Nee, heeft zijn broer gewoon hier op FOK! gezegdquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:39 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ze staan tot eind dit jaar onder contract, maar hij moest nog een keer tekenen voor komende week en dat heeft hij niet gedaan. Gaat hem idd geld kosten denk ik als hij niet gaat.
Wordt sowieso hysterie alom, kan niet wachtenquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien, maar het kost ook wel héél erg veel tijd in zo'n liveshow. Het zou praktischer zijn om de oud-bewoners nu al in het huis te zetten en er morgenavond een compilatie van uit te zenden. Anders hou je geen tijd meer over in de liveshow.
1 weekquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Off-topic een vraagje tussendoor: is BB nog 1 of 2 weken?
1, als het goed isquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
éénquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Idd dat siert haar. Als deze twee als laatste twee over zijn ben ik tevrede. Als Mo, Tijn, Rik maar eerst eruit gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:07 schreef pullup het volgende:
Saartje doet dus gewoon weer lief tegen Jeroen![]()
Hij kan alsnog hebben getekend... ben wel benieuwd wat voor boete ze uitdelen bij een weigering. Micheline zou graag terugkomen, dus als ze er niet zijn weet ik genoeg.quote:Op zondag 19 november 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, heeft zijn broer gewoon hier op FOK! gezegd
[..]
Mee eens..... en dan Sa bij P & W als winnares.quote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Idd dat siert haar. Als deze twee als laatste twee over zijn ben ik tevrede. Als Mo, Tijn, Rik maar eerst eruit gaan.
Een groen bolletje?quote:Op zondag 19 november 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
wat is dat linksboven op die sushi schaal? ziet er zo vies uit..
quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mee eens..... en dan Sa bij P & W als winnares.
Aaaaaaaaaaah dat kun je Sa niet aan doen bij P en Wquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
nee, gewoon rijst dingetje met iets bruins bovenop, wasdaquote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Een groen bolletje?
Zo ja: dat is wasabi
quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Van mij mag Jeroen dan winnen want zijn manier van deelname opent perspectieve voor volgende nieuwe andere BBees.quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Pauw kan zo geweldig met z'n vrouwelijke gasten omgaan toch.....?quote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef NS het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah dat kun je Sa niet aan doen bij P&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |