Mits onbezwangerdquote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Mijn eten borrelt opeens omhoog
Laten we het dan maar niet doen.quote:Op zondag 19 november 2006 23:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Moet? Ja, zo hoeft t niet he
ik kick trouwens niet zo op gehandicapte wijve
Iets te compens...quote:Op zondag 19 november 2006 23:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Moet? Ja, zo hoeft t niet he
ik kick trouwens niet zo op gehandicapte wijve
haha mooiquote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef tong80 het volgende:
Recente : De grote radio en TV kwis deel 28
Wie wil me aanraken ?
quote:Op zondag 19 november 2006 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die kun je ook neuken hoorVraag maar aan Mark Rutte.
Ja, gooi er nog wat olie op.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef Ali Salami het volgende:
Ik hoor erbij!
![]()
[afbeelding]
Wordt gestalked na mijn opmerking in: RTL Boulevard. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Deel 1.![]()
En ja, SunChaser heeft me ook gestalked!
pas maar op, roef en marian zijn op aanklaagtourquote:Op woensdag 29 november 2006 23:19 schreef Ali Salami het volgende:
Je doet wat je kan
Overigens heeft ze ook een foto van zichzelf opgestuurd nu![]()
[afbeelding]
wat een deausquote:Op woensdag 29 november 2006 23:31 schreef Viking84 het volgende:
Haaibaaike heeft me nu geblokkeerd op haar PMS. En ik vroeg alleen maar om een nachtzoentje.
Reactie: nee joh, ik ben geen lesbisch.
En jouw foto hangt aan de muurquote:Op woensdag 29 november 2006 23:19 schreef Ali Salami het volgende:
Je doet wat je kan
Overigens heeft ze ook een foto van zichzelf opgestuurd nu![]()
[afbeelding]
Kijk uit wat je zegt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat is een Haaibaaike?
een 'vrouw' van in de veertig met een man en een L-kamer met twee tv's, zodat ze allebei naar een ander programma kunnen kijken. Maar ze kunnen elkaar wel zien hoor en dan zwaaien ze even naar elkaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat is een Haaibaaike?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |