die elkaar verbaal met afgebroken bierflessen bewerken!
Gnorsch.quote:Op maandag 20 november 2006 02:36 schreef Nosh het volgende:
Sfeer! Vreugde! Mensen die elkaar verbaal met afgebroken bierflessen bewerken!
quote:
ik ga wel snel slapen okay ?quote:Op maandag 20 november 2006 02:34 schreef Bizznitch het volgende:
Snél.
Haribo Bär slaat zijn vrouw, verwaarloost zijn kinderen en wilt om 6 uur 's avonds persé met kleingeld betalen in de supermarkt.quote:Op maandag 20 november 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
Haribo macht kind'ren froh.
Modelvadersquote:Op maandag 20 november 2006 03:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Haribo Bär slaat zijn vrouw, verwaarloost zijn kinderen en wilt om 6 uur 's avonds persé met kleingeld betalen in de supermarkt.
dus je gaat mee!!!quote:
Notarissen. Een smerig volkje.quote:Op maandag 20 november 2006 12:00 schreef Mokster het volgende:
Vuige #&$$&*^$*&^*&^###$#$@*&U(*-notaris.
Buquote:
Hm?quote:Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef Misstique het volgende:
Ik vergeet BeF steeds vaker lately.
Ik begrijp uit mcD's post dat jij ook niet meer veel te vinden bent hier?quote:
Wat dan? Is dat zo raar?quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is dit afgesproken werk of heb jij continu de Posthistory van Mt open staan, ecco?
En, nee. Nooit eigenlijk. Het was een toevalligheid dat ik hier besloot te kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik begrijp uit mcD's post dat jij ook niet meer veel te vinden bent hier?
Ik denk dat je maar een broertje voor Janet moet nemen, Mt!quote:Op maandag 20 november 2006 15:13 schreef ehqo het volgende:
En, nee. Nooit eigenlijk. Het was een toevalligheid dat ik hier besloot te kijken.
Dingen die niet bestaan, zijn over het algemeen niet te "bevatten".quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef ehqo het volgende:
Is toevalligheid dan echt zo moeilijk te bevatten?
Kunnen we dit niet gewoon de nieuwe openingspost maken?quote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs209.xs.to/xs209/06471/thumbdans.gif]afbeelding][/url]
BRB, ik zit even naar een flash-filmpje van één of ander dansend poppetje op een podium, onder de rood-groene spots te kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
Zijn er nog mensen aanwezig?
O!quote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
JA!
Ik verveelde me.quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
BRB, ik zit even naar een flash-filmpje van één of ander dansend poppetje op een podium, onder de rood-groene spots te kijken.
Ga ik ook eens proberen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Dan toe te staan: Mijn naam is Lilian, ben ik achttien jaren die oud zijn in ik was geboren pre van Zwolle, naar Nederland. Mijn blauwe ogen, haastte zich mijn blond haar en ik ben, heeft kleine naderen 174 centimétres. Ik heb een broer die met zijn vriendin leeft. En u?
Hulde aan Babelfish en al zijn soortgelijke websites!
For the record, ik heb het eerst in het Frans getypt, toen vertaald naar het Engels en toen naar het Nederlands. Voor het optimale effect.quote:Op maandag 20 november 2006 19:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen.
Ff m'n fobo info gebruiken d'r voor.
Ik van Neerlands naar Engels, dan van Engels naar Japans en dan weer naar Engels.quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
For the record, ik heb het eerst in het Frans getypt, toen vertaald naar het Engels en toen naar het Nederlands. Voor het optimale effect..
quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
Advantage in order (on to see), does not make ondragelijke music; In addition chiptunes some literature violence and your night table is terrible, whether it is good it does, whether already nakend of pils of celebration festival same type of sugar of old 23 (, the room of the grassy plain), there is the carrot of Meppel, you do not shoot, are dirty occasionally it called.
ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
Chowi, die één is. Ookwel CH DE Cho van GESNEDEN prettige EZEL hierboven vermeld van. In echt van het leven me "ding" "van het lawaai, dat de gemiddelde middelen van de schnurrendesaantrekkelijkheid van" brandt. Als ik vlei. I bij me voor schrijf, om te verschijnen hebben pastimes, de relaties en voor het schoen pur-ONDERWIJS. Van me hebben de rest bioskoop aangepaste die een proefkonijn is en OV jaarkaart niet jaarkaart. I van levend zeer daarna van één binnenkantmuziek eens het schandaal en het huis. Blaterij van de bovengenoemde elementen langzamer van schotel van me.
Lijkt wel iemand met Gilles de la Tourette..
laat een garnaal zen vakantie fotos zien aan zen kameraad. vraagt die kameraad, "waar ben je dan geweest?". zegt die garnaal, "gambia"quote:Op maandag 20 november 2006 23:15 schreef cerror het volgende:
Komt een varken bij de dokter zegt de dokter: Ik zal dat varkentje wel even wassen.
Morgen, ik, hopelijk, in mijn hoofd?, damn.quote:
geen leuke refo's in de buurt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
Niet dus.
Nope, alleen dyslectische ADHD nienke met d'r haakneus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen leuke refo's in de buurt?
zak over de kop is geen optie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope, alleen dyslectische ADHD nienke met d'r haakneus.
Nee, want die vibreert ze zo uit met d'r ADHAHAHDHDHDHDHDHD!quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
zak over de kop is geen optie?
niets wat een beetje gaffa niet kan oplossenquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, want die vibreert ze zo uit met d'r ADHAHAHDHDHDHDHDHD!
Gaffa?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
niets wat een beetje gaffa niet kan oplossen
Prachtig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 03:00 schreef nikky het volgende:
*naar nagels kijkt*
Gescheurd weet je.quote:
Hoe laat zijn we welkom?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Janetje het volgende:
Kratje HertogJan in huis..
Chips in huis
Nootjes in huis.
Laat die visite maar komen![]()
Over een half uur.quote:
Zie ondertitel.quote:
Damn. Dat ga ik niet meer redden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Janetje het volgende:
Over een half uur.
Breda over anderhalf uur?quote:
Misstiquequote:
Jij bént er niet eens vanavond!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:15 schreef JDude het volgende:
Breda over anderhalf uur?
Wél in Breda!quote:
Chronisch is in feite ook immer terminaal.quote:
heul niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Chronisch is in feite ook immer terminaal.
Chronisch eindigt pas als je sterft. Wel dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef mcDavid het volgende:
heul niet.
My point exactly.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef Mokster het volgende:
Chronisch eindigt pas als je sterft. Wel dus.
Chronisch is langdurig. Niet per sé oneindig. En bovendien ben ik niet van plan dood te gaan áán mijn chronische wanhopigheid.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chronisch eindigt pas als je sterft. Wel dus.
chronische of terminale punten?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:12 schreef JDude het volgende:
Oké, de punten gaan naar team mcD.
Wat is de tussenstand?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:12 schreef JDude het volgende:
Oké, de punten gaan naar team mcD.
Laat me raden, hij's dood?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:19 schreef Janetje het volgende:
http://artist.Marco.Borsa(...)p_stories/auto80.php
whehehe was arcee daar laatst niet keihard ingetraptquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:19 schreef Janetje het volgende:
Met een speciale vermelding van mijn schijnbare chronische 'ziekte' , wat lief van vandale.nl.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:19 schreef Janetje het volgende:
Hebben wij 88 km/h zonesquote:The vehicle was believed to have been traveling at approximately 95 miles per hour in a 55mph zone at the time of the accident.
Dat zou de Van Dale wel opfleuren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Met een speciale vermelding van mijn schijnbare chronische 'ziekte' , wat lief van vandale.nl.
Zal ik ze mailen en vragen of ze er een foto van me bij willen zetten?.
Mits nakend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met een speciale vermelding van mijn schijnbare chronische 'ziekte' , wat lief van vandale.nl.
Zal ik ze mailen en vragen of ze er een foto van me bij willen zetten?.
Húúú. Dat venster begint Justin Timberlake te spelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef mcDavid het volgende:
http://jdude.from.the.net(...)p_stories/auto80.phpHet zal toch niet?
Ik klikte even door op die site, op zoek naar extra informatie over de oorzaak... en wat vond ik?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef mcDavid het volgende:
http://jdude.from.the.net(...)p_stories/auto80.phpHet zal toch niet?
Whehehe, die ga ik de volgende keer proberen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef mcDavid het volgende:
Ik klikte even door op die site, op zoek naar extra informatie over de oorzaak... en wat vond ik?
[afbeelding]
Een splitfire zou beter zijn. Zeggen ze.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:25 schreef mcDavid het volgende:
Godver, kunnen jullie nieteens één post doen in de tijd dat ik 3 southpark afleveringen kan kijken en een bougie na kan tekenen?
[afbeelding]
Ja die had ik ff niet bij de hand om te slopen, nou goedquote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Een splitfire zou beter zijn. Zeggen ze.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja die had ik ff niet bij de hand om te slopen, nou goed
Gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:45 schreef Q. het volgende:
Stem.
hoezo je kunt niet stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Ik kan niet stemmen verdomme.
Ik zit niet in m'n correcte stemdistrict...quote:
Newbiequote:Op woensdag 22 november 2006 15:44 schreef Nosh het volgende:
Sorry, ik wilde van mijn 5000ste post iets speciaals maken. Enzo.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:44 schreef Nosh het volgende:
Sorry, ik wilde van mijn 5000ste post iets speciaals maken. Enzo.
geen idee, nog nooit nodig gehadquote:Op woensdag 22 november 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
Waarom zit die blanco knop zo verstopt? [afbeelding]
SP!quote:Op woensdag 22 november 2006 07:45 schreef Q. het volgende:
Stem.
Omdat het me een worst zal wezen wat er met de delftse hout gebeurt. Nouja niet echt natuurlijk, maar ik had geen idee waar het over ging en kon er te weinig over vinden om een fatsoenlijke mening te geven.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit nodig gehad
maare vanwaar deze blancostem?
voor mij ookquote:
Oh meneer stemt weer op de tietenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor mij ook
nummertje 9 op de lijst heeft mijn stem gekregen, niets mis met jong bloed in de kamer
[afbeelding]
ow je moet naast de 2e kamer ook nog ergens anders over stemmen? dan snap ik jequote:Op woensdag 22 november 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat het me een worst zal wezen wat er met de delftse hout gebeurt. Nouja niet echt natuurlijk, maar ik had geen idee waar het over ging en kon er te weinig over vinden om een fatsoenlijke mening te geven.
Ach man, je wil 'r gewoon hard van achteren nemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor mij ook
nummertje 9 op de lijst heeft mijn stem gekregen, niets mis met jong bloed in de kamer
[afbeelding]
nee ik zorg dat er meer mensen naar de uitzendingen van debatten gaan kijken op tvquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh meneer stemt weer op de tieten![]()
niet je eigen wensen op anderen projecteren lieverdquote:Op woensdag 22 november 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach man, je wil 'r gewoon hard van achteren nemen..
kun je ook niets aan doenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
ik ben voor deze knakker gegaan:
[afbeelding]
Ik hou niet van anaal en je weet het.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet je eigen wensen op anderen projecteren lieverd
ik kan je ook achterlangs in je natte grotje penetreren hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou niet van anaal en je weet het.
Hou eens op met die beeldspraak!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan je ook achterlangs in je natte grotje penetreren hoor![]()
"Doe het, doe het," zal ik in je oor hijgen terwijl je met een zwetend voorhoofd gedwongen het rode knopje indrukt. En dan heb je CDA gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee!
...behalve op een ander knopje drukken... misschien...
Over 4 jaar bedoel je?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Doe het, doe het," zal ik in je oor hijgen terwijl je met een zwetend voorhoofd gedwongen het rode knopje indrukt. En dan heb je CDA gestemd.
Oh, kut. Je hebt al gestemd.quote:
of wildersquote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Doe het, doe het," zal ik in je oor hijgen terwijl je met een zwetend voorhoofd gedwongen het rode knopje indrukt. En dan heb je CDA gestemd.
Ik twijfelde tussen die knakker, en de SP.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
ik ben voor deze knakker gegaan:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die knakker, en de SP.
Laatste is het uiteindelijk geworden, omdat ik niet op een partij ga stemmen die welgeteld één lichtpuntje heeft.
Da's me te wild. Ers. HWhahahahHHAhaaihihihihihihohehhbuhuhuhuhhhehea!!1quote:
ach ze is in ieder geval eerlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef mcDavid het volgende:
Ch. wil je alsjeblieft nooit meer zeggen dat ík geen humor heb!
had me ff een machtiging gedaan, had ik wel ff sp voor je gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Ik moet stemmen. Maar heb geen zin om op te staan.
Ik ontken dan ook niets. Maar zíj mag het niet meer zeggen!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ze is in ieder geval eerlijk
Ik mag alles!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ontken dan ook niets. Maar zíj mag het niet meer zeggen!
Ik heb mijn stem ook aan de Tovenaar van Oss gegeven.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
SP! Heerschheid alom!
Janetje!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
SP! Heerschheid alom!
Daar zal ze blij mee zij n! !!! ! ! ! 1 1! !!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Janetje!
Fok! voor FOK crew veiling SC part 2!
Ik doe niet mee!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Janetje!
Fok! voor FOK crew veiling SC part 2!
Ik las over "in" heenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
Ik zet een kratje bier in op Chowi.
Oh da's nog beter, hoef ik zelf niet te sjouwen!quote:
En als ik nou over "op" heen gelezen had?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh da's nog beter, hoef ik zelf niet te sjouwen!
Dan liep ze wat moeilijkerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:58 schreef mcDavid het volgende:
En als ik nou over "op" heen gelezen had?
IJs?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:01 schreef cerror het volgende:
Ola.
Ik vraag me serieus af wat erger isquote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Nosh het volgende:
Als ik mijn ogen dichtdoe, is het net alsof ik Guus Meeuwis in plaats van Wilders hoor praten.
Heeft J. niet in huis denk ik..quote:
Koffiedame!quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat hadden we nou gezegd over hoi/doei/fipo posts meid?
verkapte "hoi, neuken? [afbeelding]"
quote:
Wie is "gelijk"?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uiteraardis gelijk aan neuken
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uiteraardis gelijk aan neuken
Dat was precies 3 minutenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
IK ben slapenben beetje downig opeens enzo
Links is dronken, rechts heeft zich verhangen, en D66 aanhangers kunnen niet kiezen en zijn stomdronken met een halfafgemaakte strop in slaap gevallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:59 schreef nikky het volgende:
Rustig op FOK!.
Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Links is dronken, rechts heeft zich verhangen, en D66 aanhangers kunnen niet kiezen en zijn stomdronken met een halfafgemaakte strop in slaap gevallen.
en een werkbaar kabinet is er van bijde kanten niet te maken dus het word een puinhoopquote:Op donderdag 23 november 2006 02:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Links is dronken, rechts heeft zich verhangen, en D66 aanhangers kunnen niet kiezen en zijn stomdronken met een halfafgemaakte strop in slaap gevallen.
Troost je, dan mag je over een jaar wéér stemmenquote:Op donderdag 23 november 2006 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
en een werkbaar kabinet is er van bijde kanten niet te maken dus het word een puinhoop
jeuj![]()
Hey hoe weet jij dat!quote:Op donderdag 23 november 2006 02:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
en D66 aanhangers kunnen niet kiezen en zijn stomdronken met een halfafgemaakte strop in slaap gevallen.
Nee, dat verzin ik.quote:
Raar om jezelf "Dribbel_" te noemen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
raar om zoiets te verzinnen
Oh.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef mcDavid het volgende:
Sex is ook fijn.
Da's nieuw voor je?quote:
Ik wil ook!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
Warme chocomel met heel veel slagroom na een dagje schilderen is fijn.
Neem dan, lui secreet.quote:
En vooral: hoe ben je?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:31 schreef Q. het volgende:
Was er maar bier. Gelukkig is dat er in anderhalf uur. Denk ik. Wie ben ik? Waarom ben ik?
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet met de auto, hoop ik voor hem!
Kijk hoe mooi mijn post niet bedoeld was als reactie op mcD, maar er toch goed op aansluit.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
Dan mag je alleen Shandy.
Volgende keer zal ik wél afslaan bij afrit Haarlem.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:00 schreef Mokster het volgende:
Ja. Maar op dit moment even niet voorhanden.
Die is toch kapot. Ik ben er op gaan zitten. Tonka. Dat was pas stevig spul. Tegenwoordig maken ze ze niet meer zo stevig.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet met de auto, hoop ik voor hem!
Mieters! Daar zit toch alcohol in?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
Dan mag je alleen Shandy.
Ik heb nog genoeg!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ook!
Ja. En veul. Toen ik nog acht was, kreeg ik daar helemaal rode wangen van enzo.quote:
Ik heb overal spierpijn van het schilderen. Dus ik kom mijn stoel niet meer uit vanavond.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Kom je het brengen, ik ben een beetje moe deze week.
Mede-oma.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb overal spierpijn van het schilderen. Dus ik kom mijn stoel niet meer uit vanavond.
Nou ja. Op een ritje naar de toko na dan.
Wie is mama?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Daar ga ik een slokje van nemen. Niet tegen mijn mama zeggen hè?.
Stelletje ouwe wijven!quote:
Oh die.quote:
Ja dat moesten wij ook doen. 1 tekening. Gelukkig niet een al te moeilijke. Want er is tegenwoordig niemand meer die nog serieus met de hand tekentquote:Op donderdag 23 november 2006 22:29 schreef JDude het volgende:
In m'n eerste jaar heb ik dat soort tekeningen nog met de hand leren maken.
Half acht, wow, vet uitslapen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:18 schreef Chowi het volgende:
Ben je eens vrij, word je om half acht wakker. Lekker is dat!
quote:
Ik kon het me al niet voorstellen idd, maar volgens mij worden dat soort nutteloze posts nu standaard weggedonderd.quote:
Misschien verander je wel in een blij huppeltrutje met roze jurkjes en bloemen en barbiepoppen na de nodige hoeveelheid alcohol.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien verander je wel in een blij huppeltrutje met roze jurkjes en bloemen en barbiepoppen na de nodige hoeveelheid alcohol.
Ja, grutjes, moet ik van iedereen gaan bijhouden hoeveel bier hij/zij op een dag drinkt? Drink dan verdulleme de hele dag door, dan is het makkelijker te onthouden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Het is half 3 's middags.. je weet toch dat ik niet voor 3'en aan de alcohol ga
Oh ik dacht dat je 3 uur 's ochtens beodeldequote:Op vrijdag 24 november 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Het is half 3 's middags.. je weet toch dat ik niet voor 3'en aan de alcohol ga
Ja ho, dat is wel genoeg sarcasme.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:31 schreef Q. het volgende:
Ce-herror, het is niets zonder jou, ce-herror!
Yup. Na veel gemekker...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
Veilig aangekomen?
Joah.. eik wel..quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup. Na veel gemekker...
En moest jij ook niet eens die kant op?
Dat ken ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joah.. eik wel..
Maar goed.. ik kwam een uurtje geleden thuis.. Had geen zin om eerst nog spulletjes te pakken, half acht de trein te pakken en om 11 uur thuis te komen.
Vandaar dat ik morgenochtend maar ga.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat ken ook.
Plus dat je kamer een teringbende is.![]()
Geef Jan de schuld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:13 schreef Mokster het volgende:
Drie koortsblaren tegelijk. En de vorige is nét weg.
Ik ben een wandelende herpes-infectie.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Het is allemaal de schuld van Geert.
Morgenochtend. 10 uur. In Haarlem. Verfkleren aan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook lief zijn. Waar kan ik die cursus volgen?
weet ik!quote:
Dan slaap ik nog.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgenochtend. 10 uur. In Haarlem. Verfkleren aan.
En dan vind ik je heel erg lief.
te vroegquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgenochtend. 10 uur. In Haarlem. Verfkleren aan.
En dan vind ik je heel erg lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |