Sue McCartherquote:Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Sure.
Nog een voetbalvraagje.
Wie werd kampioen in Engeland in het seizoen 1994-1995?
Lees het nog eens rustig na Timquote:Op maandag 20 november 2006 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sue McCarther
Je zei niet kampioen wáárin
Grmblquote:Op maandag 20 november 2006 00:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Lees het nog eens rustig na Tim![]()
(en dan vooral de woorden: nog een voetbalvraagje)
TSE +1
Wist jij het niet of was je gewoon te laat? Buitengewoon succes voor deze club die verder niet zo gek veel gepresteerd heeft..quote:Op maandag 20 november 2006 00:14 schreef Gooitzen het volgende:
Met Alan Shearer als topscorer. Een zwart jaar voor Man U.
Te laat. Je loopt even weg, en mist een vraag over de mooiste competitie ter wereld. Wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest? Ik wil nog steeds naar het Theatre of Dreams, maar het kost zo duur qua financieel geld.quote:Op maandag 20 november 2006 00:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Wist jij het niet of was je gewoon te laat? Buitengewoon succes voor deze club die verder niet zo gek veel gepresteerd heeft..
Ook een prachtige club hoor, Blackburn, met een mooi motto ' Ora et labora'quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is dat ik vandaag naar een samenvatting moest kijken waar ze toevallig onderdeel van waren, anders was ik nooit zo op die naam gekomen...
Hoe noemen we dit verschijnsel?quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Gooitzen het volgende:
Te laat. Je loopt even weg, en mist een vraag over de mooiste competitie ter wereld. Wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest? Ik wil nog steeds naar het Theatre of Dreams, maar het kost zo duur qua financieel geld.
Ik wil nog naar de Old Firm..quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Te laat. Je loopt even weg, en mist een vraag over de mooiste competitie ter wereld. Wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest? Ik wil nog steeds naar het Theatre of Dreams, maar het kost zo duur qua financieel geld.
Slaap lekker.
Nee, pleonasme is witte sneeuw. Tautologie is het denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Tautologie? (Is dat geen pleonasme?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |