Nu het zegmaar de afgelopen twee wedstrijden ronduit KUT gaat met die club van je, huppel je weer gezellig terug naar AZ zoals vorig jaar?quote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja, ik was bijna vergeten dat het om jullie vriendjes gaat
Hou Feijenoord erbuitenquote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuwe spits van Feijenoord met diaree
Vergeet de Bekerfinale Feyenoord - Den Bosch -91 ook nietquote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, was het niet in 1989 dat Feyenoord supporters het veld bestormden tijdens een dramatische wedstrijd tegen Fortuna? Wat heeft de KNVB toen voor maatregelen getroffen eigenlijk?
quote:Op zondag 19 november 2006 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is uiteindelijk niks gebeurd bij het uitvak omdat er allemaal bangerds van vitesse zaten die meteen wegrenden... Maar als Ajax Utrecht of Den Bosch er zat....
Zal ik doenquote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nu het zegmaar de afgelopen twee wedstrijden ronduit KUT gaat met die club van je, huppel je weer gezellig terug naar AZ zoals vorig jaar?
Onze vriendjes? Lul op manquote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja, ik was bijna vergeten dat het om jullie vriendjes gaat
quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens een keuze aangezien het hele uitvak meteen op de bus gezet werd toen het veld bestormd werd. Al voordat de wedstrijd definitief werd gestaakt was iedereen al lang en breed in de bus op de snelweg.
Waar Den Bosch nog terecht voor naar de rechter stapte, maar door de UEFA op de vingers werd getikt (drie seizoenen Europeese schorsing)? Nee, die was ik vergetenquote:Op zondag 19 november 2006 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vergeet de Bekerfinale Feyenoord - Den Bosch -91 ook niet
Ik denk eerder dat het slaat op het 'bangerds' stukjequote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry ik was Emmen vergeten erbij te zetten natuurlijk.
Slaat eerder terug op het stukje "bangerds", maar goed, wel leuk dat je je eigen "helden" in het rijtje Ajax en Utrecht plaatstquote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry ik was Emmen vergeten erbij te zetten natuurlijk.
Keltieequote:
Precies, echt uniek is het allemaal niet. PSV-supporters tijdens de CL, Ajax-supporters bij een wedstrijd van Ajax 2, Nac-supporters toen het licht uitviel etc. etc.quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, was het niet in 1989 dat Feyenoord supporters het veld bestormden tijdens een dramatische wedstrijd tegen Fortuna? Wat heeft de KNVB toen voor maatregelen getroffen eigenlijk?
nee, ze zijn nu aan het verder spelenquote:Op zondag 19 november 2006 17:46 schreef Roi het volgende:
Gelijk stil gelegd
nou ik ken het je wel vertellen want heb het van nabij gezien. Er zijn twee hekken geforceerd die absoluut op slot zaten maar tegen 50 man is geen hek bestand natuurlijk. Wat mij verwonderde was de totale afwezigheid van politie!! Die stonden erbij en keken ernaar! Alleen bij de eerste poging om bij Zuid binnen te komen kwamen er wat paarden aangerend maar toen via west geprobeerd werd Zuid te bereiken was er geen agent of ME er in de wijde omtrek te bekennen....quote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
De interviewer van Versatel/Talpa insinueerde dat ze de hekken expres open hadden gedaan om gerotzooi op de tribune te voorkomen. "Dan maar het veld op". Die vent van Ado "wist niet wat er was gebeurd" en "wilde er geen uitspraak over doen".
hahaha ja dat is wel heeeeeel erg gewelddadig he, om naar het uitvak te rennen brrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrr........tis wat!! de oorlog in Irak is er niks bij!!!quote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltiee![]()
Glenn is toch ook een vriendje![]()
Buiten de wedstrijd om zal me een worst zijn, maar tijdens de wedstrijd et veld oprennen en dan ook nog ff naar het uitvak rennen is gewoon te debiel![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 17:50 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hahaha ja dat is wel heeeeeel erg gewelddadig he, om naar het uitvak te rennen brrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrr........tis wat!! de oorlog in Irak is er niks bij!!!
Als je een beetje op de hoogte bent, weet je wel waarom.quote:Op zondag 19 november 2006 17:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Slaat eerder terug op het stukje "bangerds", maar goed, wel leuk dat je je eigen "helden" in het rijtje Ajax en Utrecht plaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |