Ja inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 20:42 schreef E.T. het volgende:
Zie ik bij Koterkado nou de wolkjes van Lishe staan?
ja, dat denk ik wel. de link staat ook in hun linkjes-overzicht. kan best toch?quote:Op zondag 19 november 2006 20:42 schreef E.T. het volgende:
Zie ik bij Koterkado nou de wolkjes van Lishe staan?
oh dat is wel handig om te wetenquote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Lishe het volgende:
Jaaaaa.... En er zijn echt hopen bestellingen gedaan. En ook nog iemand die ze als bedankje voor een trouwerij heeft besteld. Dus ik help vriendinlief op elke vrije avond. Gezellig en leuk.
En ik vind het stiekem heel leuk dat jullie er even aandacht aan besteden.Ondertussen is er iemand van hier die de wolkjes voor vriendin knipt. En dinsdag is er een afspraak bij een instelling om misschien zelfs heel de productie uit handen te geven. Het is echt niet een beetje druk hoor! En de kleierijtjes verkopen ineens heel goed in een winkeltje in Belgie....
![]()
Wat leuk dat het zo goed loopt Lishe ! Ze zijn dan ook wel echt heel erg leuk en mooi en schattig. Kun je je baan niet opzeggen en samen met je vriendin full time kleien als het zo goed blijft lopen ?quote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Lishe het volgende:
Jaaaaa.... En er zijn echt hopen bestellingen gedaan. En ook nog iemand die ze als bedankje voor een trouwerij heeft besteld. Dus ik help vriendinlief op elke vrije avond. Gezellig en leuk.
En ik vind het stiekem heel leuk dat jullie er even aandacht aan besteden.Ondertussen is er iemand van hier die de wolkjes voor vriendin knipt. En dinsdag is er een afspraak bij een instelling om misschien zelfs heel de productie uit handen te geven. Het is echt niet een beetje druk hoor! En de kleierijtjes verkopen ineens heel goed in een winkeltje in Belgie....
![]()
Ja daar heb je een punt, van die kleine bedragen.. Jammer, zou wel heel gaaf zijn om fulltime eraan te kunnen werken !quote:Op maandag 20 november 2006 08:44 schreef Lishe het volgende:
Dat hoop ik heel erg. Maar omdat het allemaal kleine bedragen zijn moet je echt een hele berg verkopen wil je er twee part-time salarissen uit overhouden. Maneki, heb geen bang hoor. Via vriendinnetje hoort u alles als eerste!
Ladybos, ik vind de tegels van jou heel erg leuk!
Dan weet je ook altijd zeker dat je goed zit, toch? Ouders kiezen voor hun het mooiste kaartje.quote:Op maandag 20 november 2006 13:05 schreef livelink het volgende:
Wat ik ook leuk vind is om het geboortekaartje te verwerken in een geboortebord of tekening of iets dergelijks.
Zoals die puzzel met het geboortekaartje uit de link van Ladybos, die vind ik ook heel leuk!
Kai heeft er eentje aan zijn deurknop hangen. Ik zal vanavond eens een foto maken.quote:Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef bixister het volgende:
doe es een foto, m@x? of heb je ze allemaal al weggegeven.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef bixister het volgende:
oh jack wat een vreselijke dingen die hoefijzers.(sorry!)
Ehm, vergetenquote:Op maandag 20 november 2006 13:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Kai heeft er eentje aan zijn deurknop hangen. Ik zal vanavond eens een foto maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |