Heb net de harde schijf rechtstreeks aangesloten en... hallelujah!!!!!!! Ik kreeg geen pop-up meer met "dit apparaat kan sneller werken..."quote:Op zondag 19 november 2006 23:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geloof maar dat dat je hub is. 100% zeker.
Morgen ga ik om zo'n hubje.quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef Chris.nl het volgende:
Een usb hub die 2.0 ondersteund is niet zo duur.
bijvoorbeeld
theoretische snelheden usb:quote:Op zondag 19 november 2006 23:25 schreef whispers het volgende:
Waw, die usb 2.0 gaat echt honderd keer sneller!!
Ik voel me een als een tiener bij zijn ontmaagding. Een wereld gaat voor me open.
Het verschil is echt enorm. Ik voel me eerlijk gezegd een dikke idioot. Dat ik dit niet eerder heb ontdekt...quote:Op zondag 19 november 2006 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
theoretische snelheden usb:
USB1 = 12mbit = 1.5mb/sec
USB2 = 480mbit = 60mb/sec
Daar zeg je zoiets.quote:Op zondag 19 november 2006 23:27 schreef Chris.nl het volgende:
Als je er over 2 jaar achterkomt dat je al 6 jaar een touchscreen beeldscherm hebt, vreet ik mijn muis op.
dat zegt opzich niet zoveel...quote:Op maandag 20 november 2006 00:02 schreef whispers het volgende:
En als ik nu even naar boven scroll zie ik in m'n eigen pic: "snel usb-apparaat aangesloten op een trage hub".
Dat zie ik nu pas, sterk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |