waar woon jij dan in de buurt? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 20 november 2006 01:50 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dan wonen mijn ouders net aan de andere kant van het plantsoen. Bedumerweg en omstreken is wel een mooie buurt. Mooie sociale woningbouw.
Dat klopt, maar nu nog het zwemmen en het fietsenquote:Op maandag 20 november 2006 02:00 schreef wyccie het volgende:
In ieder geval een marathon: 42,195 km.
Mijn ouders wonen in de Oranjebuurt. Ik woon nog twee maanden in Leeuwarden. 22.quote:Op maandag 20 november 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar woon jij dan in de buurt? Hoe oud ben je eigenlijk?![]()
5km, 60 km, in totaal 110 km?quote:Op maandag 20 november 2006 02:04 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nu nog het zwemmen en het fietsen
Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat je zou antwoordenquote:Op maandag 20 november 2006 02:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in de Oranjebuurt. Ik woon nog twee maanden in Leeuwarden. 22.
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 november 2006 02:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat je zou antwoorden![]()
Maar leuk om meer achter de username Gooitzen te weten
Totaal 200 km?quote:Op maandag 20 november 2006 02:07 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zwemmen is wat korter, maar fietsen is flink langer.
er staat ook niks in je profielquote:Op maandag 20 november 2006 02:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik ben stiekem heel interessant. En heet gelukkig geen Gooitzen.
Sorry, had de marathon niet meegeteldquote:Op maandag 20 november 2006 02:12 schreef Gooitzen het volgende:
zwemmen 4, hollen 42, fietsen 140?
Nee, maar dat is ook zo'n gedoe. Voor de zomer had niemand hier nog een profiel. Vind het alleen nogal jammer dat ik de meet heb moeten missen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
er staat ook niks in je profielvandaar. Lekker anoniem, wel verstandig.
quote:Op maandag 20 november 2006 02:14 schreef Da_Ripper het volgende:
weet iemand toevallig wat de precieze betekenis is van de hand naar je hart brengen na het schudden van de hand van iemand?
Stelletje malloten, en dan zeggen ze nog dat sporten gezond is.quote:Op maandag 20 november 2006 02:15 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Sorry, had de marathon niet meegeteld![]()
Maar aangezien je zwemafstand klopt en je wel kan rekenen
Gooitzen +1
De precieze afstanden:
Zwemmen over 3,86 km
Wielrennen over 180,2 km
Hardlopen over de marathonafstand (42,195 km)
Ik gok dat iemand met de naam Da Ripper dat antwoord ook wel had kunnen bedenken...quote:Op maandag 20 november 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Kom je speciaal daarvoor naar dit topic? Stel die vraag in een willekeurig ONZ of PUB-forum. Dan krijg je hopelijk een juist antwoord.
't Is toch gewoon zoiets als "Yo homie", een welkomstgroet.
Ja hoor, Carmel-by-the-Sea, California.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Hij was burgemeester van een dorpje.
nou eigenlijk niet. Ik wilde het antwoord zo snel mogeljik hebben dus ik dacht ik post m in n actief topic, en hier werden vragen gesteld dus ik dacht...quote:Op maandag 20 november 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Kom je speciaal daarvoor naar dit topic? Stel die vraag in een willekeurig ONZ of PUB-forum. Dan krijg je hopelijk een juist antwoord.
't Is toch gewoon zoiets als "Yo homie", een welkomstgroet.
tja..quote:Op maandag 20 november 2006 02:15 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook zo'n gedoe. Voor de zomer had niemand hier nog een profiel. Vind het alleen nogal jammer dat ik de meet heb moeten missen.
El Rubio, Zwanestraat heb ik als suggestie gehoord. Dat zou wel ideaal zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 02:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
tja..
er komt er nog wel een, maar weet eigenlijk niet of bijvoorbeeld asmo daar dan bij is. Jammer als dat niet zo is.
stanley wil hem in Groningen. Dat is misschien niet echt handig.quote:Op maandag 20 november 2006 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Als die meet op een beetje bereikbare plaats plaatsvind weet ik zeker dat hij erbij is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |