Zeker waarquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Jay-Z - Beach Chair Ft Chris Martinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het album Kingdome Come is sowieso een aanrader.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef Frutsel het volgende:
Witihin Temptation - The Howling
Maria Mena - Our battles
Avril Lavigne - Keep holding on
Basshunter - Jingle Bells
Razorlight - Fall to pieces
quote:Op maandag 11 december 2006 14:21 schreef Rhanna het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihiquote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jou username is toch niet afgeleid van dat sterretje RIhanna?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Basshunter:quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef Frutsel het volgende:
Basshunter - Jingle Bells
Razorlight - Fall to pieces
Omdat dat niet meer nieuw is misschien?quote:Op zondag 17 december 2006 19:07 schreef Cybart het volgende:
waarom staat The Fratellis - Chelsea Dagger hier nog niet?
quote:Op zondag 17 december 2006 19:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omdat dat niet meer nieuw is misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef Longmen het volgende:
Malle Pietje and the Bimbos - Keihard Beukenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.bimbohardrock.com/keihardbeuken.html
Hij is vetquote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Marble het volgende:
De kershit van het jaar! The Killers - A Great Big Sled
Hier de clip.
De Konami-code, to be exact.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef _mees het volgende:
Uuddlrlrabselectstart < Ja, een Nintendo cheatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Albert Hammond Jr met het album Yours to Keep?quote:Op zondag 17 december 2006 19:07 schreef Cybart het volgende:
waarom staat The Fratellis - Chelsea Dagger hier nog niet?
Omdat ie maar matigjes is?quote:Op woensdag 27 december 2006 09:37 schreef Kurt_West het volgende:
[..]
Of Albert Hammond Jr met het album Yours to Keep?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Opgezwolle - Gekke Gerritom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop