Boeiend. Smack that biatch!quote:
Zelf iets doen is voor arbeiders, ik deligeer mijn personeel welquote:Op zondag 19 november 2006 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hou jij t lekker bij t handwerk danIt's gooooooooood
Jij hebt wel erg aardige ouders.quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zelf iets doen is voor arbeiders, ik deligeer mijn personeel wel![]()
Hulde voor deze man die nog niet geindoctrineerd is door het pulp wat men tegenwoordig de ether inslingerd!quote:Op zondag 19 november 2006 20:47 schreef Steinman het volgende:
Ik ben het met je eens Bendeleider. Het is door de natuur zo bepaald dat de man bovenop gaat. Ik zie het echt niet graag op enige andere manier
Nee dat ben ikquote:Op zondag 19 november 2006 20:32 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een fok-meisje zoekt voor een of andere halfgare fantasie (ontmaagd worden)![]()
.
Hoe heb je dat gecontroleerd?quote:Op zondag 19 november 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het percentage mannen waarvan je wéét dat ze gewoon nog maagd zijn is schrikbarend hoog.
We hebben jullie onder de duim.quote:Op zondag 19 november 2006 22:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wel cool dat de vrouwen zeer eensgezind niet reageren op deze stelling.
De dag dat jij vrouwen onder de duim hebt maak ik geen kloons meer aanquote:Op maandag 20 november 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben jullie onder de duim.
Haha, domme bitchquote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Kiteless het volgende:
-edit-
nok eens met dat irritante spellingsgezeik
Tv achter je hoofd kan ik voetbal kijken. M'n hand kan met je tieten spelen en de ander kan een biertje vasthouden.quote:Op maandag 20 november 2006 00:40 schreef MoChe het volgende:
Als de vrouw bovenop zit kun je met dr tieten spelen, lekker liggen en tv kijken at the same time....
wtf?quote:Op maandag 20 november 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tv achter je hoofd kan ik voetbal kijken. M'n hand kan met je tieten spelen en de ander kan een biertje vasthouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |