Een openingspost wordt niet meegeteld als post, dus Macondo had het goedquote:Op zondag 19 november 2006 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, openingspost is de eerste
First reaction, dat wel
Nee, een pleonasme ga je een overbodige eigenschap van iets noemen (de witte sneeuw, het groene gras) en tautologie houdt in dat je iets dubbel zegt zoals enkel en alleen. Da's dus ook niet wat ik zoek.quote:Op maandag 20 november 2006 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Tautologie? (Is dat geen pleonasme?)
Dat dus. En het is meteen het bekendste voorbeeld van dit verschijnsel.quote:Op maandag 20 november 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Contaminatie
Wil je mijn naam met punt vooraan de regel plaatsen?quote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat dus. En het is meteen het bekendste voorbeeld van dit verschijnsel. WYCCIE + 1
Consider it done. Waarom eigenlijk? Ik dacht dat de truc van het tellen ctrl+alt+f->'+' was...quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wil je mijn naam met punt vooraan de regel plaatsen?
Vast Versace ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Okee, een stomme meidenvraag dan maar:
wie heeft de trouwjurk van Katie Holmes ontworpen?
Jojoortje +1quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Armani!
Dank je. Iedereen telt anders. Ik tel zelf altijd 'handmatig'. En punten worden ook wel eens op een ludieke manier gegeven. 'wyccie plus 1' bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Consider it done. Waarom eigenlijk? Ik dacht dat de truc van het tellen ctrl+alt+f->'+' was...
quote:Op maandag 20 november 2006 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Armani
Oh. En achteraan een zinnetje is niet ludiek genoeg ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
Dank je. Iedereen telt anders. Ik tel zelf altijd 'handmatig'. En punten worden ook wel eens op een ludieke manier gegeven. 'wyccie plus 1' bijvoorbeeld.
Dan weet je automatisch de andere conclusiequote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, jij hoort dit niet te weten.
Hmm, ik bedoel eigenlijk: als ik tel kijk ik vooral naar het begin van de regelquote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh. En achteraan een zinnetje is niet ludiek genoeg ofzo?
quote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dan weet je automatisch de andere conclusie
Sorryquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, jij hoort dit niet te weten.
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
SorryLas het per ongluk op de frontpage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |