Niks, lijkt dan alleen langerquote:
Jij kijkt ernaarquote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op jouw adoratie voor blote mannen.....? Nou nee![]()
Het wordt echt tijd dat de anderen er weer bijkomen, hoppa!!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:56 schreef Verida het volgende:
ik dacht dat er iets mis was met mijn koptelefoon, ik hoorde alleen maar gekraak
streams erbij genomen en wat blijkt. het gekraak is geknaag op voer en voor de rest heerst er een pijnlijke stilte en kwade blikken richting jeroen
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 19 november 2006 20:56 schreef Ecila111 het volgende:
De zeekraal is el dante bereid.....
Rik heeft veel met Jeroen gesproken hoor, maar tijdens die gesprekken, kwam Jeroen niet veel verder dan jaja, etc....quote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft niks van zichzelf laten zien, dat klopt.
Maar er hebben ook maar heel weinig naar de échte Jeroen gevraagd.
De meeste bewoners waren vooral bezig zichzelf te profileren. En 3 daarvan zitten nu met hem aan tafel.
Waarvan RIk nog wel het ergste is. Als je nl. niet van partyen, waardeloze series en films en glitter en glamour houdt, heb je aan hem een slechte gesprekspartner. Daarbij komt dat Rik graag in de belangstelling staat. Is niks mis mee, ik heb vaak van de verhalen van Rik genoten, maar ga dan een ander dan niet verwijten dat hij/zij niet naar je luistert.
Niet te vergeten dat Rik niemand laat uitpraten. Net ook iedere keer als Jeroen wat zeggen wil onderbreekt Rik. Jeroen is niet een snelle prater en heeft tijd en ruimte nodig.quote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
De meeste bewoners waren vooral bezig zichzelf te profileren. En 3 daarvan zitten nu met hem aan tafel.
Waarvan RIk nog wel het ergste is. Als je nl. niet van partyen, waardeloze series en films en glitter en glamour houdt, heb je aan hem een slechte gesprekspartner. Daarbij komt dat Rik graag in de belangstelling staat. Is niks mis mee, ik heb vaak van de verhalen van Rik genoten, maar ga dan een ander dan niet verwijten dat hij/zij niet naar je luistert.
Rik nog erger.quote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Geffer, wat eet Jeroen vies....
Dat was voor mij het mooiste moment uit deze BB:quote:Op zondag 19 november 2006 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
de ochtend na het doorhalen met Egbert, zoals die twee zaten te kletsen, echt ge-wel-dig! De laatste tijd heb ik niet meer zoveel kunnen kijken helaas.
Ik hoop toch zo voor jou dat Jeroen zich niet gaat vertonen, hier op het forum.....quote:Op zondag 19 november 2006 20:59 schreef marky het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Rik niemand laat uitpraten. Net ook iedere keer als Jeroen wat zeggen wil onderbreekt Rik. Jeroen is niet een snelle prater en heeft tijd en ruimte nodig.
En niet alleen Rik, het viel me van de week ook al op dat zodra Jeroen één woord uitspreekt bijvoorbeeld een Monique er meteen doorheen gaat kletsen. Jeroen wordt 'gewoon' (net als Sjaan) afgekapt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:59 schreef marky het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat Rik niemand laat uitpraten. Net ook iedere keer als Jeroen wat zeggen wil onderbreekt Rik. Jeroen is niet een snelle prater en heeft tijd en ruimte nodig.
Die hele ochtend beschouw ik als het leukste van deze BB.quote:Op zondag 19 november 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat was voor mij het mooiste moment uit deze BB:
Het pakje shag is geel. Nee hoor, het is blauw.![]()
Daar heb ik ook met open mond naar geluisterdquote:Op zondag 19 november 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat was voor mij het mooiste moment uit deze BB:
Het pakje shag is geel. Nee hoor, het is blauw.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, arme Jeroen
Ik blijf erbij dat Jeroen te dom is om het spel te spelen. Hij *denkt* wel dat hij een spel aan het spelen is, maar hoe en waarom en motiveren kan hij niet, zelfs al wou hij het
Is net zoals Rowan Atkinson in Rat Race, te dom voor woorden maar ondertussen wel alle problemen omzeilend de race afgaan
Zeker nu zal Jeroen niet makkelijk een gesprek kunnen beginnen. De rest staat niet echt open voor hem. Maar toen er nog meer bewoners waren was die mogelijkheid er wel. En die heeft hij toen ook niet genomen. Misschien is dat zijn tactiek.quote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |