abonnement Unibet Coolblue
pi_43707026
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Naja dan kan Tijn vast wennen over hoe het gaat, zodra ze het huis uit zijn.
De manier waarop ze weg ging, was ook echt afstandelijk, vond ik
  maandag 20 november 2006 @ 02:07:00 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707034
Mo: "Een statement van BB dat we moeten nokken en slapengaan"
Confidence through competence
pi_43707037
Vertaling:

Ik wil je eigenlijk keihard anaal,
mijn leuter is van massief staal,
Maar ik zit er een beetje mee,
dat Rob dan onze daad ziet op teevee.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
pi_43707040
Sabrina "En toen kwam 'monique, zender checken, tijn, zender checken'"

Monique "Dat is ons teken, dat we moeten nokken en slapen gaan"

Sabrina "Echt?"
  maandag 20 november 2006 @ 02:08:18 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707047
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Sabrina "En toen kwam 'monique, zender checken, tijn, zender checken'"

Monique "Dat is ons teken, dat we moeten nokken en slapen gaan"

Sabrina "Echt?"
idd
Confidence through competence
pi_43707056
tot over 19 uurtjes mensen
  maandag 20 november 2006 @ 02:11:07 #257
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707063
Confidence through competence
  maandag 20 november 2006 @ 02:11:34 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_43707065
Monique lijkt nu al last te hebben van paniekaanvallen, dat gaat nog wat worden als ze vanavond eruit gestemd wordt en in de studio moet verschijnen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 20 november 2006 @ 02:20:07 #259
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707122
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:11 schreef APK het volgende:
Monique lijkt nu al last te hebben van paniekaanvallen, dat gaat nog wat worden als ze vanavond eruit gestemd wordt en in de studio moet verschijnen.
En dan meteen weer terug!

Het gaat een hefige week worden daar, vermoed ik.
  maandag 20 november 2006 @ 02:24:53 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_43707160
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:20 schreef Tissik het volgende:

Het gaat een hefige week worden daar, vermoed ik.
Dat kan ik mij overigens nauwelijks voorstellen.
De exbewoners lijken nog steeds volkomen geconditioneerd te zijn door die ouwe grafheks.

Van wie verwacht jij vuurwerk

Egbert?

Janine kan misschien uit haar slof schieten omdat ze weer een weekje zonder drugs moet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 20 november 2006 @ 02:28:12 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707184
Ah, daar valt ook wel iets over te dichten
Confidence through competence
  maandag 20 november 2006 @ 02:42:21 #262
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707260
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:24 schreef APK het volgende:

[..]

Dat kan ik mij overigens nauwelijks voorstellen.
De exbewoners lijken nog steeds volkomen geconditioneerd te zijn door die ouwe grafheks.

Van wie verwacht jij vuurwerk

Egbert?

Janine kan misschien uit haar slof schieten omdat ze weer een weekje zonder drugs moet.
Misschien van Hilde? Die was toch al anti-MO en zal ook wel vreselijk teleurgesteld (juist daarom) zijn in Rik (want die kende ze al een flink aantal jaren). Vuurwerk misschien wel van die lange rooie (jemig, ben nu al haar naam vergeten, serieus) ah... Marlies!. Maar misschien dat ze zich alsnog wil profileren in deze laatste kans? En vuurwerk wellicht van E10, de kans daarop acht ik nog het grootst. Van Janine verwacht ik niets, in deze. Evenmin van Marcel, of Milica (van Milica verwacht ik een beetje steun voor Jeroen), en Micheline en Semih komen niet zoals het nu lijkt.

Ohw en Egbert en Mars (Ik was ze alweer vergeten), daar verwacht ik niets anders van dan dat ze deze week zien om nog ff in the picture te kunnen staan. Zoals dat altijd al was. Zat niks in, komt dus ook niks uit.

Ik verwacht iig wel een paar confronterende gesprekken tussen deze personen en de Big Five. En ik verwacht ook, dat Sabrina en Jeroen daarin gespaard zullen blijven.
  maandag 20 november 2006 @ 02:43:26 #263
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707265
ook foutje
  maandag 20 november 2006 @ 02:43:49 #264
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707266
foutje
  maandag 20 november 2006 @ 02:44:24 #265
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707269
Dat kun je vast in dichtvorm gieten in het andere, niet zo goed lopende topic
Confidence through competence
pi_43707329
Staan er geen 2 bedden te weinig als iedereen terugkomt? Of heb ik iets gemist?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 20 november 2006 @ 02:54:58 #267
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707333
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:54 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Staan er geen 2 bedden te weinig als iedereen terugkomt? Of heb ik iets gemist?
Semih en Micheline komen niet
  maandag 20 november 2006 @ 02:55:25 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707335
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:54 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Staan er geen 2 bedden te weinig als iedereen terugkomt? Of heb ik iets gemist?
Brusselse schone, zullen we dansen?
Confidence through competence
  maandag 20 november 2006 @ 02:56:02 #269
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707340
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

Semih en Micheline komen niet
Die komen wel, Semih's broer heeft het net bevestigd in het andere topic. Iedereen komt. Behalve Milica, die komt donderdag pas.
Confidence through competence
  maandag 20 november 2006 @ 02:57:36 #270
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707354
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die komen wel, Semih's broer heeft het net bevestigd in het andere topic. Iedereen komt. Behalve Milica, die komt donderdag pas.
Dan wordt de prinsessenkamer dus weer een tirolerkamer, en zijn alle bedden weer compleet!
  maandag 20 november 2006 @ 02:59:17 #271
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43707366
En in dat geval verwacht ik zeker van Semih en Mich wel enig vuurwerk!

Het gaat dus een hefige week worden?
pi_43707369
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Brusselse schone, zullen we dansen?
Met plezier.
Fluister je me dan ondertussen het antwoord in op mijn vraagje?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 20 november 2006 @ 03:01:18 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43707380
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:59 schreef BrusselseSpruit het volgende:

[..]

Met plezier.
Fluister je me dan ondertussen het antwoord in op mijn vraagje?
Ge zijt plezant

Ik heb werkelijk geen idee. Misschien plaatsen ze nog een paar bedden erbij.

Ik ga naar bed. Of zoals jullie dat in Belgie zeggen: slapen, BrusselseSpruit
Confidence through competence
pi_43708308
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

Semih en Micheline komen niet
Ze zullen wel moeten, vanwege contract.
pi_43708316
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:11 schreef APK het volgende:
Monique lijkt nu al last te hebben van paniekaanvallen, dat gaat nog wat worden als ze vanavond eruit gestemd wordt en in de studio moet verschijnen.
En weer rechtsomkeer moet maken,
pi_43708508
mo is al wakker, heeft in de tuin theegedronken en staat volgens mij stijf van de zenuwen
pi_43708525
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:29 schreef Verida het volgende:
mo is al wakker, heeft in de tuin theegedronken en staat volgens mij stijf van de zenuwen
Mooi zo. Komt de klap des te harder aan als blijkt dat ze eruit moet, maar toch mag blijven met de rest van de ex-bewoners die terugkomen.
pi_43708533
Hilde is al terug in het huis en staat 'r te douchen...

Ownee, het is Monique
pi_43708542
duidelijk geen rust in het lijf, ze is nog nooit zo snel gedouched
pi_43708568
op de talpa site wordt dan dansen van vannacht volledig genegeerd, er staat niets van in de dagboeken en monique wordt weer positief benaderd.
pi_43708590
Mo gaat "banken"...
pi_43708638
Waarschijnlijk heeft Mo haar dagindeling strak gepland om de boel een beetje op een rijtje te houden: rustig de tijd voor haarzelf nemen. Eigenlijk moet Tijn nu even polshoogte komen nemen..... kan ze er net even niet bij hebben denk.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43708655
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:43 schreef Ecila111 het volgende:
Waarschijnlijk heeft Mo haar dagindeling strak gepland om de boel een beetje op een rijtje te houden: rustig de tijd voor haarzelf nemen. Eigenlijk moet Tijn nu even polshoogte komen nemen..... kan ze er net even niet bij hebben denk.
of jeroen
  maandag 20 november 2006 @ 08:47:45 #284
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43708687
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef Verida het volgende:
op de talpa site wordt dan dansen van vannacht volledig genegeerd, er staat niets van in de dagboeken en monique wordt weer positief benaderd.
Die komen later. De dag redaktie start volgens mij ergen om 8 uur en die moeten alle stukjes van vannacht nog bekijken.
pi_43708705
Heb gisteren genoten....was me het avondje wel.
mooiste (op het kotsen na ) was toch wel dat Mo en Tijn even een "last dance" deden. Als dat geen echte liefde...uhhh vriendschap... is dan weet ik het ook niet meer.

Over dat gedichtje kan je ook veel zeggen...maar het was wel raak.
Zelfs Mo had dit niet verwacht...'t was zonde dat BB die filmpjes had gedaan aan het begin van de avond...bleef nu bij voetjevrijen...
Dat Mo ook weg van Tijn is, is wel gebleken...dat ze met Rob in d'r mik zit is ook wel duidelijk.

Het ingrijpen van BB om niks was werkelijk om te kotsen als je het mij vraagt. Dat filmpje met Rob was natuurlijk al een hint in de Rob richting. Maar dat licht aan doen op de princessenkamer (terwijl de sfeerverlichting aan is) en dat gedoe met dat zender checken, als Mo en Tijn het gezellig hebben...BAH BAH!
pi_43708766
Vandaag het uur van de waarheid...Mo of Jeroen
Hangplek voor vrije gedachten
pi_43708805
ik heb heel lang gedacht dat ik jeroen de finale niet gunde, maar ik ben nu monique zo zat dat ik eigenlijk hoop dat zij eruit moet, maar het maakt eigenlijk geen rochel meer uit omdat degene die eruit moet er toch gelijk weer in komt,
  maandag 20 november 2006 @ 09:05:01 #288
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43708827
De nieuwe populariteitspoll is op de BBsite gestart

Jeroen 55%
Saar 18%
Rik 11%
Tijn 9%
Monique 7%
pi_43708841
Nog even terug geluisterd naar het filmpje van het gesprek van gisteren tussen Jeroen en de 4. Vindt hem toch wel een sukkeltje hoor die Jeroen.
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 20 november 2006 @ 09:05:47 #290
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43708842
Ik heb gisteren en vannacht met verbazing zitten kijken. BB6 is niet saai. Dat is wel duidelijk.

Begon de avond met een aanval op Jeroen door de drie. Zelfs nadat BB op het scherm had gezegd dat de brief niet alleen betrekking had op Jeroen kwam het nog niet door die dikke platen heen. Hoe vreselijk kortzichtig kan je zijn. Jeroen had geen kans bij die drie. Tijn weer met zijn hoge moraal over hoe Jeroen in de buitenwereld zou zijn. Als Tijn in het huis net zo is als erbuiten dan is het mooi want dat rommelen met een getrouwde vrouw zonder daar ook maar een moment echt mee te zitten zegt genoeg. Rik die ook aan niemand iets uit te leggen heeft vind hij. Rik de divan roddelaar die zelfs de door hem nu bewierookte Mo door de stront heeft gehaald. Mo onze moeder die nu braakend boven de pot hing van alle stress van afgelopen week. Ze wist dat ze fout had gezeten maar kreeg nu een bevestiging van Rob dat hij het ok heeft gevonden.

Deze drie personen hebben een hard en ongenuanceerd oordeel over Jeroen die later in een gesprek met Saar heel goed uitlegt hoe de vork in de steel zit en hoe hij werkelijk over de dingen denkt. Saar laat hem wel uitpraten. Ook de manier waarop Jeroen met Saar omgaat nadat hij door haar toch ook genomineerd is is tekenent. Wat een verschil en volwassen manier van omgang met de situatie. Vergelijk dat met een Mo en een Tijn die ook een keer genomineerd staan of hebben gestaan.

Jammer was dat Tijn bij het gesprek kwam zitten. Meteen drukte Tijn weer een stempel op het gesprek. Jeroen sloeg dicht, Saar kroop weer in haar onderdanig rol. Tijn begon weer zijn wil bij Saar op te leggen. Hoe anders deed Jeroen dat die het veel meer uit Saar zelf liet komen.

Ik ben voor Saar en Jeroen in de finale. Ik weet dat Jeroen het Saar echt gunt als ze wint, daarom mag Jeroen het van mij winnen maar ik heb er vrede mee als het uiteindelijk toch Saar wordt.
pi_43709111
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:05 schreef Lady-night het volgende:
Nog even terug geluisterd naar het filmpje van het gesprek van gisteren tussen Jeroen en de 4. Vindt hem toch wel een sukkeltje hoor die Jeroen.
Eens....
Er zijn er hier zat die het Jeroen Bashen vinden wat daar gebeurde...en dat kan dan blijkbaar niet. Maar daar vroeg hij zelf om door toe te geven dat het hem allemaal geen reet kan schelen wat andere over hem denken.
Als je dat zegt kan je zo'n reactie verwachten. De andere sloegen de spijker gewoon op de kop. En Tijn wist het soms zeer raak te verwoorden. Neem het voorbeeld dat Jeroen samen met Semih op Tijn stemde om hem op de bank te zetten. Nu had hij bij de laatste nominaties de ideale kans om dat te doen...en dan durf je niet. Mo genoot zichtbaar van wat Tijn zei en ook Rik stak zijn mening niet onder stoelen of banken. Jeroen is gewoon een sukkel....Heerlijk....
pi_43709229
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:05 schreef marky het volgende:
Ik heb gisteren en vannacht met verbazing zitten kijken. BB6 is niet saai. Dat is wel duidelijk.

Begon de avond met een aanval op Jeroen door de drie. Zelfs nadat BB op het scherm had gezegd dat de brief niet alleen betrekking had op Jeroen kwam het nog niet door die dikke platen heen. Hoe vreselijk kortzichtig kan je zijn. Jeroen had geen kans bij die drie. Tijn weer met zijn hoge moraal over hoe Jeroen in de buitenwereld zou zijn. Als Tijn in het huis net zo is als erbuiten dan is het mooi want dat rommelen met een getrouwde vrouw zonder daar ook maar een moment echt mee te zitten zegt genoeg. Rik die ook aan niemand iets uit te leggen heeft vind hij. Rik de divan roddelaar die zelfs de door hem nu bewierookte Mo door de stront heeft gehaald. Mo onze moeder die nu braakend boven de pot hing van alle stress van afgelopen week. Ze wist dat ze fout had gezeten maar kreeg nu een bevestiging van Rob dat hij het ok heeft gevonden.

Deze drie personen hebben een hard en ongenuanceerd oordeel over Jeroen die later in een gesprek met Saar heel goed uitlegt hoe de vork in de steel zit en hoe hij werkelijk over de dingen denkt. Saar laat hem wel uitpraten. Ook de manier waarop Jeroen met Saar omgaat nadat hij door haar toch ook genomineerd is is tekenent. Wat een verschil en volwassen manier van omgang met de situatie. Vergelijk dat met een Mo en een Tijn die ook een keer genomineerd staan of hebben gestaan.

Jammer was dat Tijn bij het gesprek kwam zitten. Meteen drukte Tijn weer een stempel op het gesprek. Jeroen sloeg dicht, Saar kroop weer in haar onderdanig rol. Tijn begon weer zijn wil bij Saar op te leggen. Hoe anders deed Jeroen dat die het veel meer uit Saar zelf liet komen.

Ik ben voor Saar en Jeroen in de finale. Ik weet dat Jeroen het Saar echt gunt als ze wint, daarom mag Jeroen het van mij winnen maar ik heb er vrede mee als het uiteindelijk toch Saar wordt.
Goed verslag!! Sta ik achter!
Dat er nog personen zijn die Tijn oké vinden?
  maandag 20 november 2006 @ 09:30:19 #293
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43709246
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef T-lex het volgende:

[..]

Eens....
Er zijn er hier zat die het Jeroen Bashen vinden wat daar gebeurde...en dat kan dan blijkbaar niet. Maar daar vroeg hij zelf om door toe te geven dat het hem allemaal geen reet kan schelen wat andere over hem denken.
Als je dat zegt kan je zo'n reactie verwachten. De andere sloegen de spijker gewoon op de kop. En Tijn wist het soms zeer raak te verwoorden. Neem het voorbeeld dat Jeroen samen met Semih op Tijn stemde om hem op de bank te zetten. Nu had hij bij de laatste nominaties de ideale kans om dat te doen...en dan durf je niet. Mo genoot zichtbaar van wat Tijn zei en ook Rik stak zijn mening niet onder stoelen of banken. Jeroen is gewoon een sukkel....Heerlijk....
3 tegen 1 oe wat zijn ze goed. Ze lieten hem niet eens uitpraten.

Jeroen had een nominatie tov Tijn makkelijk gewonnen. Datr weet Tijn nu nog niet maar dat wordt hem wel duidelijk gemaakt vanavond denk ik.
pi_43709399
jezus wat een vroege haan
pi_43709422
WAT DENK JIJ?
Hoe komt Jeroen terug in de groep?
Slijmen 17%
Excuses aanbieden 40%
Hij zit nog in de groep 5%
Niet, hij moet doorgaan met spel 38%

24101 stemmen

bron: talpa.tv
pi_43709453
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:29 schreef NS het volgende:

[..]

Goed verslag!! Sta ik achter!
Dat er nog personen zijn die Tijn oké vinden?
Ik ook, voor 100%

Dat er nog personen zjn die Tijn,Rik en Monique oke vinden snap ik dan ook echt niet.


(zegt mss ook genoeg over die personen)
pi_43709478
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
WAT DENK JIJ?
Hoe komt Jeroen terug in de groep?
Slijmen 17%
Excuses aanbieden 40%
Hij zit nog in de groep 5%
Niet, hij moet doorgaan met spel 38%

24101 stemmen

bron: talpa.tv
Excuses aanbieden? Wat is dat nou weer voor waanzin ( en 40 % )
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43709615
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:30 schreef marky het volgende:

[..]

3 tegen 1 oe wat zijn ze goed. Ze lieten hem niet eens uitpraten.

Jeroen had een nominatie tov Tijn makkelijk gewonnen. Datr weet Tijn nu nog niet maar dat wordt hem wel duidelijk gemaakt vanavond denk ik.
3 tegen 1 maakt geen kont uit....wie z'n billen brand.....
BB gaat om gevoel en emotie....als je dan zo'n gevoelloze pik als Jeroen bent en dat nog hard gaat zitten roepen ook. Ja dan kan je een reactie verwachten.

BB wil toch dat ze op z'n exitavond hun echte gevoelens laten zien...nou dat was wel het geval denk ik zo.
pi_43709694
Wel garpig dat Mo vandaag haar koffer moet pakken. Exit. En dan vanavond als ex-bewoonster weer in het huis de koffer kan uitpakken.
pi_43709732
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef T-lex het volgende:

[..]

3 tegen 1 maakt geen kont uit....wie z'n billen brand.....
BB gaat om gevoel en emotie....als je dan zo'n gevoelloze pik als Jeroen bent en dat nog hard gaat zitten roepen ook. Ja dan kan je een reactie verwachten.

BB wil toch dat ze op z'n exitavond hun echte gevoelens laten zien...nou dat was wel het geval denk ik zo.
Jeroen is oké
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')