El Bashaquote:Op maandag 27 november 2006 19:02 schreef 2Mini het volgende:
Vooral verkrijgbaar in R'dam..
Iemand die een adresje weet in Den Haag?
is ontstaan uit een 1 april hoax. Heel fok was toen in de ban.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:14 schreef Professional het volgende:
Dat ziet er inderdaad lekker uit, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord?
Verkopen ze dit echt in shoarmatenten?
Jawel.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:14 schreef Professional het volgende:
Verkopen ze dit echt in shoarmatenten?
wat een grote onzin. Het ontstond nadat een medewerker van een kapperszaak vaak bij de shoarmatent naast de kapperszaak wat eten ging halen. En hij nam dus dit gerecht. En zo kreeg het de naam kapsalonquote:Op zondag 19 november 2006 23:32 schreef Bep het volgende:
Het is ontstaan door iemand die na het stappen honger had en niet alles netjes achter elkaar wilde opeten , dus gewoon de hele zooi in 1 bak gegooid heeft
Waarschijnlijk thuis op de bank.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
is ontstaan uit een 1 april hoax. Heel fok was toen in de ban.
waar was jij?
Ja, dat is 'm niet helemaal geworden. Tegen de tijd dat ik wou beginnen met koken had ik er al zo veel trek ik dat ik maar naar de turk ben gereden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef SlaggY het volgende:
Ik ga vanavond ook een poging wagen het zelf te maken.
Sla de? Sla de shoarmaboer voor z'n bakkes voor het maken van zulk goor vreten??quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Shoarma, patat, kaas over heen, slade![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet goedkoop. Shoarma vlees is F- Duur.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:17 schreef 2Mini het volgende:
Gisteren weer gegeten... zelf gemaakt.. simpel en goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |