De soep is helemaal gepastauristeerd (of zelfs gesterriliseerd) tijdens het koken. Met deksel erop was de soep ook helemaal afgesloten en weinig kans op (grote) groei van bacterien.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef vosss het volgende:
Ondanks dattie niet in de koelkast gestaan heeft tot nu?
Zelfgemaakt groentensoep met verse groentjesquote:
Als je wilt kan ik wat soep voor je maken DM!quote:Op zondag 19 november 2006 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een werk...
Maar wel veel lekkerder dan soep uit blikquote:Op zondag 19 november 2006 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een werk...
Zeg, lieve schat, hoe weet jij dat ik een balkon heb?quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef Lucille het volgende:
En als je de pan laat afkoelen, doe dat dan zo snel mogelijk, zodat het temperatuurgebied waar bacterieen zich lekker voelen snel vermeden wordt. Ofwel, zet de pan met dit weer buiten (op het balkon?), zodat de pan in een uur tijd goed koud is.
Kippesoep met enorme stukken malse kip en flinke vet-ringen op het oppervlak?quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef xman het volgende:
Als je wilt kan ik wat soep voor je maken DM!
Lucille weet alles.quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg, lieve schat, hoe weet jij dat ik een balkon heb?![]()
Dat woord "vers" telt nu niet meer hoorquote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zelfgemaakt groentensoep met verse groentjes![]()
Whehehequote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dat woord "vers" telt nu niet meer hoor
kan nog wel wat daagjes hoorquote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehe
Ik flikker hem morgen gewoon weg en ga bij mn ouders eten![]()
Er stond een vraagteken achter.quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg, lieve schat, hoe weet jij dat ik een balkon heb?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |