we praten daar al niet eens meer over IQ maar over mongolengehaltequote:Op zondag 19 november 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou hoe zou het komen dat mensen gaan zeiken zeg, wat een IQ daar in die kk stad![]()
Ik heb het doorgegeven aan m'n opa. Ook zo'n laffe voetbalsuporter.quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef BiMeWet het volgende:
Al die ranzige neuzen hierzo die bang zijn voor de ADO'ers. Alsof jullie niet genoeg geflikt hebben richting feyenoorders e.d., alsof daarbij nooit rellen zijn geweest. Hell, ik kan me nog bepaalde moordpartijen indenken van een aantal jaartjes terug.
Dat jullie nou allemaal fucking pussy's zijn omdat die 200 ADO supporters jullie continue de stuipen op het lijf jagen en dan achter je pc gefrustreerd gaan piepen hoe zielig ADO wel niet is, gewoon fucking triest.
En de neusliefhebbende media deelt daar ook mee in door alleen mongolen-ADO-supporters te filmen etc.
Wat een andere feyenoorder al zei: liever een club als ADO dan zo'n baggerkutclubje als Heereveen,
Ja, ten koste van je club. Klasse-actie jongens, bedankt!quote:Wat mij betreft een duidelijk punt gemaakt en hopelijk leidt dit tot het vertrek van laffe Frans. Zo niet, volgen er meer acties.
Je weerspiegelt prima het gemiddelde niveau van de ADO 'supporter'.quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef BiMeWet het volgende:
Al die ranzige neuzen hierzo die bang zijn voor de ADO'ers. Alsof jullie niet genoeg geflikt hebben richting feyenoorders e.d., alsof daarbij nooit rellen zijn geweest. Hell, ik kan me nog bepaalde moordpartijen indenken van een aantal jaartjes terug.
Dat jullie nou allemaal fucking pussy's zijn omdat die 200 ADO supporters jullie continue de stuipen op het lijf jagen en dan achter je pc gefrustreerd gaan piepen hoe zielig ADO wel niet is, gewoon fucking triest.
En de neusliefhebbende media deelt daar ook mee in door alleen mongolen-ADO-supporters te filmen etc.
Wat een andere feyenoorder al zei: liever een club als ADO dan zo'n baggerkutclubje als Heereveen,
haha en dat zegt een jood!quote:Op zondag 19 november 2006 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in de gevngenis tyfus kneus, jullie verzieken het voetbal![]()
![]()
Toentertijd kon voetbal nog normaal zonder rellen. Maar al die ajacieden die hier zo schijnheilig als wat lopen te doen terwijl ze zelf altijd wel een grote bek op durven te zetten tegen andere clubs. Nog nooit gezien dat ook maar 1 ajacied een ADO supporter lastigviel, een soort angst ofzo.quote:Op zondag 19 november 2006 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan m'n opa. Ook zo'n laffe voetbalsuporter.![]()
Alsof ie het woord niveau begrijpt.Hij leest vast nivea.quote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weerspiegelt prima het gemiddelde niveau van de ADO 'supporter'.![]()
Ik ben geen ADO'er. De gemiddelde ajacied hier is gewoon schijnheilig.quote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weerspiegelt prima het gemiddelde niveau van de ADO 'supporter'.![]()
En toch doen he...quote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
haha en dat zegt een jood!
tja, soms gooi je je eigen glazen in als supporters want dat dit een vette boete gaat worden spreekt voor zich. En wellicht puntenaftrek. Maar als je na weken "spreekkoren" en een bezoek aan de training nog niet serieus wordt genomen door spelers en bestuur, dan is deze geweldloze actie een logisch vervolg. En dat de supporters meer meeleven met hun club als in Amsterdam dat is al langer bekend als vandaag....hehe...
Ik zit altijd in het stadion dus wat is je probleemquote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
haha en dat zegt een rjood!
tja, soms gooi je je eigen glazen in als supporters want dat dit een vette boete gaat worden spreekt voor zich. En wellicht puntenaftrek. Maar als je na weken "spreekkoren" en een bezoek aan de training nog niet serieus wordt genomen door spelers en bestuur, dan is deze geweldloze actie een logisch vervolg. En dat de supporters meer meeleven met hun club als in Amsterdam dat is al langer bekend als vandaag....hehe...
quote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ie het woord niveau begrijpt.Hij leest vast nivea.
Ik vind het woord schijnheilig ongepast in deze, net nu de Sint in het land is. Ook een schijtert trouwens. Wel in een jurk lopen maar het proberen te camoufleren met een lange baard.quote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Toentertijd kon voetbal nog normaal zonder rellen. Maar al die ajacieden die hier zo schijnheilig als wat lopen te doen terwijl ze zelf altijd wel een grote bek op durven te zetten tegen andere clubs. Nog nooit gezien dat ook maar 1 ajacied een ADO supporter lastigviel, een soort angst ofzo.
Maar ga dan alsjeblieft niet schijnheilig lopen piepen 'dat dit niet kan' etc. want jullie flikken het gerel zelf ook. Niet op het veld nee, maar wel daarnaast.
Daarnaast is dat boeiend danquote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Toentertijd kon voetbal nog normaal zonder rellen. Maar al die ajacieden die hier zo schijnheilig als wat lopen te doen terwijl ze zelf altijd wel een grote bek op durven te zetten tegen andere clubs. Nog nooit gezien dat ook maar 1 ajacied een ADO supporter lastigviel, een soort angst ofzo.
Maar ga dan alsjeblieft niet schijnheilig lopen piepen 'dat dit niet kan' etc. want jullie flikken het gerel zelf ook. Niet op het veld nee, maar wel daarnaast.
Ach, had jij nou niet vast moeten zitten als stoere 'supporter'quote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
haha en dat zegt een kankerjood!
Is is een poster boven je het niet mee eens.Het ligt aan de Ajacieden en de media.quote:Op zondag 19 november 2006 17:24 schreef Ludacriss het volgende:
Net terug uit het Zuiderpark.... een nieuw dieptepunt in onze historie.
Dat je je emotie wil tonen en Adelaar eruit wil hebben snap ik maar om dan nog richting de vitesse supporters te lopen.... jammer!
Da's nou weer minderquote:Op zondag 19 november 2006 17:25 schreef Ludacriss het volgende:
aan de andere kant snap ik wel waarom de supporters de veld op zijn gelopen. Ze hadden alleen niet richting de vitesse supporters moeten gaan.
wat lul je nou man....niks gebeurd toen we ernaar toeliepen stormden ze al weg richting achterkant...er is niks gebeurd.quote:Op zondag 19 november 2006 17:25 schreef Ludacriss het volgende:
aan de andere kant snap ik wel waarom de supporters de veld op zijn gelopen. Ze hadden alleen niet richting de vitesse supporters moeten gaan.
Als het vreedzaam was geweest zonder richting de vitesse supporters gelopen was geweest.... had ik het niet erg gevonden. Alleen dat laatste moesten ze gewoon niet doen.quote:
Denk het ook ja dat het bestuur nu wel ziet dat het met dit soort nepsupporters niet kan en dat er echt maatregelen getroffen moeten worden richting supporters wil de club niet helemaal de vernieling ingaan.quote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef Superheld het volgende:
Achja, het is misschien niet goed voor de club maar denk dat het mede voort vloeit uit het gevoel van machteloosheid. Ze hebben iig een (geweldloos) punt gemaakt richting het bestuur en misschien dat die dan in gaan zien dat t niet langer meer zo kan?
Er is niks gebeurd maar ze liepen er wel dreigend naar toe.... nu kan je dus meer problemen verwachten!quote:Op zondag 19 november 2006 17:27 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
wat lul je nou man....niks gebeurd toen we ernaar toeliepen stormden ze al weg richting achterkant...er is niks gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |