26 gradenquote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ze deden ook veel met de sterrenhemel. De geheime schachten van één of andere piramide zijn, als je die op een bepaalde nacht doortrekt naar de hemel, gericht op een sterrenbeeld, of de poolster. Heb ik lang geleden eens op Discovery gezien.
Ja, welke? (Loug is dorp in een streektaal)quote:Op maandag 20 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Een plaats?
Ja dat is allemaal weer met elkaar verbonden jaquote:Op maandag 20 november 2006 01:30 schreef Soempie het volgende:
er staan toch ook piramiden in de vorm van orion?
De met z'n drieen op een rijtje..van Cheops?![]()
Hilversum?quote:Op maandag 20 november 2006 01:29 schreef Gooitzen het volgende:
Ja, welke? (Loug is dorp in een streektaal)
Uit Stad. Ben Stadjer.quote:Op maandag 20 november 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
Waar kom je ook al weer vandaan, Gooitzen?
ken je me?quote:Op maandag 20 november 2006 01:43 schreef Gooitzen het volgende:
Van Soempie weet ik dat ze er woont.
dichtbij het noorderplantsoen...bedumerweg, daar in de buurtquote:Op maandag 20 november 2006 01:45 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, maar heb je het eens horen zeggen. Waar woon je ongeveer?
Dan wonen mijn ouders net aan de andere kant van het plantsoen. Bedumerweg en omstreken is wel een mooie buurt. Mooie sociale woningbouw.quote:Op maandag 20 november 2006 01:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
dichtbij het noorderplantsoen...bedumerweg, daar in de buurt
Gatalin +1quote:Op maandag 20 november 2006 01:47 schreef Gatalin het volgende:
Nijmegen
Dan zijn de Romeinen zeker ook in Nijmegen geweest.quote:Op maandag 20 november 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gatalin +1
En Rome werd op zeven heuvels gebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |