die heeft idd weinig recht van spreken, laat ie eerst maar eens de zaak in de N.-Ierland oplossen..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:54 schreef ThinkTank het volgende:
Ik lach me kapot! Martin McGuinness (Sinn Fein, leider v. provisional IRA geweest) spreekt in Question Time op BBC1 zijn bezorgdheid uit over de moord op Litvinenko en over de mensenrechten in Rusland.
Hmm de manier waarop de russsen werken is een methode die een hoop mensen zou kunnen doden. Straks is het plutonium.quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
die heeft idd weinig recht van spreken, laat ie eerst maar eens de zaak in de N.-Ierland oplossen..
Ik vraag me ook af of ie echt wel weet wat er gebeurt in Rusland of dat ie nu ineens bezig is te scoren omdat Litvinenko in de UK vermoord wordt.....
A view to a kill.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:32 schreef Yestuuur het volgende:
Quizvraag: Uit welke Bond film komt de volgende uitspraak: 'No one ever leaves the KGB'
"From Russia with lunch"quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:32 schreef Yestuuur het volgende:
Quizvraag: Uit welke Bond film komt de volgende uitspraak: 'No one ever leaves the KGB'
Einz!!11!!!Einz!!!!!111!!!1!!quote:
quote:Kennis Litvinenko kreeg ook dosis polonium binnen
ROME - Mario Scaramella, een Italiaanse kennis van de vergiftigde ex-KGB'er Alexander Litvinenko, blijkt zelf vijf keer de dodelijke dosis van de radioactieve en dodelijke stof polonium 210 in zijn lijf te hebben. Dit heeft hij laten weten.
Scaramella is vrijdag in het ziekenhuis opgenomen. De Italiaanse wetenschapper sprak zondagavond telefonisch met de Italiaanse staatszender RAI 1. Scaramella zei zeer bevreesd te zijn voor zijn toekomst ondanks dat hij nog geen ziekteverschijnselen vertoont. Het University College Hospital waar de Italiaan wordt onderzocht meldde eerder dat hij een fractie van de hoeveelheid polonium in zijn lichaam als Litvinenko heeft.
De advocaat van Scaramella heeft verklaard dat zijn cliënt door besmet voedsel of inhaleren de uiterst schadelijke stof binnen heeft gekregen en niet door fysiek contact met Litvinenko.
Beveiligingsexpert
Scaramella ontmoette Litvinenko op 1 november in een sushibar in de Britse hoofdstad Londen. Daarna werd Litvinenko ernstig ziek. Hij overleed op 22 november als gevolg van vergiftiging door het hoogradioactieve materiaal.
Scaramella, een beveiligingsexpert met kennis van spionageactiviteiten in de Sovjet-periode, heeft verklaard dat hij met Litvinenko heeft gesproken over een dodenlijst van de Russische geheime dienst waar zij beiden op zouden staan.
Grappig dat zo iemand als "Walter Litvinenko, de vader van Alexander" zo vrij Engeland mag bezoeken. Die heeft in de goelags gewerkt en heel wat mensenlevens op zijn geweten. Nazi-beulen pakten we toch ook op?quote:
Bron!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Grappig dat zo iemand als "Walter Litvinenko, de vader van Alexander" zo vrij Engeland mag bezoeken. Die heeft in de goelags gewerkt en heel wat mensenlevens op zijn geweten. Nazi-beulen pakten we toch ook op?
Wat een trieste opmerking.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tja... ik kan me inderdaad voorstellen dat die gast niet meer 100% bij zinnen was
scan jij op het woordje moslim of zoquote:
Refragmental heeft wel een punt.quote:
Bron: http://www.nu.nl/news/908(...)nal_%28video%29.htmlquote:In het stadion van de Britse voetbalclub Arsenal zijn sporen gevonden van het zeer radioactieve polonium 210. Dat is de stof waarmee de Russische ex-spion Alexander Litvinenko begin vorige maand in Londen werd vergiftigd. De gemeten radioactiviteit in het stadion is zeer gering. Volgens een woordvoerster van de Britse gezondheidsdienst is er geen enkel gevaar voor de volksgezondheid.
Britse media hebben eerder bericht dat mogelijk Russische geheim agenten als supporters van CSKA Moskou naar Groot-Brittannië zijn gekomen voor de wedstrijd op 1 november tegen Arsenal. Op die dag werd Litvinenko vergiftigd met het spul. Hij overleed op 23 november.
Nee hoor ik lees vaak topics zonder te reageren en tja, zo'n mongole reactie kan natuurlijk niet anders dan afgesnauwd worden. Het is gewoon ongelooflijk dom en achterlijk om maar bij elke zaak wat over moslims of islam gaat dergelijke reacties te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:38 schreef milagro het volgende:
[..]
scan jij op het woordje moslim of zo
het is nog niet geplaatst of angry young muslim mutant is er weer
het zou mij niet verbazen als het vanuit eigen achterban geregeld is en Litvinenko al dan niet vrijwillig gestorven is voor de 'goede zaak' (Putin in een kwaad daglicht stellen , nog kwader daglicht)
ach Youssef doet eigenlijk exact hetzelfde, de andere kant op, het hele onderwerp boeit hem ws geen reet , maar reageert enkel en alleen om en op het tussen neus en lippen gemelde feit dat de man zich tot de Islam bekeerd heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor ik lees vaak topics zonder te reageren en tja, zo'n mongole reactie kan natuurlijk niet anders dan afgesnauwd worden. Het is gewoon ongelooflijk dom en achterlijk om maar bij elke zaak wat over moslims of islam gaat dergelijke reacties te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |