quote:
iddquote:
Ik begrijp uw afgunst,heer Jappie, maar wat al die jonge kerels en vrouwen hier, wel niet kunnen in de Photo Shop, daar kunnen wij senioren alleen maar van dromen...quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik bedoel.....
....is ut zo duidelijk te merken...![]()
![]()
Je kijkt gewoon scheel van jaloezie!quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik bedoel.....
....is ut zo duidelijk te merken...![]()
![]()
.... van de 2400 uur!quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
Zooo...dat was weer ff een geslaagd half uurtje BB
Wat denkt u hr Demins....zal het de jongens en meiden ook lukken om mijn seniorenbakkebaardje te voorzien van een vers likje verf opdat ik er weer een paar jaar jonger uit zal zien ?quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp uw afgunst,heer Jappie, maar wat al die jonge kerels en vrouwen hier, wel niet kunnen in de Photo Shop, daar kunnen wij senioren alleen maar van dromen...![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp uw afgunst,heer Jappie, maar wat al die jonge kerels en vrouwen hier, wel niet kunnen in de Photo Shop, daar kunnen wij senioren alleen maar van dromen...![]()
Vergeef het hem oortjes..quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als je denkt dat ik het zelf heb gemaakt dat heb je het mis
![]()
Daan en Tim! Geweldig gedaan jongens!quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als je denkt dat ik het zelf heb gemaakt dat heb je het mis
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:40 schreef demins het volgende:
[..]
Daan en Tim! Geweldig gedaan jongens!![]()
lithaquote:
Heer Jippie, seniel moet ik toch werkelijk in alle toonaarden ont.... Ik geloof dat ik niet goed meer weet wat ik wilde zeggen, mevrouw...quote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vergeef het hem oortjes..
Hr Demins is gewoon een ouwe seniele rukker...![]()
![]()
![]()
uuhh ik geloof tvquote:Op maandag 20 november 2006 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
In de tussentijd nog een leuke film gekeken...of toch maar gewoon TV?
quote:Op maandag 20 november 2006 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jippie, seniel moet ik toch werkelijk in alle toonaarden ont.... Ik geloof dat ik niet goed meer weet wat ik wilde zeggen, mevrouw...![]()
....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |