Dat had een zekere MariekskeBaby hier ook al ooit gepost. Toen werd ze finaal afgebrand. Toch maar haar wijze raad opgevolgd?quote:
Inderdaad. Zeker een rechtsbuiten in ieder geval. Misschien nog een leuke middenvelder er bij. Die Mavuba mag wel komen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef StarGazer het volgende:
BUITENSPELERS , Van Geel!!
Geblesseerd ja alweerquote:Op zondag 19 november 2006 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar bleef manucharian?
Ga toch weg gast, het wordt hier al verrekte lang geroepen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Dat had een zekere MariekskeBaby hier ook al ooit gepost. Toen werd ze finaal afgebrand. Toch maar haar wijze raad opgevolgd?![]()
Wie?quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Dat had een zekere MariekskeBaby hier ook al ooit gepost. Toen werd ze finaal afgebrand. Toch maar haar wijze raad opgevolgd?![]()
Nee je hebt gewoon gelijk. Ik zie psv maar weinig punten meer verspelen. En daarnaast moet Ajax nog naar Eindhoven toequote:Op zondag 19 november 2006 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Wil je kampioen worden dan moet je in principe thuis altijd winnen. Een enkele keer mag je puntverlies lijden (PSV vorige week), maar 1-1 tegen Twente mag gewoon niet. Misschien denk ik te zwart, maar dit brengt ons toch wel ver weg van het kampioenschap.
Die vrouw wordt door niemand serieus genomen. Ik ben eigenlijk ook tegen een 4-4-2, en heb er vorig jaar meerdere malen voor gepleit dat we altijd 4-3-3 moeten blijven spelen. Het blijkt echter week op week dat de buitenspelers gewoon veels te weinig kwaliteit hebben. Hopelijk is Babel snel fit en komt er in de winterstop nog een leuke versterking bij.quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
zij heeft 4-4-2 uitgevonden? knap hoor..quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen meer.quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon gelijk. Ik zie psv maar weinig punten meer verspelen. En daarnaast moet Ajax nog naar Eindhoven toe
Ik denk dat de rest goed zit op de aanval na dan omdat de buitenste spelers eigenlijk niet mee denken met de spits. Slechter kan het niet op de vleugels dus ik zie het met vertrouwen tegemoet.quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon gelijk. Ik zie psv maar weinig punten meer verspelen. En daarnaast moet Ajax nog naar Eindhoven toe
Wat een intelligentiequote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef BigFire het volgende:
[..]
zij heeft 4-4-2 uitgevonden? knap hoor..
Nou bel Henk maar op dan. Zeg maar dat ie uit de competitie moet stappen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:34 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen meer.![]()
Je denkt zwart ja, maar echt onrealistisch is het niet met dit PSV.quote:Op zondag 19 november 2006 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Wil je kampioen worden dan moet je in principe thuis altijd winnen. Een enkele keer mag je puntverlies lijden (PSV vorige week), maar 1-1 tegen Twente mag gewoon niet. Misschien denk ik te zwart, maar dit brengt ons toch wel ver weg van het kampioenschap.
Ach joh het is met Ajax hetzelfde geval als met het Nederlands elftal.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als iemand die verder het IQ van een garnaal uitstraalt in haar tientallen zuigende trollposts toevallig zonder er over na te denken een keer iets zegt wat zou kunnen kloppen, dan moet je er niet raar van opkijken dat dat niet serieus wordt genomen.
Is het ookquote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Flinke domper voor ajax lijkt mij
Vind ik niet. De eerste helft was een van de leukste helften van deze competitie. De tweede helft was van PSV niveau, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 november 2006 16:41 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Ach joh het is met Ajax hetzelfde geval als met het Nederlands elftal.
4-3-3 werkt niet zonder buitenspelers van abnormaal goede kwaliteit.
Dat geforceerd vasthouden aan het 4-3-3 systeem maakt het Nederlandse voetbal kapot.
3 punten achterstand en we kunnen geen kampioen meer worden?quote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Probeer nou niet kansloos vol te houden in dat eindeloze optimisme. Denk eens realistisch, Ajax wordt geen kampioen meer, niet dit seizoen in ieder geval. PSV is oppermachtig.
Oppermachtig terwijl ze vorige week bij vlagen werden weggespeelt.quote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Probeer nou niet kansloos vol te houden in dat eindeloze optimisme. Denk eens realistisch, Ajax wordt geen kampioen meer, niet dit seizoen in ieder geval. PSV is oppermachtig.
Het gaat om de punten, niet hoevaak je rond kunt spelen op de middencirkel.quote:Op zondag 19 november 2006 16:47 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Oppermachtig terwijl ze vorige week bij vlagen werden weggespeelt.![]()
Goeiemorgen teletekst ''supporter''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |