Neeltje Maria Minquote:Op maandag 20 november 2006 02:42 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep Hoi!
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Van wie is dit gedicht?
Een van de mooiste gedichten die ik ken, naast Dagsluiting van Reve, het Huwelijk van Elschot, het werk van Jaques Presser en het gedicht dat mijn zwager schreef over de geboorte van mijn neefje.quote:Op maandag 20 november 2006 02:43 schreef Soempie het volgende:
ja ik ken het! grrrr
Ja hoor!quote:Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef wyccie het volgende:
Neeltje Maria Min
Ik Rembrand, jij Rembrandt en wij Branden Remquote:Op maandag 20 november 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die dt's blijven een probleem, hè?
Sorry, ik was wat voorbarigquote:Op maandag 20 november 2006 02:53 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht, ik wacht even totdat wyccie het punt echt heeft![]()
Ik wist dat het goed was. En ik wilde nu eens een keer snel zijn met een vraag verzinnen. En dat is best goed gelukt, moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:54 schreef Gooitzen het volgende:
Als het echt goed is, is het nog best stoer.
Snow patrol. Vreselijk nummer.quote:Op maandag 20 november 2006 02:57 schreef Soempie het volgende:
Chasing Cars
if i lay here,
if i just lay here,
would you lie with me,
and just forget the world
van wie is dit nummer?
Je bent heel goed.quote:Op maandag 20 november 2006 02:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist dat het goed was. En ik wilde nu eens een keer snel zijn met een vraag verzinnen. En dat is best goed gelukt, moet ik zeggen.
Ik vind het echt geweldigquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 02:58 schreef wyccie het volgende:
Ik refresh en hoppa: vraag, antwoord en punt. En dat allemaal binnen 1 minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |