je bent scherpquote:Op maandag 20 november 2006 01:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja psies, het is juist dat moraalriddergedrag, wat het allemaal nog erger maakt. Wel de balk zien in de ogen van een ander, maar de splinter bij je zelf niet willen zien.
Dat dus.
Het stoort me mateloos.
Wat een waarheid als een koe is, dus hij heeft verder niks miszegd. Rik maakt dus weer van een mug een olifant.quote:Op maandag 20 november 2006 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dat hij hem maar 3 weken heeft gekend, en de mensen die er nu nog inzitten 13 weken.
dat is toch ook zo waar maakt rik dan het probleem vanquote:Op maandag 20 november 2006 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dat hij hem maar 3 weken heeft gekend, en de mensen die er nu nog inzitten 13 weken.
quote:Op maandag 20 november 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik het doen?
Ownee, kan niet heb er een ban![]()
En weer posten we identiek over deze kwestiequote:Op maandag 20 november 2006 01:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is toch ook zo waar maakt rik dan het probleem van![]()
we zijn het gewoon vaak eens engelquote:Op maandag 20 november 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En weer posten we identiek over deze kwestie
Nou valt wel mee, want het is eigenlijk andersom: wel de spinter zien bij een ander, maar niet de balk bij jezelfquote:
Koekje erbij, wielrenner?quote:Op maandag 20 november 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zijn het gewoon vaak eens engel![]()
Ik wou het niet zeggen!quote:Op maandag 20 november 2006 01:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nou valt wel mee, want het is eigenlijk andersom: wel de spinter zien bij een ander, maar niet de balk bij jezelf![]()
Gebashed wel, geband zeker nietquote:Op maandag 20 november 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
check vol tissik je reactie staat er. eens zien of martijn nu gebashed gaat worden
Nog een peukie dan, pfffffffquote:Op maandag 20 november 2006 01:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Egbert is nog steeds actief op VOL, die gaat er fris in morgen.
Ach er zitten best een aantal redelijke mensen tussen, en volgens mij is Muerte al naar bed.quote:Op maandag 20 november 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
check vol tissik je reactie staat er. eens zien of martijn nu gebashed gaat worden
dat dacht ik laatst ook en toen kreeg ik een berispingquote:Op maandag 20 november 2006 01:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ach er zitten best een aantal redelijke mensen tussen, en volgens mij is Muerte al naar bed.
Maar dat laatste is natuurlijk niet zo gekquote:Op maandag 20 november 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat dacht ik laatst ook en toen kreeg ik een berisping. En LS kan er ook over meepraten
![]()
Gniffel... Ik ga ff spieken daar, staat het er nog? (Ik las vandaag allerlei berichten over posts die daar zomaar weer vedwijnen?)quote:Op maandag 20 november 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
Ik vond het best nog wel meevallen. Als je bekijkt wat Tanja vorig jaar hier over d'r heen kreeg...quote:Op maandag 20 november 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat laatste is natuurlijk niet zo gek![]()
Bespaar je de moeite, niemand reageert vooralsnog.quote:Op maandag 20 november 2006 01:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Gniffel... Ik ga ff spieken daar, staat het er nog? (Ik las vandaag allerlei berichten over posts die daar zomaar weer vedwijnen?)
hiero: http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=393827#393827quote:Op maandag 20 november 2006 01:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Gniffel... Ik ga ff spieken daar, staat het er nog? (Ik las vandaag allerlei berichten over posts die daar zomaar weer vedwijnen?)
Tssss.quote:Op maandag 20 november 2006 01:23 schreef Sug4r het volgende:
wat is Mo nu weer aan het doen? Laatste poging om stemmertjes voor zich te winnen?
Haha ik zag het!quote:Op maandag 20 november 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, niemand reageert vooralsnog.
quote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef avonne het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet over VOL hebben, maar dat zitten toch een hoop mensen die bij BB5 ferme taal gebruikten, dat ik nu denk "huh? zijn dit dezelfde mensen?"
on topic... nog 19 uur....
Strippenquote:Op maandag 20 november 2006 01:25 schreef Day het volgende:
Wat gaat Mo doen in die jurk?
het zielige is ook nog dat de meeste mensen vorig jaar allemaal hier nog postte.quote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef avonne het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet over VOL hebben, maar dat zitten toch een hoop mensen die bij BB5 ferme taal gebruikten, dat ik nu denk "huh? zijn dit dezelfde mensen?"
on topic... nog 19 uur....
Het is gewoon te erg voor woorden.quote:Op maandag 20 november 2006 01:26 schreef Day het volgende:
En ze haalt Tijn gewoon uit bed. En die lul staat nog op ook.
quote:Op maandag 20 november 2006 01:28 schreef avonne het volgende:
Last dance
last dance for love
yes, it's my last change
for romance tonight
I need you, by me,
beside me, to guide me,
to hold me, to scold me,
'cause when I'm bad
I'm so, so bad
So let's dance, the last dance
let's dance, the last dance
let's dance, this last dance tonight
Yeah, will you be my Mr. Right?
can you fill my appetite
I can't be sure
that you're the one for me
but all that I ask
is that you dance with me
dance with me, dance with me, yeah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn gewoon aan 't dansen, hoor!quote:Op maandag 20 november 2006 01:29 schreef Day het volgende:
Wat nu gebeurd gaat veel verder dat het gegraai van E10 bij Sa, hè?
jajajaquote:Op maandag 20 november 2006 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Nu moest die telefoon eens gaan... "TIJN, JE STAAT GENOMINEERD!!!!!!!!"![]()
Ook leuk!quote:Op maandag 20 november 2006 01:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nu moest er op het scherm komen ''Haal Monique uit Tijn's slaapkamer''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |