Heb je de klok nog niet achteruit gezet?quote:Op zondag 19 november 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
Shit zit ik klaar voor de wedstrijden is het pas 18.00 uur
quote:Op zondag 19 november 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
Zit het nu te kijken op Tele2.. Zo heel boeiend was het niet.quote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltiee![]()
Glenn is toch ook een vriendje![]()
Buiten de wedstrijd om zal me een worst zijn, maar tijdens de wedstrijd et veld oprennen en dan ook nog ff naar het uitvak rennen is gewoon te debiel![]()
Precies de Vitesse suporters waren al gevlugd. Met een beteje hart voor je club blijf je staan als vader met twee kinderen als 200 honderd drieste ADO suporters op je afstormen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zit het nu te kijken op Tele2.. Zo heel boeiend was het niet.
Liepen gewoon naar de eigen spelers om duidelijk te maken dat dit niet kon.
Toen naar Vitesse, maar kon niet horen of die wat scandeerden.. Maar dat vak was ook al zo goed als leeg.
(stond er nog 1 te discussieren op de tunnel)
Niet zo heel boeiend, niet agressief.
Standaart bij politie?quote:Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Wat mij verwonderde was de totale afwezigheid van politie!! Die stonden erbij en keken ernaar!
Ik vind het ook laf van die supporters! Dit was de mogelijkheid om te rellen op het veld! Stelletje schijterds! Ook goed voor die kinderen, ik bedoel: Jong geleerd, oud gedaan!quote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies de Vitesse suporters waren al gevlugd. Met een beteje hart voor je club blijf je staan als vader met twee kinderen als 200 honderd drieste ADO suporters op je afstormen.
Trouwens die ene die stond te discussieren was Koos Alberts.
Rocket Power is ook kwaliteit.quote:Op zondag 19 november 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
200 supporters? Misschien moet je wat minder drinken, je lijkt dubbel te zien?quote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies de Vitesse suporters waren al gevlugd. Met een beteje hart voor je club blijf je staan als vader met twee kinderen als 200 honderd drieste ADO suporters op je afstormen.
Of we kijken lekker engels voetbal op Studio Sport .. Trouwens: "genakt"quote:Op zondag 19 november 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
Laten we lekker kijken hoe Brugge word genakt op Sporza
quote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andere toppers ook verloren.quote:Op zondag 19 november 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
Laten we lekker kijken hoe Brugge word genakt op Sporza
Tjah, toch altijd nog genoeg om een groepje van 20 man met gemak aan te kunnen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
200 supporters? Misschien moet je wat minder drinken, je lijkt dubbel te zien?
Met zijn postaantal is het al makkelijk om af en toe een foutje te maken!quote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef Robocock het volgende:
[..]Dat jij het durft om constant te zeiken om iemands taalfouten
Tering
Dan nog moet je je bek houden als je zulke fouten maaktquote:Op zondag 19 november 2006 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met zijn postaantal is het al makkelijk om af en toe een foutje te maken!
Want?quote:Op zondag 19 november 2006 18:07 schreef VinoTinto het volgende:
en die bunjevcevic mag ook wel eens oprotten
quote:Op zondag 19 november 2006 18:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of we kijken lekker engels voetbal op Studio Sport .. Trouwens: "genakt"![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef AminBen het volgende:
ADO moet erin blijven, absoluut. 3e stad van het land. Volksclub. Met dat nieuwe stadion zal ADO zeker meer 'gewone' supporters trekken. In potentie is ADO een subtopper.
Beleid daar is gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |