Opsodekankerhoeren ik sloot het topic.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[BeF] #815 Dikke tetten, huyge cecks en onderbroekenlul!
Joecheiquote:Op maandag 20 november 2006 02:36 schreef Nosh het volgende:
Sfeer! Vreugde! Mensen die elkaar verbaal met afgebroken bierflessen bewerken!
Gnorsch.quote:Op maandag 20 november 2006 02:36 schreef Nosh het volgende:
Sfeer! Vreugde! Mensen die elkaar verbaal met afgebroken bierflessen bewerken!
quote:
ik ga wel snel slapen okay ?quote:Op maandag 20 november 2006 02:34 schreef Bizznitch het volgende:
Snél.
Haribo Bär slaat zijn vrouw, verwaarloost zijn kinderen en wilt om 6 uur 's avonds persé met kleingeld betalen in de supermarkt.quote:Op maandag 20 november 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
Haribo macht kind'ren froh.
Modelvadersquote:Op maandag 20 november 2006 03:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Haribo Bär slaat zijn vrouw, verwaarloost zijn kinderen en wilt om 6 uur 's avonds persé met kleingeld betalen in de supermarkt.
dus je gaat mee!!!quote:
Notarissen. Een smerig volkje.quote:Op maandag 20 november 2006 12:00 schreef Mokster het volgende:
Vuige #&$$&*^$*&^*&^###$#$@*&U(*-notaris.
Buquote:
Hm?quote:Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef Misstique het volgende:
Ik vergeet BeF steeds vaker lately.
Ik begrijp uit mcD's post dat jij ook niet meer veel te vinden bent hier?quote:
Wat dan? Is dat zo raar?quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is dit afgesproken werk of heb jij continu de Posthistory van Mt open staan, ecco?
En, nee. Nooit eigenlijk. Het was een toevalligheid dat ik hier besloot te kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik begrijp uit mcD's post dat jij ook niet meer veel te vinden bent hier?
Ik denk dat je maar een broertje voor Janet moet nemen, Mt!quote:Op maandag 20 november 2006 15:13 schreef ehqo het volgende:
En, nee. Nooit eigenlijk. Het was een toevalligheid dat ik hier besloot te kijken.
Dingen die niet bestaan, zijn over het algemeen niet te "bevatten".quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef ehqo het volgende:
Is toevalligheid dan echt zo moeilijk te bevatten?
Kunnen we dit niet gewoon de nieuwe openingspost maken?quote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs209.xs.to/xs209/06471/thumbdans.gif]afbeelding][/url]
BRB, ik zit even naar een flash-filmpje van één of ander dansend poppetje op een podium, onder de rood-groene spots te kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
Zijn er nog mensen aanwezig?
O!quote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
JA!
Ik verveelde me.quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
BRB, ik zit even naar een flash-filmpje van één of ander dansend poppetje op een podium, onder de rood-groene spots te kijken.
Ga ik ook eens proberen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Dan toe te staan: Mijn naam is Lilian, ben ik achttien jaren die oud zijn in ik was geboren pre van Zwolle, naar Nederland. Mijn blauwe ogen, haastte zich mijn blond haar en ik ben, heeft kleine naderen 174 centimétres. Ik heb een broer die met zijn vriendin leeft. En u?
Hulde aan Babelfish en al zijn soortgelijke websites!
For the record, ik heb het eerst in het Frans getypt, toen vertaald naar het Engels en toen naar het Nederlands. Voor het optimale effect.quote:Op maandag 20 november 2006 19:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen.
Ff m'n fobo info gebruiken d'r voor.
Ik van Neerlands naar Engels, dan van Engels naar Japans en dan weer naar Engels.quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
For the record, ik heb het eerst in het Frans getypt, toen vertaald naar het Engels en toen naar het Nederlands. Voor het optimale effect..
quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
Advantage in order (on to see), does not make ondragelijke music; In addition chiptunes some literature violence and your night table is terrible, whether it is good it does, whether already nakend of pils of celebration festival same type of sugar of old 23 (, the room of the grassy plain), there is the carrot of Meppel, you do not shoot, are dirty occasionally it called.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |